Musti ja Mirri seksualisoi koiratkin
Kommentit (83)
Nämä pridettävät firmat alkaa jo hymyilyttämään eikä mitenkään positiivisella tavalla.
Muutenkin tuo koko juttu on jo kääntynyt itseään vastaan.
huomatkaa että musti ja mirri sekä peten koiratarvike on samaa konsernia...ite boikotoin tästä lähtien kumpaakin, yök
"Palvelemme pohjoismaisia asiakkaitamme kaikissa kanavissa: myymäläketjuissamme Musti ja Mirri, Musti, Arken Zoo ja Djurmagazinet sekä verkkokauppabrändiemme kautta, mukaan lukien Peten Koiratarvike ja Vetzoo." // https://www.mustigroup.com/fi/tietoa-meista/
Vuosikaudet olen tilannut kaiken elukkatavaran Zooplussasta tai Findogsilta. M&M ja Pete on ollut boikotissa siitä lähtien kun niillä vaan nousi pissi päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että tyttökissoille ja tyttökoirille myydään pinkkejä kantokoppia ja nukkumapetejä vai?
Aloituksessa olisi hyvä olla mukana vähän selitystä, ettei mene ihmettelyksi ja arvaamiseksi.
Eläimiin sekaan tumisesta tehdään uutta normaalia...
Kysehän ei ollut lainkaan siitä ja tiedät kyllä sen.
Hyi hemmetti, boikottiin meni. Olin vakioasiakas mutta en enää. Joku hemmetin raja tuohon pride vouhotukseen.
Aito avioliitto -hörhöt ja homofoobikkopersut on sen verran pieni porukka, että ei paljon hetkauta.
Onko myös sukupuolenvaihdosleikkauksia tulossa Mustin ja Mirrin myyntilistoille?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti, boikottiin meni. Olin vakioasiakas mutta en enää. Joku hemmetin raja tuohon pride vouhotukseen.
No mutta kun pitää hyve signaloida ettei aleta canceloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös sukupuolenvaihdosleikkauksia tulossa Mustin ja Mirrin myyntilistoille?
Tää olis kyllä kiva. Olisin halunnut nartun, mutta kasvattajalla oli vain uroksia vapaana. Vois tuosta meidän uroosta leikellä tyttökoiran.
Vierailija kirjoitti:
Kastraatio on jo ihan normi operaatio. Tosin se tehdään eläinlääkärissä. Ja eläimelle on aina saanut pukea sellaisia vaatteita kun haluaa.
Näin kun joku osti leikatulle uroskoiralleen vaaleanpunaisen talutuspannan ja hihnan. Ihan sairasta menoa! Eikö pojat saa nykyään olla poikia?
Vierailija kirjoitti:
Näin kun joku osti leikatulle uroskoiralleen vaaleanpunaisen talutuspannan ja hihnan. Ihan sairasta menoa! Eikö pojat saa nykyään olla poikia?
Aivopesty ja leikelty puppeparka! Kai soitit eläinsuojeluviranomaisille?
Itse annan narttukoiralleni eheytysterapiaa koska se on koittanut köyriä muita tyttökoiria.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on eläimiä eikä lesboja ja homopareja
Kai olet tietoinen, että kaikissa niissä eläinlajeissa, joissa pariudutaan koko elämäksi, on homopareja?
Osaa ne muutkin:
https://www.sttinfo.fi/tiedote/karhu-valjastaa-tolkkinsa-puolustamaan-t…
En tiedä onko tänä vuonna sama, mutta karhua en ole juonut nyt kahteen vuoteen.