Joko naapurisi kävi ovellasi pyytämässä sinua mukaan Pride-marssiin?
Kun naapurisi soittaa ovikelloa ja pyytää sinuakin mukana Pride-marssiin,
oletko sinä valmis ja innokas lähtemään mukaan?
Kommentit (88)
Äänestin kokoomusta Joten pride syrjii meitä
Ei onneksi tule tapahtumaan.
Mikäli kuitenkin naapurini näin toimisi, käskisin mennä ihan vaan itsekseen ja vetäisin oven nenänsä edestä kiinni.
KummiaHedelmiä kirjoitti:
Pride-hihhulointi ei perustaltaan poikkea äärifundamentalistien touhusta. Palavan ristin sijasta nostetaan ylös värikäs lippu ja tuomitaan kaikki väärinajattelijat.
En ole vielä nähnyt äärifundamentalisten nostavan palavaa ristiä, varmaan siksi koska heti tulis tuutin täydestä sitä itseään elitisti satanisteilta, pride vaatii muita kunnioittamaan ja suvaitsemaan heitä mutta eivät ole itse valmiita kunnioittamaan muita erillä tavoin ajattelevia ja eläviä.
Ku Klux Klan. Typerät vaatteet päälle ja risti palamaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Pride- liikehdintää enkä ymmärrä myöskään, miksi nämä ns "sateenkaarelaiset" on nyt nostettu/ nostetaan jotenkin erikoisasemaan/ idoleiksi. Heitähän on ollut aina. He haluavat nyt tulla kuuluiksi/ hyväksytyiksi, o.k.; heidän on myöskin hyväksyttävä ihmiset, jotka eivät ehkä ajattele samanlailla heidän kanssaan!
Pride- marssit tms eivät sisälly minun elämääni.
Pride sairaus on edennyt niin pitkälle että yritykset lähtenyt hulluuteen mukaan,lisäksi ihan laki asioihin sotkettu, ja haluavat kaikista sanoista ja asioista sukupuolineutraalia...tämä sairaus vaan pahentunut levinnyt kuin syöpä,jo päiväkotilapseja aivopestään.
Kaikki mukaan viettämään rentoa päivää iloisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa touhua, vatsa ei kestä osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Naapurini on homo ja juttelimme kerran pridesta. Hän totesti, että ei todellakaan alennu sinne muiden sukupuolivähemmistöjen nolattavaksi, koska he (siis homot) ovat liian selvillä omasta suuntautumisestaan kelvatakseen muille.
Tämä, todellakin tämä. Mä oon viime aikoina alkanut haluamaan G:ni pois aakkosväen listasta.
Mulla oo mitään yhteistä sen porukan kanssa, eivätkä he edusta minua.
T: sopuisa hinuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa touhua, vatsa ei kestä osallistua.
Sinut haluaisin mukaan. Voisit jopa pitää mukavasta meiningistä kun vähän relaisit.
Voisin lähteäkin jos siellä olisi vain ne kolme ensimmäistä kirjainta mukana.
Loput on mielestäni enemmän tai vähemmän mielenterveysongelmaisia.
Kun pienelle lapselle tökätään sateenkaari Pride- lippu käteen ja hänen käsketään sitä heiluttaa jne. tunnen lähinnä pahaa mieltä lapsen puolesta. Lapsi kasvaa, varttuu aikuiseksi; eikö hän saa silloin itse päättää omista tuntemuksistaan/ tunteistaan ko asiassakin!? Onko hänelle lyötävä "määrätynlainen leima" otsaan jo synnytyslaitokselta lähtiessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin onko naapurilla lääkitys varmasti kunnossa
Oletko sinä hänen hoitava lääkärinsä? Jos sinä et ole, hänen lääkityksensä ei kuulu sinulle, eihän?
Eivät kuulu pride-marssitkaan minulle. Jos naapuri kyselee pride-marssista, niin kysyisin häneltä lääkityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin onko naapurilla lääkitys varmasti kunnossa
Oletko sinä hänen hoitava lääkärinsä? Jos sinä et ole, hänen lääkityksensä ei kuulu sinulle, eihän?
Ei kuulu pride-marssit minulle. Jos sekopäinen naapuri kyselee minulta pride-marssista, niin tottakai kysyn häneltä onko lääkitys varmasti kunnossa.
Nussiminen eri muodoissa lienee sitten tietyille piireille se ainoa tasa-arvoa edistävä ja vaativa ilmiö.
Sitten voidaankin olla hiljaa oikeasti epätasa-arvoisesti kohdelluista ihmisryhmistä, jotta oikeastaan aika hyvissä asemissa ja verkostoituneina olevat sateenkaaripellet saisivat pitää hauskaa
Kertoisin, että mun henkinen olotilani on ihan stabiili, enkä aio järkyttää sitä toisten hölmöilyllä.
Naapurit on reilu kasikymppinen pariskunta. Vähän epäilen tietävätkö edes koko Pridea.
Toki lähtisin, jos aikatauluihin sopisi. Olen ollut siellä kavereiden kanssa joskus aiempinakin vuosina.
Mä kutsun nyt teidät kaikki mukaan. Hyvää musaa, iloa, yhdessäoloa, väriä, hauskanpitoa, ihmisiä, yhdenvertaisuutta, omana itsenään oloa. Toivottavasti säät suosivat!
Ei ole ollut puhetta naapurien kanssa. Mutta muuten ollaan puheväleissä ja oikein ystävällisiä ovat kaikki.
Täällä on tosiaan paljon pride- ja trans-aloituksia, useita päivässä. Yleensä ovat vastaan, ei puolesta.
Pride-hihhulointi ei perustaltaan poikkea äärifundamentalistien touhusta. Palavan ristin sijasta nostetaan ylös värikäs lippu ja tuomitaan kaikki väärinajattelijat.