Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavan kaverit pyysivät liittyä Instaani, jossa julkaisen vain perheen kuvia. Nyt kyttäävät siellä, ja eivät ole liittymisestään asti tykänneet mistään

Vierailija
27.06.2023 |

Kysymys: voinko heti jo poistaa heidät? Koko ajan laittavat tykkäyksiä tälle yhteiselle tuttavalle, joka laittaa tyyliin päivityksen per päivä, mutta meille ei mitään. Mielestäni tämä loukkaa yksityisyyttä, ja on niin noloa heiltä. Ymmärrän jos haluaa liittyä& tutustua uuteen ihmiseen, mutta sitten kannattaa etsiä se tykkäysnappi, jos tulee vain perheelle ja kavereille tarkoitetulle tilille mukaan

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi poistaa selittelemättä. Muista, että ihan itse voit päättää seuraajasi ka jos jonkun huolit, niin hänellä ei ole velvollisuutta kuitenkaan tykätä tai mitään muutakaan.

Tottakai on kohteliasta ja velvollisuus, kerran on 1) itse nähnyt että Aplla on pieni suljettu tili, 2) itse ängennyt sinne seuraajaksi 3) ja samaan aikaan tykkää koko ajan tämän kaverin jutuista poista!

Mutta jos niissä ap:n kuvissa ei ole mitään tykättävää. Jos ne ovat yksinkertaisesti huonoja. Jos hän ei hallitse sommittelua, värit ovat viturallaan, kuvien aiheet ei-kiinnostavia.

Oma veikkaukseni on, etteivät ap:n kuvat koskaan edes nouse niiden tuttavan kavereiden feediin eli he eivät edes näe niitä.

Minä arvaan myös, että kuvat ovat oikeasti erittäin epäkiinnostavia. Ehkä porukka on ajatellut, että kuvissa voisi olla jotain ja siksi pyytäneet mukaan, mutta sitten on osoittautunut, että eipä ollutkaan.

Sitä paitsi itse en katso edes joka viikko instaa tai facebookia, joten jos sinne on jotain tullut, niin en ole välttämättä huomannut. Minulla on muutakin elämää kuin muiden julkaisut ja samoin on varmasti näillä tyyleilläkin.

Kuvat olivat tosi hyviä. Ovat täysin varmasti huomanneet kaiken. Ja oikein kytänneet ne.

Vierailija
62/69 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuttavasi on perheesi instassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrottu aloituksessa.

Vierailija
64/69 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä osaa lukea

Vierailija
65/69 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, miten nolo aloitus! Jostain tykkäyksestä!

Vierailija
66/69 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jösses, miten nolo aloitus! Jostain tykkäyksestä!

Itse olet

Vierailija
67/69 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kans kun puolitutut lähettää somekutsuja

Vierailija
68/69 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan kans kun puolitutut lähettää somekutsuja

Ap saitko nämä puolitutut pois sieltä?

Anna arvaan: kesäloma loppuu, teillä oli ihania reissuja ja mökkijuttuja. Nämä kaverisi ja hänen hovinsa kyttäsivät tarkkaan kaiken mutta eivät tykänneet mistään. Kun palaatte kaupunkiin, he tietävät hyvin tarkkaan, mitä olette tehneet. Näin ne kateelliset toimivat.

Vierailija
69/69 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet mennyt hyväksymään jonkun hyvänpäiväntutun instaasi? Poista seuraajista, ei tarvitse selitellä mitään. Jos sattuu kysymään niin sanot vaan että päätit pitää yksityisenä ja vain pienelle joukolle näkyvänä.