No huh huh, seksissä avustaminen on monille henkilökohtaisille avustajille arkipäivää
Googletin tietoa henkilökohtaisen avustajan työstä ja tämä tuli vastaan.
"Avusteinen seksi jaetaan passiiviseen ja aktiiviseen avustamiseen. Passiivinen avustaminen on esimerkiksi vaatteiden riisumista, seksivälineiden ojentamista tai niiden pesemistä käytön jälkeen.
Aktiivisessa avustamisessa avustaja on enemmän mukana seksitilanteessa.
Aluksi saatoin ojentaa jonkun apuvälineen tai vaihtaa paristoja. Pikku hiljaa aloin olla enemmän mukana. Levitän esimerkiksi liukuvoiteen tai autan nostolaitteen hytkyttämisessä, että saadaan se tahti, Tallberg sanoo.
Joskus kun Tallberg auttaa Railan ja Miikan sopivaan asentoon, hän poistuu paikalta ja antaa pariskunnalle kahdenkeskistä aikaa.
Toisinaan hän on seksitilanteessa mukana liikuttamassa jommankumman kättä tai vartaloa. Silloin hän kääntää katseen sivuun."
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Hommatkoot avustajansa omin varoin. Varmasti löytyy maksulliset ammattilaiset avustajiksi.
Kenenkään hoitajan ei pitäisi suostua tuollaiseen.Vanhuksia ei ehditä edes ulkoiluttaa, hoitajista on muutenkin pula, ja sitten hoitsujen aikaa käytetään tuollaiseen!! Maksakoot itse erityispalvelunsa. Tai olkoot ilman.
Aloituksen henkilöt tarvitsevat muutenkin avustajia. Avustaja on suostunut vapaaehtoisesti avustamaan myös seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata, kaikkea sitä pitäisi huonolla palkalla tehdä. Käsittämätöntä. Ja myyjien pitäisi juosta juoksukaljoittelijoiden perään henkensä kaupalla.
Kyllä tavallisia, työtä tekeviä ihmisiä halveksitaan nykypäivänä ihan urakalla. Ei ihme, että on niin paljon ihmisiä, jotka eivät halua ollenkaan työelämään.
Seksissä avustaminen ei edelleenkään ole pakollista. Itse en siihen pystyisi, mutta ymmärrän ja kunnioitan avustajia, jotka siihen pystyy. Avustajahan ei osallistu itse seksiaktiin eikä runkkaa asiakasta tmv.
Paskat ja kustannukset siivoon, mutta nussituttamaan en ketään rupea. Hävetkööt. Kyllä on hoitajien aliarvioimista. Työ on raskasta muutenkin, vielä kaiken lisäksi pitäis työntää vehje reikään ja keikuttaa näitä vaatijoita!! Kaikkea sitä iljetään vaatiakin
Kun ei mikään enää riitä!!!
Joku tämän alan ammattilainen hoitamaan nämä asiat, ei tavallinen avustaja.
Vierailija kirjoitti:
Hommatkoot avustajansa omin varoin. Varmasti löytyy maksulliset ammattilaiset avustajiksi.
Kenenkään hoitajan ei pitäisi suostua tuollaiseen.Vanhuksia ei ehditä edes ulkoiluttaa, hoitajista on muutenkin pula, ja sitten hoitsujen aikaa käytetään tuollaiseen!! Maksakoot itse erityispalvelunsa. Tai olkoot ilman.
Nyt keskustellaan hk avustajista, ei hoitajista.
Toki hoitajakin voi tehdä hk apua.
Vierailija kirjoitti:
Paskat ja kustannukset siivoon, mutta nussituttamaan en ketään rupea. Hävetkööt. Kyllä on hoitajien aliarvioimista. Työ on raskasta muutenkin, vielä kaiken lisäksi pitäis työntää vehje reikään ja keikuttaa näitä vaatijoita!! Kaikkea sitä iljetään vaatiakin
Kuset
Vierailija kirjoitti:
Anna mun arvata, huutelee joku jolla on terveydentilan puolesta mahdollisuus ilmaista seksuaalisuutta ilman apuakin.
Vierailija kirjoitti:
Joku tämän alan ammattilainen hoitamaan nämä asiat, ei tavallinen avustaja.
Jos avustaja tekee sen vapaaehtoisesti, miksi siihen pitäisi palkata toinen henkilö? Avustajahan ei harrasta seksiä heidän kanssaan. Joku seksilelun ojentaminen on ihan sama juttu, kuin ojentaisit haarukan avustettavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu, tuo on jo tällä palstalla käsitelty. Ihan varmasti ei ole avustajan pakko tuollaista tehdä, jos ei itse halua.
Eli tuo jutun avustaja on siis kieroutunut perverssi kun tuollaista touhuilee. Sitähän minäkin.
No onhan se. Itse en ikinä suostuisi tohon.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "nussituttaminen" on edelleenkin vapaaehtoista.
Porukka ei ilmeisesti edes ole perehtynyt aloitukseen, kun täällä puhutaan avustajan panemisesta ja runkkaamisesta yms...
Ihan höpölöpöä. Olkoot ilman, jos eivät itse pysty.
Hoitajapula on jo muutenkin kaikkialla. Tuo ei ole elintärkeä toiminto kenellekään. Kaikesta säästetään. Jopa pesulapuista ja vanhusten vaipoista ym.
Työt on priorisoitu, kaikkeen tarpeelluseebkaan ei riitä hoitajia, saati tuollaiseen !!
Hommatkaa maksulliset alan ammattilaiset touhuihinne.
Miten kehtaatte!!
