Tuttavan kaverit pyysivät liittyä Instaani, jossa julkaisen vain perheen kuvia. Nyt kyttäävät siellä, ja eivät ole liittymisestään asti tykänneet mistään
Kysymys: voinko heti jo poistaa heidät? Koko ajan laittavat tykkäyksiä tälle yhteiselle tuttavalle, joka laittaa tyyliin päivityksen per päivä, mutta meille ei mitään. Mielestäni tämä loukkaa yksityisyyttä, ja on niin noloa heiltä. Ymmärrän jos haluaa liittyä& tutustua uuteen ihmiseen, mutta sitten kannattaa etsiä se tykkäysnappi, jos tulee vain perheelle ja kavereille tarkoitetulle tilille mukaan
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät näitä nykyajan ihmisiä. Ne on ruvennu aasiakkaiksi ihan kotonaanki, me esim. naurettiin kippurassa kun yksi asiakaspalaute kuului että kassa hymyili edelliselle asiakkaalle enemmän kuin mulle.;)
Sellaista se on, kun kasvaa minäminä-maailmassa. Tulee ajatusmalli, että JUURI MINUN kuvieni pitää olla kaikille elämän ykkösasia ja JUURI MINUA pitää palvella paremmin kuin muita. Ja sitten ihmetellään, miksi mt-ongelmat kasvavat räjähdysmäisesti...
No miksi Sinä änget sinne toisen perheen suljettuun Instaan? Pysy pois!
Kulta, sinne sinun SULJETTUUN instaasi ei pääse ilman sinun suostumustasi. Eli kyse on nyt ihan vain sinun omasta valinnastasi. Älä hyväksy tuntemattomia seuraajiksi, jos et kestä heidän olemassa oloaan. Niin helppoa se on.
t. eri
En ole kultasi, eli kullittelun voit lopettaa 😊 Olemassaolo kirjoitetaan yhteen, ja se on ihan ok. Etsi vain jatkossa se tykkäysnappi. Ymmärrän, jos on vaikeaa olla kohtelias.
Jos instassa on kohteliasta tykätä jokaisesta kuvasta, miten ilmaistaan todellinen tykkääminen tai miten ilmaistaan se ettei tykkää tai miten ilmaistaan se ettei välitä paskaakaan? 🤔
- sivusta, ei instassa
*unfollow*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät näitä nykyajan ihmisiä. Ne on ruvennu aasiakkaiksi ihan kotonaanki, me esim. naurettiin kippurassa kun yksi asiakaspalaute kuului että kassa hymyili edelliselle asiakkaalle enemmän kuin mulle.;)
Sellaista se on, kun kasvaa minäminä-maailmassa. Tulee ajatusmalli, että JUURI MINUN kuvieni pitää olla kaikille elämän ykkösasia ja JUURI MINUA pitää palvella paremmin kuin muita. Ja sitten ihmetellään, miksi mt-ongelmat kasvavat räjähdysmäisesti...
Kulta, sinne sinun SULJETTUUN instaasi ei pääse ilman sinun suostumustasi. Eli kyse on nyt ihan vain sinun omasta valinnastasi. Älä hyväksy tuntemattomia seuraajiksi, jos et kestä heidän olemassa oloaan. Niin helppoa se on.
t. eri
En ole kultasi, eli kullittelun voit lopettaa 😊 Olemassaolo kirjoitetaan yhteen, ja se on ihan ok. Etsi vain jatkossa se tykkäysnappi. Ymmärrän, jos on vaikeaa olla kohtelias.
Piruuttanikaan en tykkää. Sinua on niin hauska huudattaa. KÄRSI RASSUKA KÄRSI!
t. se seuraajasi, josta suu vaahdossa mesoat
Hei Rassuka!
Annan sinulle aikaa pari tuntia: voit häipyä Instastani ihan itse, miel. kavereinesi. Hei, hei!
ITKE PELLE ITKE. Mutta minä en minnekään häivy :) Varsinkaan sinun kaltaisiesi repanan käskystä.
Repanan?
Käy vielä äkkiä kattomassa kuvat, koska todella pian sinä häivyt. Rassukkkka ja Repana lähtevät nyt molemmat. Hei, hei
joko tajuat pöljyytesi. arvaa miten he puhelimessa nauravat sinun tyhmyyttäsi. pitäähän aina joku tyhmä olla jolle nauretaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Mikä on RASSUKA? 😂
Oletko apukoulusta
Juuri se. Se on vielä rassukkaakin vajaampi yksilö. Siksi siinä on vain yksi k-kirjain. Tämän opit kun pääset joku päivä edes sinne apukouluun.
Juu juu, vai vielä vajaampi kirjoitus tuli sulta. Kiitos, kun nostelet ketjua😘
Pitäähän sitä sinulle reppanalle jotain iloa tarjota. Sinulla kun ei elämässä ole muuta kuin instagram ja av-palsta. Itse kokisin oloni kovin säälittäväksi, jos minun pitäisi olla kiitollinen siitä, että joku trollaa kanssani av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö siellä ihan erikseen tykätä niistä kuvista? Minä vaan tykkään katsella.
Sama. En ole edes ajatellut, että olisi jotenkin pakollista. Täytynee jutella tuttavapiirin kanssa.
No heitä pois instastasi, ongelma ratkaistu
Miksi jumalauta sinua, aikuista ihmistä, kiinnostaa, mitä joku kirjoittaa tai "tykkää" tai on tykkäämättä jossain leikkimaailmassa somessa?
Kenenkään instaan ei liitytä 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Hei Rassuka!
Annan sinulle aikaa pari tuntia: voit häipyä Instastani ihan itse, miel. kavereinesi. Hei, hei!
