Allsång på Skansen alkaa tänään
Ykköseltä 21.00. Pernilla Wahlgren aloittaa juontajana. Lavalla nähdään Loreen, Laleh, Mando Diao, Lasse Stefanz ja Louisiana Avenue.
Kommentit (423)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä on tuo suomeksi selostaja
Yleensä kaukosäätimessä on audio-painike. Siitä vaan valitsemaan kielen.
Tämä Lancelot on mukava uusi tuttavuus Ruotsin musiikkitaivaalla.
Vierailija kirjoitti:
Lancelotin isä on jalkapalloilija Magnus Hedman.
ja äiti toinen graaf siskoksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magdalena, oli just kamerassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä on tuo suomeksi selostaja
Yleensä kaukosäätimessä on audio-painike. Siitä vaan valitsemaan kielen.
Muttä ärsyttävyyshän on koko ohjelman juju.
Vierailija kirjoitti:
Onpas 16 v Kianalla rinnat Todella esillä...ja pitäähän se ABBA tietenkin tulla
Joo se monille miehille ,( ja naisille ) jäi tästä mieleen , eli isohkot rinnat tyrkyllä..ja tyttö tosiaan 16 v...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eronneet ainakin 15 vuotta sitten
Pernilla vauhdissa. Missä on Suomen vastaavat monipuoliset ja taitavat naistaiteilijat, jotka saavat näin paljon tilaa TV-ohjelmissa kuin Pernilla Ruotsissa?
Olipa hyvä ilta taas ja pisteenä iin päällä tuo Pernillan oma vartti lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaisia ihmisiä tappelemaan keskenään hampaat irvessä ja naama pitkänä, mykkänä istumaan kaatosateessa samalla kun Elämän valttikortit soi. Siinä maailman onnellisimman kansan Allsång.
Hämeenlinnan torilla oli alkukesästä yhteislaulutapahtumassa sen verran kova joukkotappelu, että poliisiakin tarvittiin
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko runkata näille tisseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko runkata näille tisseille.
Kiana allsang på skansen (bara Kiana) - YouTube
Hirveetä pska musiikkia, noi räppärit näyttivät ihan mt-potilailta typerine liikkeineen. Kiana on just tuollainen pikku tyrkky, ihan säälittävää, menisi laulutunnille, alaäänet tuotti korvissani. Ainoa jota viitsi kuunnella oli Jöback joka sentään osaa laulaa. Pernilla nyt osaa laulaa muttei ole mikään ihmeellinen laulaja, enemminkin b-luokan musikaalitähti.
Ärsyttävä juontaja, miksei voi olla teksitys, ai niin verorahoillamme ei YLE siihen pysty. Musiikki oli huonoa, esiintyjät wanna be artisteja, paitsi Peter J. Keskinkertaista performanssia
Olen katsonut ohjelmaa useana vuotena. Ennen laulettiin korkeammalta, mutta nyt sovitukset on tehty
huomattavasti matalemmalle. Pernilla ei valitettavasti pysty laulamaan kovin korkealta ja niinpä laulaminen kuulostaa epämääräiseltä matalalta mutinalta. Myöskään yleisö ei pysty laulamaan noin matalalta.
Sääli, hyvä ohjelma, mutta laulaminen kuulostaa todella kamalalta.
Hei, olikos joku mistä näitä pystyi katsomaan jälkikäteenkin. Viime vuonna joku vinkkasi minulle sellaisen. Oon tänä vuonna muistanut katsoa vain kerran , ja olisi kiva katsoa jos onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olikos joku mistä näitä pystyi katsomaan jälkikäteenkin. Viime vuonna joku vinkkasi minulle sellaisen. Oon tänä vuonna muistanut katsoa vain kerran , ja olisi kiva katsoa jos onnistuu.
Tuolta ctrl+c ctrl+v sitten selaamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta ctrl+c ctrl+v sitten selaamalla
Tack så mycket.