Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän työpaikalla kellokortti käytössä?

Vierailija
27.06.2023 |

Meillä on .

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista läpyskää tulee piipattua koneeseen tullessa ja poistuttaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta ikävä kyllä ei ole liukuva työaika eli ei lasketa kertiä

Vierailija
4/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Palkanmaksuni on provikkaperusteista, eikä työaikaan sidottua. Paras juttu ikinä. Tokihan tähän sisältyy jonkin verran riskiä omasta tulotasosta, mutta toisaalta ketään ei kiinnosta, mihin aikaan olen töissä. Tuntuu vapaalta hengittää. ja työn/vapaa-ajan yhteensovittaminen käy aina ihan helposti.

Ei ikinä enää kellokorttipaikkaan. Se johtaa tyhmään kikkailuun. Itselläni oli joskus tapana syödä aamiainen työpaikalla siksi, että sain kellokortin mahdollisimman aikaisin tikittämään. Ärsytti ihan hirveästi, kun tunteja piti tehdä takaisin vaikka jonkun lääkärikäynnin vuoksi. Normaalit arkiasiat olivat vaikeita järjestää.

Joskus olen myös pelannut työpaikalla pasianssia tappaakseni aikaa, kun en viitsinyt lähteä etuajassa työpaikalta kotiin, vaikka päivän työt olivat jo loppuneet (--> aika olisi pitänyt tehdä takaisin joskus muulloin). Eihän tuollaisessa ole mielestäni mitään järkeä.

Vierailija
5/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni eKieku, joka toimii, ei toimi, toimii, ei toimi. Ja Palkeet "pahoittelee", kun leimaukset menevät päin mäntyä.

Vierailija
6/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellokorttia en ole 80 luvun jälkeen nähnyt

Stockmannilla sellainen oli.

Visma ohjelmaan logataan sisään ja ulos.

Vierailija
7/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Joka työpäivälle laitetaan jydacomiin 8h, olit töissä tai et, tulit tai menit miten vaan. Toimari sanoi että hänelle ihan sama, kunhan työt tulee tehtyä, hän ei kerkeä aikuisten ihmisten tulemista ja menemisiä kyttäämään.

Ihan paras systeemi.

T. Insinööri

Vierailija
8/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Merkkaan tunnit itse.

Vierailija
9/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo leimauslaite. Siitä kertyy sitten saldoa.

Vierailija
10/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään fyysisiä laitteita, jokainen kirjaa itse järjestelmään neljä aikaa päivässä, eli tuloajan, lounaalle lähtöajan, lounaalta paluuajan ja kotiinlähtöajan. Mutta ei noita mitenkään tarkkailla ja ne voi kirjata viikonkin jälkikäteen. Veikkaan että jonkin verran kusettamista tapahtuu, mutta ei kai sitten niin paljon että systeemistä olisi luovuttu.

Työaika on liukuva ja kuussa voi saada max. kaksi vapaapäivää ylityötunneista. Mutta ei tosiaan niin että joka kuukausi ottaisi sen kaksi päivää. Suurin osa niistä jotka tekevät paljon ylitöitä eivät koskaan ota niitä vapaita. 

Vierailija
11/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla kellokortti on eräs s**tanan viiskynppinen kyyläakka jota kaikki vihaa.

Vierailija
12/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellokorttia en ole 80 luvun jälkeen nähnyt

Stockmannilla sellainen oli.

Visma ohjelmaan logataan sisään ja ulos.

Minä en ole nähnyt yhtään kiinalaista, joku silti väittää että heitä on toista miljardia.

Vierailija
13/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitetaan ajat tuntijärjestelmään ja sinne voi siis laittaa ihan mitä tahansa. Tuskin kukaan laittaa oikeita tunteja. 

Vierailija
14/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset joiden lounastaukoakin kytätään jollain lailla.

Vierailija
15/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitetaan ajat tuntijärjestelmään ja sinne voi siis laittaa ihan mitä tahansa. Tuskin kukaan laittaa oikeita tunteja. 

Minäkin laitan, että olen ollut koko päivän toimistolla vaikka olin vaan siellä aamupäivän ja iltapäivän tein etätöitä. Siinä oli yksi pakollinen toimistopäivä. 

Vierailija
16/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla kellokortti on eräs s**tanan viiskynppinen kyyläakka jota kaikki vihaa.

Kirjaako kaikkien tulemiset ja menemiset sekunnilleen ruutuvihkoon kuulakärkikynällä?

Vierailija
17/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään fyysisiä laitteita, jokainen kirjaa itse järjestelmään neljä aikaa päivässä, eli tuloajan, lounaalle lähtöajan, lounaalta paluuajan ja kotiinlähtöajan. Mutta ei noita mitenkään tarkkailla ja ne voi kirjata viikonkin jälkikäteen. Veikkaan että jonkin verran kusettamista tapahtuu, mutta ei kai sitten niin paljon että systeemistä olisi luovuttu.

Työaika on liukuva ja kuussa voi saada max. kaksi vapaapäivää ylityötunneista. Mutta ei tosiaan niin että joka kuukausi ottaisi sen kaksi päivää. Suurin osa niistä jotka tekevät paljon ylitöitä eivät koskaan ota niitä vapaita. 

Olet joku kaupungin sosiaalitantta kun lounaskisaan on merkattava pois.

Vierailija
18/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Teen etätöitä. Meillä on työaika klo 8-16. Voin kirjautua sisään vaikka 7:30 ja ulos 16:30 niin kerrytän siitä 1 h saldoa itselleni. Pidin keväällä viikon lomaakin näillä kerryttämilläni "ylitöillä." ihan naurettavaa huijaamista tuo on, mutta mikäs siinä, tottakai siitä jokainen ottaa kaiken irti.

Vierailija
19/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne saatan** mustat läpyskät. Niillä maksetaan työmaaruokalassa, jos käyt skeidalla kesken duunipäivän, joudut menemään kahden lätkälukollisen oven kautta, tietysti rekisteröidään töihin saapumis ja poistumisaika ja nähdään kauanko kahvilla, ruokatunnilla ja siellä skeidalla meni.

Vierailija
20/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä. Teen etätöitä. Meillä on työaika klo 8-16. Voin kirjautua sisään vaikka 7:30 ja ulos 16:30 niin kerrytän siitä 1 h saldoa itselleni. Pidin keväällä viikon lomaakin näillä kerryttämilläni "ylitöillä." ihan naurettavaa huijaamista tuo on, mutta mikäs siinä, tottakai siitä jokainen ottaa kaiken irti.

Miten niin huijaamista? Tehtyjä työtuntejahan sinne kirjataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi