Tuttavan kaverit pyysivät liittyä Instaani, jossa julkaisen vain perheen kuvia. Nyt kyttäävät siellä, ja eivät ole liittymisestään asti tykänneet mistään
Kysymys: voinko heti jo poistaa heidät? Koko ajan laittavat tykkäyksiä tälle yhteiselle tuttavalle, joka laittaa tyyliin päivityksen per päivä, mutta meille ei mitään. Mielestäni tämä loukkaa yksityisyyttä, ja on niin noloa heiltä. Ymmärrän jos haluaa liittyä& tutustua uuteen ihmiseen, mutta sitten kannattaa etsiä se tykkäysnappi, jos tulee vain perheelle ja kavereille tarkoitetulle tilille mukaan
Kommentit (69)
Miksi tuttavasi on perheesi instassa?
Vierailija kirjoitti:
Kerrottu aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä osaa lukea
Jösses, miten nolo aloitus! Jostain tykkäyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Jösses, miten nolo aloitus! Jostain tykkäyksestä!
Itse olet
Mä inhoan kans kun puolitutut lähettää somekutsuja
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan kans kun puolitutut lähettää somekutsuja
Ap saitko nämä puolitutut pois sieltä?
Anna arvaan: kesäloma loppuu, teillä oli ihania reissuja ja mökkijuttuja. Nämä kaverisi ja hänen hovinsa kyttäsivät tarkkaan kaiken mutta eivät tykänneet mistään. Kun palaatte kaupunkiin, he tietävät hyvin tarkkaan, mitä olette tehneet. Näin ne kateelliset toimivat.
Miksi ihmeessä olet mennyt hyväksymään jonkun hyvänpäiväntutun instaasi? Poista seuraajista, ei tarvitse selitellä mitään. Jos sattuu kysymään niin sanot vaan että päätit pitää yksityisenä ja vain pienelle joukolle näkyvänä.
Kuvat olivat tosi hyviä. Ovat täysin varmasti huomanneet kaiken. Ja oikein kytänneet ne.