Joko naapurisi kävi ovellasi pyytämässä sinua mukaan Pride-marssiin?
Kun naapurisi soittaa ovikelloa ja pyytää sinuakin mukana Pride-marssiin,
oletko sinä valmis ja innokas lähtemään mukaan?
Kommentit (88)
Kysyisin onko naapurilla lääkitys varmasti kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin onko naapurilla lääkitys varmasti kunnossa
Oletko sinä hänen hoitava lääkärinsä? Jos sinä et ole, hänen lääkityksensä ei kuulu sinulle, eihän?
Sanoisin että en tykkää transaktivisteista
Kertoisin, että olen konservatiivikristitty ja seison eri arvojen takana. Toivottavasti tulisi hyvä ja hedelmällinen keskustelu, mutta pridessä en marssisi mistään hinnasta.
Naapuri ei ole ovellani käynyt , jos kävisi en tiedä .En avaa oveani sopimatta tulosta ketukäteen kenellekään.Viime vuonna olin marssimassa Ihmisoikeuksien ja tasa arvon puolesta Helsinki. Tuttavani pyysivät.Kuvani jakoivat F.B. Ja minut leimatiin lespoksi.Vanhempan naisena joka rakastaa miestä. Tänä vuona en marssi,enkä tulevaisuus.
En lähtis, en kenenkään muunkaan kanssa.
No ei täällä semmoisia naapureita ole. Eikä täällä mitään marssita.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin, että olen konservatiivikristitty ja seison eri arvojen takana. Toivottavasti tulisi hyvä ja hedelmällinen keskustelu, mutta pridessä en marssisi mistään hinnasta.
Jos hän vaatimalla vaatisi sinua marssimaan sorrettujen ja vainottujen sukupuolivähemmistöjen oikeuksien puolesta? Vetoaisi sinun krisillisyyteesi ja oikeudenmukaisuuteesi? Pyytäisi sinua antamaan tukensa sille mitä he tekevät?
Kieltäytyisin kohteliaasti. On muuta vähän järkevämpää tekemistä kuin marssia kesäpäivänä lomalla.
Kävi. Olen epäillytkin sitä pitkään ransuksi.
Olisko fiksumpaa jos Seta lähestyisi sinua kirjeitse nimelläsi ja pyytäisi sinua mukaan marssille?
Naapurini on homo ja juttelimme kerran pridesta. Hän totesti, että ei todellakaan alennu sinne muiden sukupuolivähemmistöjen nolattavaksi, koska he (siis homot) ovat liian selvillä omasta suuntautumisestaan kelvatakseen muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän vaatimalla vaatisi sinua marssimaan sorrettujen ja vainottujen sukupuolivähemmistöjen oikeuksien puolesta? Vetoaisi sinun krisillisyyteesi ja oikeudenmukaisuuteesi? Pyytäisi sinua antamaan tukensa sille mitä he tekevät?
Jostain tämän tyyppisestä se hyvä keskustelu lähtisi varmaan nimenomaan liikkeelle :) Ihan tuttua tavaraa.
Sanoisin olevani passiivinen kannattaja - kuten olenkin.
Sanoisin että Pentti laittaa nyt korkin kiinni ja menee kotiin selviämään.
Voin juhlia omaa seksuaalista suuntautumistani osallistumalla Pride-marssin. Olen hetero ja minulla on kaksi lasta.
Tämä on niin pieni paikkakunta, että kulkuetta ei järjestetä mutta ensimmäisen kerran tämän paikkakunnan historiassa sateenkaarilippu on kirjaston lipputangossa.
En ole naapureiden kanssa tekemisissä, joten heitän kanssaan en lähtisi mihinkään. jos pride marssilla tarkoitetaan helsingin tapahtumaa, niin sinne on liian pitkä matka että kehtaisin sinne laiskana ihmisenä lähteä.
En ymmärrä tätä Pride- liikehdintää enkä ymmärrä myöskään, miksi nämä ns "sateenkaarelaiset" on nyt nostettu/ nostetaan jotenkin erikoisasemaan/ idoleiksi. Heitähän on ollut aina. He haluavat nyt tulla kuuluiksi/ hyväksytyiksi, o.k.; heidän on myöskin hyväksyttävä ihmiset, jotka eivät ehkä ajattele samanlailla heidän kanssaan!
Pride- marssit tms eivät sisälly minun elämääni.
Hihkuitko sinä onnesta.. kun sinua pyydettiin osallistumaan?