Turusta ei saa töitä
Muutin turkuun jo 4 vuotta sitten mutta töitä en ole saanut vaikka työpaikkoja näyttää olevan tuhansia. Pääasiassa olen hakenut raksatöitä mutta ei ole ollut mitään mahdollisuuksia saada töitä. Henkilöstöfirmat ei ota edes haastatteluun. Kerran olin haastattelussa ja siellä kysyttiin ainoastaan yhteystietoja ja jotain mitä töitä haen mutta ei kysytty edes työtodistuksia eikä mitään. Taidan muuttaa takas sinne mistä muutin.
Kommentit (23)
Turussa on niin paljon ulkomaalaisia ettei suomalaiset saa töitä. Telakalla on laivoja rakentamassa 6000 ulkomaalaista. Tiedän koska olen siellä töissä kaverini kanssa niitä ulkomaalaisia kouluttamassa. Ulkomaalaiset asentaa laivaan jotain ja me suomalaiset testaamme ja tutkimme että kaikki on asennettu oikein kuten putket ja johdot. Sama on raksatyömailla. Ulkomaalaisia 95% Pienissä firmoissa voi olla sauma saada töitä , ei kannata isoista firmoista hakea. Oma auto pitää olla ehdottomasti niin on tosi hyvät mahikset saada töitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan, työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
YT kannattaa, ottaa YT:t vastaan, YT:n vastaanottaminen kannattaa, YT. Nyt neukkariin YT neuvotteluihin, nyt ei YT.stä lomautuksilla selvitä, nyt on irtisanomisia tiedossa koko porukalle, paitsi johtoportaalle, jotka saavat 50% palkankorotuksen ja bonukset vielä päälle.
Sama. Maksoin CV pohjasta, jotta se olisi nykyaikaisempi, mutta ei siitä mitään hyötyä ole ollut.