Kysymys sinulle, joka ylläpidät tuota " Lestojen omistuksessa" -ketjua:
Lestadiolaisia toimii opettajina kouluissa ympäri Suomea. Otatko lapsesi pois sellaisesta koulusta, jossa on lestad. opettajia? Milloin saamme nähdä tällä palstalla listan kouluista, joissa on lestadiolaisia opettajia?
Ruoka-Keskon toimitusjohtajana on vanhoillislestadiolainen. Tästä syystä et ilmeisesti asioi Citymarketissa ja muissa K-ryhmään kuuluvissa kaupoissa?
Sanoma Oy:n toimitusjohtajana on vanhoillislestadiolainen. Oletan että boikotoit kaikkea Sanoma Oy:n kustannustoimintaa?
Bussikuskeina toimii vanhoillislestadiolaisia henkilöitä. Uskon, että tästä syystä boikotoit myös julkista liikennettä, sillä ethän halua astua sellaiseen bussiin vahingossakaan, jonka lestadiolainen kuljettaja on saastuttanut?
Olet todella halveksittava henkilö, todennäköisesti aika nuorikin vielä. Et osaa ottaa vastuuta sanomisistasi, etkä ymmärrä sitä, että voit joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen tuollaisen listan levittämisestä.
Kommentit (24)
joku vihaa lestoja. Mitä ihmeen pahaa he ovat hänelle tehneet. En ymmärrä.
Vierailija:
Minä itse en syö paikassa, jossa työskentelee ulkomaalaisia, kun en luota heidän hygieniaansa, mutta tämä sentään on järkevä syy.
ulkomaalaisissa ravintoloissa on enemmän hygieniaongelmia. Minulla ei ole tarkoitus loukata ketään.