Musti ja Mirri seksualisoi koiratkin
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan! Alas sosialismi! Alas marxismi-leninismi!
On se ihme että on taas muodissa. Niin se historia toistaa itseään...
Järkytyin!
Koiraharrastajana meni tämä firma pysyvästi boikottiin!
Ja minä kun olen käyttänyt sitä Musti ja Mirri -mainosreppuakin koiranäyttelyissä!
Eroan M&M kasvattajaryhmästä ja kehoitan kaikkia muitakin toimimaan samoin.
meillä kaksi isoa koiraa. onneksi niille saa murkinaa muualtakin tästä eteenpäin.
Siis että tyttökissoille ja tyttökoirille myydään pinkkejä kantokoppia ja nukkumapetejä vai?
Aloituksessa olisi hyvä olla mukana vähän selitystä, ettei mene ihmettelyksi ja arvaamiseksi.
Hiton kallista koiranruokaa olen tuosta puljusta kantanut jo vuosikymmenen verran kotiini, mutta tästä edespäin haen ruoat jostain muualta. Miten ihmeessä on tullut edes mieleen, että pridetouhut ovat millään tavalla lemmikeihin liittyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Siis että tyttökissoille ja tyttökoirille myydään pinkkejä kantokoppia ja nukkumapetejä vai?
Aloituksessa olisi hyvä olla mukana vähän selitystä, ettei mene ihmettelyksi ja arvaamiseksi.
Eläimiin sekaan tumisesta tehdään uutta normaalia...
Vierailija kirjoitti:
Ota silmä käteen ja KVG
Siis niille tätä ihmetteleville tiedoksi, että tuolla yrityksellä on Priden hengessä julkisilla paikoilla ainakin bussipysäkeillä mainos Tom of Finland-kuvalla, jossa miehet on korvattu koirilla.
No pitäähän sitä olla lesbo-labbista, homo-hovawarttia ja bichon friseetä sekä beaglea jotka on tietty ihan bi..
Vierailija kirjoitti:
Siis niille tätä ihmetteleville tiedoksi, että tuolla yrityksellä on Priden hengessä julkisilla paikoilla ainakin bussipysäkeillä mainos Tom of Finland-kuvalla, jossa miehet on korvattu koirilla.
Ja keväällä oli joku koirankakkapussi-kamppis "tuliko jytky?".
Mikä ihmeen jytky se kikkare tai pökäle oikein on? Jööti korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
No pitäähän sitä olla lesbo-labbista, homo-hovawarttia ja bichon friseetä sekä beaglea jotka on tietty ihan bi..
Noh, taostelukoirat, rottwailerit ja vastaavat edustavat selkeästi näitä kovan luokan sm-nahkahomokoiria.
Eläinten oikeuksien vastaista