Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä on erityisherkkyydestä?

Vierailija
03.12.2022 |

Vaihdoin hiljattain uuteen työpaikkaan, suurempaan organisaatioon. Pintaan nousee kaikenlaisia fiiliksiä työtovereista heidän kanssaan keskustellessa, enkä tykkää tästä ilmiöstä ollenkaan. Voisin kirjoittaa vaikka kirjan siitä työpaikasta, hahmot ja heidän piirteensä löytyisivät helposti. En ole vielä tähän ikään mennessä löytänyt mitään hyvää erityisherkkyydestäni. Mitä hyötyä tästä on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii enemmän seksistä, ruuasta, tuoksuista ja kaikesta sellaisesta mikä heikkoaistisilta mölleiltä jää huomaamatta.

Vierailija
2/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen alle kolmekymppinen ja minusta hyviä puolia on juurikin vahvasti tunteminen, elämä tuntuu voimakkaasti. Iloa saa myös pienistä asioista kun ne huomaa herkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että kaikki tuntuu voimakkaammin, ne pienetkin asiat. Mutta valitettavasti myös ne huonot jutut. Ja jos niitä on paljon elämässä, niin eipä ole hurraamista... Ap

Vierailija
4/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttii enemmän seksistä, ruuasta, tuoksuista ja kaikesta sellaisesta mikä heikkoaistisilta mölleiltä jää huomaamatta.

Kyllä. Ei tarvita mitään ekstrakiksejä, jotta asiat olisivat nautinnollisia. Ei kyllästy helposti sellaisiin juttuihin, mitkä on useiden mielestä tylsää, tavallista ja "vaniljaa".

Vierailija
5/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuat ihmisten välisiä tunnelmia ja aikeita vaivattomasti.

Pökkelöt ei käsitä mitään siitä mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
6/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkästä ihmisestä tulee hyvä sensori.

Vierailija
7/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti ahdistuu siitä aistien tulvasta ja pitäisi elää täysin äänettömässä ja pimeässä ympäristössä, ettei nuppi pimahda.

Vierailija
8/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys oikeuttaa monenlaiseen kusipäiseen käytökseen.

Vierailija
9/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on se että minä ja samanlainen lapseni huomaamme kun jokin on vialla. Olen muutaman kalliin vahingon estänytkin elämässäni huomaamalla ääniä joita muut ei huomaa, mm vesivahingon kaverillani.

Vierailija
10/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti ahdistuu siitä aistien tulvasta ja pitäisi elää täysin äänettömässä ja pimeässä ympäristössä, ettei nuppi pimahda.

Ei vaihtoehtoisesti vaan lisäksi.

Vierailija
11/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain tapa saada huomiota. Jotkut käyttävät sitä myös tekosyynä toimia kuin kusipää.

Vierailija
12/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain tapa saada huomiota. Jotkut käyttävät sitä myös tekosyynä toimia kuin kusipää.

Joillakin voi olla. Minä en ole omastani puhunut kuin mieheni kanssa.

Vierailija
13/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko erityisherkkyys sama kuin vammaisherkkyys?

Vierailija
14/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien läheisteni mielestä olen erityisherkkä. Olen vakavasti mielisairas, ollut vaikeasti masentunut 13-vuotiaasta lähtien, paha päihderiippuvuus ja kasa muita mt-ongelmia. En kyllä löydä mitään hyötyä tästä.

Vierailija
15/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuat ihmisten välisiä tunnelmia ja aikeita vaivattomasti.

Pökkelöt ei käsitä mitään siitä mitä ympärillä tapahtuu.

Totta tämäkin, mutta mikä hyöty? Esim. jos esimies on pökkelö ja joitain asioita hoitaa epärehellinen työkaveri, niin minä olen ikävässä välikädessä ja pahimmillaan joudun itse kärsimään. Ap

Vierailija
16/16 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei tarvita mitään ekstrakiksejä, jotta asiat olisivat nautinnollisia. Ei kyllästy helposti sellaisiin juttuihin, mitkä on useiden mielestä tylsää, tavallista ja "vaniljaa".

Höpö höpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän