Ostin Mersedes Benzin osamaksulla
Tonni menee kuussa mutta onpahan naapurit kateellisia. Kuulin että veikkailevat olenko voittanut lotossa vai kenties saanut ison perinnön.
Kommentit (19)
Naapurit saa selville trafin sivuilta ja räjähtävät nauruun
Ei niiden tarvi veikkailla, siellä ne nauraa röhöttävät kuinka tyhmä tuo naapurin Kalevi on.
Minun naapuri osti myös. Alkoi ukolla alahuuli väpättään kun kerroin ettei tuo A mersu mikään mersu ole, vaan käytännössä sama auto kuin Renault tai Dacia, kun Renaultin dieslkone pellin alla naputtaa.
Taas näitä ketjuja jossa 15-vuotiaan Nissanin omistajat pätevät sillä miten he sentään omistavat itse oman autonsa.
Miksi osamaksulla - Oletko köyhä vai talousvaikeuksissa?
Me ostettiin keväällä uudet Teslat minulle ja vaimolle. Punainen ja valkoinen. Eikä tarvinnut mitään osamaksuja. Ihan raha kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ja talousvaikeuksissa olevat ostavat käteisellä koska eivät saa lainaa. Lainaa saadakseen on oltavat säännölliset kunnon tulot ja luottotiedot kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin keväällä uudet Teslat minulle ja vaimolle. Punainen ja valkoinen. Eikä tarvinnut mitään osamaksuja. Ihan raha kelpasi.
Vieläkö on maalit pysyneet kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on maalit pysyneet kiinni?
Kestää ne takuuajan. Vaihdetaa parin vuoden välein autoja niin ei huoleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ja talousvaikeuksissa olevat ostavat käteisellä koska eivät saa lainaa. Lainaa saadakseen on oltavat säännölliset kunnon tulot ja luottotiedot kunnossa.
Pikavippejä ja osamaksuja myönnetään kenelle tahansa persaukiselle. Ihan turhaa tuollaisen pikkusumman vuoksi velkaa ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikavippejä ja osamaksuja myönnetään kenelle tahansa persaukiselle. Ihan turhaa tuollaisen pikkusumman vuoksi velkaa ottamaan.
Kyllä jos puhutaan muutaman tonnin koslasta. Mutta jos puhutaan uudesta laatuautosta niin ei sellaiseen saa rahoitusta kuka vain.
Kato sitten autos kyljestä miten se edes kirjoitetaan 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos puhutaan muutaman tonnin koslasta. Mutta jos puhutaan uudesta laatuautosta niin ei sellaiseen saa rahoitusta kuka vain.
Hellyttävää miten moni pienituloinen on ilmeisesti kuvitellut että olisi halutessaan voinut ostaa sen uuden Mersun vain laittamalla nimensä osamaksusopimukseen. No nyt romuttui sitten sekin illuusio.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä ketjuja jossa 15-vuotiaan Nissanin omistajat pätevät sillä miten he sentään omistavat itse oman autonsa.
Hih ja heh. Ihan ovat omia kulkineet.. Nissan Xtrail, Ducato Dethfless matkailu-auto ja Kafi asuntovaunu. Vaikka ikää jo onkin 57v. (Vanhempanakin voi maksaa käteisellä)
Koko elämäni olen ottanut velkaa. On hieno auto, asunto ja kiva vene jolla on mukava Päijänteellä uistella. Elän hyvin kuolemaani saakka toisin kuin naapurini joka pihistelee kaikessa,
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan sillä 15-vuotiaan Nissanin omistajalla ei ala alahuuli väpättämään kun korjaamon setä pamauttaa laskun pöytään xD
Normi settiä. Jos on asuntolaina niin maksa vaan korot ja sijoita pörssiin loput.