Vierailija kirjoitti:
Hoitajapula on jo muutenkin kaikkialla. Tuo ei ole elintärkeä toiminto kenellekään. Kaikesta säästetään. Jopa pesulapuista ja vanhusten vaipoista ym.
Työt on priorisoitu, kaikkeen tarpeelluseebkaan ei riitä hoitajia, saati tuollaiseen !!Hommatkaa maksulliset alan ammattilaiset touhuihinne.
Miten kehtaatte!!
Henkilökohtaisella avustajalla ei tarvitse olla hoitajan koulutusta. Ja aloituksen pariskunta tarvitsee muutenkin apua ja avustaja auttaa vapaaehtoisesti myös seksissä kaiken muun avustamisen lisäksi. Ketään ei pakoteta avustamaan siinä.
Perehtykää ihmiset aloitukseen ennen kommentointia. Missään ei ole sanottu, että avustaja palkataan pelkästään seksissä avustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työt on priorisoitu, kaikkeen tarpeelluseebkaan ei riitä hoitajia, saati tuollaiseen !!Hommatkaa maksulliset alan ammattilaiset touhuihinne.
Miten kehtaatte!!Henkilökohtaisella avustajalla ei tarvitse olla hoitajan koulutusta. Ja aloituksen pariskunta tarvitsee muutenkin apua ja avustaja auttaa vapaaehtoisesti myös seksissä kaiken muun avustamisen lisäksi. Ketään ei pakoteta avustamaan siinä.
Älä viitsi länkyttää. Hommaa vaan suosiolla maksullinen avustaja. Ei kuulu hoitajille
. Olet todella tyhmä. Mikäli luulet hoitajien suostuvan tuollaiseen. Sellaista ei ole hoitajille ehdotettu, eikä tulla koskaan ehdottamaan.
On tärkeämpiäkin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksi ole mikään perusoikeus.
Ilj ettävää.
No en ihmettele, jos seksi tulee oikeasti ihmisoikeuksiin. Jo vuosikymmeniä sitten väläyteltiin sairaanhoitajaopinnoissa ihmisen tarvehierarkioissa, että sinne lisätään oikeus seksiin.
Maslowin tarvehierarkia oli yksi jossa on läheisyyden ja rakkauden tarve. Sen sisään voi kuulua seksuaalinen tyydytys.Maslowin hierarkia pyramidi ei kyllä liity ihmisoikeuksiin yhtään mitenkään. Se liittyy erilaisiin tarpeisiin ja ne tarpeet on sitä turhempia mitä ylempänä ne on siinä pyramidissä.
Oikeus vs tarpeet. Siinäpä pulma ts dilemma.
Mutta itsekunkin sopii miettiä jos on normiseksivietti ja jostain syystä menettää kätensä. Molemmat kätensä. Sinulla on " tunteva alapää" mutta et voi itse tehdä mitään?
Ei onnistu sooloseksi millään.
Miehen kanssa oli puhetta tuollaisesta ja hän oli ehdoton siinä, että ei ole syytä elää enää jos ei voi saada tyydytystä koskaan. Jos on yksin ja kuitenkin tunnot tallella.
Ja ei mitään asiatonta viestiä tähän, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kehtaatte!!Henkilökohtaisella avustajalla ei tarvitse olla hoitajan koulutusta. Ja aloituksen pariskunta tarvitsee muutenkin apua ja avustaja auttaa vapaaehtoisesti myös seksissä kaiken muun avustamisen lisäksi. Ketään ei pakoteta avustamaan siinä.
Älä viitsi länkyttää. Hommaa vaan suosiolla maksullinen avustaja. Ei kuulu hoitajille
. Olet todella tyhmä. Mikäli luulet hoitajien suostuvan tuollaiseen. Sellaista ei ole hoitajille ehdotettu, eikä tulla koskaan ehdottamaan.
On tärkeämpiäkin töitä.
Tässä ei puhuttu edelleenkään hoitajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilj ettävää.
No en ihmettele, jos seksi tulee oikeasti ihmisoikeuksiin. Jo vuosikymmeniä sitten väläyteltiin sairaanhoitajaopinnoissa ihmisen tarvehierarkioissa, että sinne lisätään oikeus seksiin.
Maslowin tarvehierarkia oli yksi jossa on läheisyyden ja rakkauden tarve. Sen sisään voi kuulua seksuaalinen tyydytys.Maslowin hierarkia pyramidi ei kyllä liity ihmisoikeuksiin yhtään mitenkään. Se liittyy erilaisiin tarpeisiin ja ne tarpeet on sitä turhempia mitä ylempänä ne on siinä pyramidissä.
Mutta itsekunkin sopii miettiä jos on normiseksivietti ja jostain syystä menettää kätensä. Molemmat kätensä. Sinulla on " tunteva alapää" mutta et voi itse tehdä mitään?
Miehen kanssa oli puhetta tuollaisesta ja hän oli ehdoton siinä, että ei ole syytä elää enää jos ei voi saada tyydytystä koskaan. Jos on yksin ja kuitenkin tunnot tallella.
Miehesi saa olla mitä mieltä hyvänsä. Menköön vaikka itse avustamaan, kun kerran niin tärkeästä touhusta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilj ettävää.
Kaikkea sitä. Mieluummin kuolee kuin elää ilman munan nylkytystä. No meitä on moneen junaan.
Hyi helvata, kaikkea sitä pitäisi huonolla palkalla tehdä. Käsittämätöntä. Ja myyjien pitäisi juosta juoksukaljoittelijoiden perään henkensä kaupalla.
Kyllä tavallisia, työtä tekeviä ihmisiä halveksitaan nykypäivänä ihan urakalla. Ei ihme, että on niin paljon ihmisiä, jotka eivät halua ollenkaan työelämään.