ITKE PELLE ITKE. Mutta minä en minnekään häivy :) Varsinkaan sinun kaltaisiesi repanan käskystä.
Repanan?
Käy vielä äkkiä kattomassa kuvat, koska todella pian sinä häivyt. Rassukkkka ja Repana lähtevät nyt molemmat. Hei, hei
Täällä ollaan vieläkin sinun runkari-kuviasi katselemassa. Eikä vahingossakaan tykätä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi jumalauta sinua, aikuista ihmistä, kiinnostaa, mitä joku kirjoittaa tai "tykkää" tai on tykkäämättä jossain leikkimaailmassa somessa?
Ei ap ole aikuista nähnytkään. Ikää maksimissaan 14v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi poistaa selittelemättä. Muista, että ihan itse voit päättää seuraajasi ka jos jonkun huolit, niin hänellä ei ole velvollisuutta kuitenkaan tykätä tai mitään muutakaan.
Tottakai on kohteliasta ja velvollisuus, kerran on 1) itse nähnyt että Aplla on pieni suljettu tili, 2) itse ängennyt sinne seuraajaksi 3) ja samaan aikaan tykkää koko ajan tämän kaverin jutuista poista!
Mutta jos niissä ap:n kuvissa ei ole mitään tykättävää. Jos ne ovat yksinkertaisesti huonoja. Jos hän ei hallitse sommittelua, värit ovat viturallaan, kuvien aiheet ei-kiinnostavia.
Oma veikkaukseni on, etteivät ap:n kuvat koskaan edes nouse niiden tuttavan kavereiden feediin eli he eivät edes näe niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Jos instassa on kohteliasta tykätä jokaisesta kuvasta, miten ilmaistaan todellinen tykkääminen tai miten ilmaistaan se ettei tykkää tai miten ilmaistaan se ettei välitä paskaakaan? 🤔
- sivusta, ei instassa*unfollow*
Siis onko instassa napit/painikkeet 'unfollow' ja 'tykkää', joilla voi valkata ne kuvat, miten reagoi mihinkin. Miksikähän ei ole laitettu 'kakka' nappia/painiketta 🤔
- ei instassa
Ihan oikeesti. Poistukaa somesta niin voin kertoa miten elämä paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
- sivusta, ei instassa*unfollow*
Siis onko instassa napit/painikkeet 'unfollow' ja 'tykkää', joilla voi valkata ne kuvat, miten reagoi mihinkin. Miksikähän ei ole laitettu 'kakka' nappia/painiketta 🤔
- ei instassa
No mene sinne instaan katsomaan äläkä täällä tyhmiä kysele.
hyvät naurut kustannuksellasi kirjoitti:
joko tajuat pöljyytesi. arvaa miten he puhelimessa nauravat sinun tyhmyyttäsi. pitäähän aina joku tyhmä olla jolle nauretaan
Hyvä, että tulee iloa 😘 Harmi, että se on lyhytaikainen ilo kyttäyksestäsi.
Ei niillä tykkäyksillä ole mitään merkitystä. Minä välillä tykkään kuvista ettei kelleen tule paha mieli vaikka oikeasti en tykkää niistä laisinkaan. Sitä vaan tulee automaattisesti laitettua tykkäyksiä, joille ei itse asiassa ole mitään merkitystä. Kuka haluaa tällaisia tykkäyksiä ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä tykkäyksillä ole mitään merkitystä. Minä välillä tykkään kuvista ettei kelleen tule paha mieli vaikka oikeasti en tykkää niistä laisinkaan. Sitä vaan tulee automaattisesti laitettua tykkäyksiä, joille ei itse asiassa ole mitään merkitystä. Kuka haluaa tällaisia tykkäyksiä ihan oikeasti?
Säälittävän monelle tykkäykset ovat elämää tärkeämpiä. Kyttäävät nenä kiinni puhelimessa, montako tykkäystä tuli minuutissa, entä viidessä, entä tunnissa jne. jne. Ja sitten tulee itku, jos joku joka "pitäisi" ei olekaan jaksanut/viitsinyt/halunnut/muistanut painaa sydämenkuvaa. Kuten tällä ap:lla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi poistaa selittelemättä. Muista, että ihan itse voit päättää seuraajasi ka jos jonkun huolit, niin hänellä ei ole velvollisuutta kuitenkaan tykätä tai mitään muutakaan.
Tottakai on kohteliasta ja velvollisuus, kerran on 1) itse nähnyt että Aplla on pieni suljettu tili, 2) itse ängennyt sinne seuraajaksi 3) ja samaan aikaan tykkää koko ajan tämän kaverin jutuista poista!
Mutta jos niissä ap:n kuvissa ei ole mitään tykättävää. Jos ne ovat yksinkertaisesti huonoja. Jos hän ei hallitse sommittelua, värit ovat viturallaan, kuvien aiheet ei-kiinnostavia.
Oma veikkaukseni on, etteivät ap:n kuvat koskaan edes nouse niiden tuttavan kavereiden feediin eli he eivät edes näe niitä.
Minä arvaan myös, että kuvat ovat oikeasti erittäin epäkiinnostavia. Ehkä porukka on ajatellut, että kuvissa voisi olla jotain ja siksi pyytäneet mukaan, mutta sitten on osoittautunut, että eipä ollutkaan.
Sitä paitsi itse en katso edes joka viikko instaa tai facebookia, joten jos sinne on jotain tullut, niin en ole välttämättä huomannut. Minulla on muutakin elämää kuin muiden julkaisut ja samoin on varmasti näillä tyyleilläkin.
Juu juu, vai vielä vajaampi kirjoitus tuli sulta. Kiitos, kun nostelet ketjua😘