Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöriikö tällä palstalla ihan normaaleja ihmisiä? Sellaisia, joilla on asiat hyvin ja mt kunnossa?

Vierailija
26.06.2023 |

Saa osa avauksista vaikuttamaan siltä, että tällaiset ihmiset ovat vähemmistössä jos heitä on lainkaan. Ilmiantakaa itsenne!

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minäkin kuulun tuohon sakkiin. On työpaikka, perhe, ystäviä, kiva koti, harrastuksia jne.

Kommunikoin palstalla asiallisesti.

Samoin. Yksin asuessa täältä saa seuraa, kun kotona ei ole juttukaveria.

Muita on mukava auttaa ja itsekin olen saanut apua vaikeassa tilanteessa.

Trolleja vastaan voi ja pitää taistella, että meno pysyisi edes vähän sivistyneenä.

Eihän täältä mitään seuraa saa, sen enempää kuin sanomalehdestäkään. Mitä ihmettä selität?

Vierailija
62/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan.

Tässä taisi tulla rehellisin vastaus pitkään aikaan. Vaikka kuinka mammat uskottelevat että laatikkoleukainen astronauttikirurgihybridi kuorsaa tuossa vieressä.

Eikö ihmisellä voi olla kaikki hyvin, vaikka kukaan ei kuorsaa vieressä ?

Minulla ainakin on kaikki hyvin

Ajan kuluksi täälä palstalla vierailen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, määrittele normaali (sun mielestäsi) niin sitten tiedän mitä vastaan sulle.

En ole AP, mutta normaali käyttäytyy suhtkoht ennakoitavasti ja yrittää sopeutua vallitsevaan tilanteeseen. Normaali saattaa myös lähteä kapinoimaan, jos jokin ei ole sen mielestä oikein.

Umpihullu on helppo tunnistaa. Sitten on noita biboja, jotka ovat yhtenä hetkenä maailman valtijoita ja seuraavaksi ovat valmiit vetämään ranteet auki.

Loput ovatkin vaikeammin määriteltävissä.

Vierailija
64/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti pyöri. Voi joskus käväistä.

Näin. Monikin normaali piipahtaa joskus harvoin, mutta ei tulisi mieleenkään kommentoida mitään. Sitten on ne, jotka myöntävät suoraan, ettei mene kovin vahvasti ja tulee siksi roikuttua. Kommentoivista suurin osa lienee meitä, jotka valehtevat kirkkain silmin itselleenkin, ettei tässä nyt ole mitään ihmeellistä, että silloin tällöin (ihan vähintään päivittäin) vilkaisee ja joskus saattaa kommentoidakin (varmaan satoja viestejä laittanut).

Vierailija
65/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo minulle selväjärkinen ihminen niin parannan hänet" - Carl Jung

Vierailija
66/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aivan terveen ihmisen toimintaa olla palstalla joka päivä, joulut ja juhannukset, klo 7-23. Pohtimassa joittenkin julkkisten asioita, esimerkiksi.

Vierailija
67/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin muuten joskus aikanaan kirjat yliopiston psykologian pääsykokeisiin. En päässyt sisään, mutta sain tieteestä sen kuvan, että on paljon erilaisia teorioita ja ne ovat ristiriidassa keskenään. Kyseessä ei ole eksakti tiede.

Vierailija
68/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tänne on joutunut, saa kaiken toivoin heittää.

Vierailija
69/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää nykyään.

Vierailija
70/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa yritetään (ja sallitaan) käyttää myös trollitehtaana. Siksi olen ottanut etäisyyttä. Paljon paremmalta oma tylsäkin elämä maistuu, kun jättää nämä pahan olon purkaukset lukematta,

Luulevat vielä raukat, että niillä purkauksilla olisi oikeasti jotain merkitystä elämään.

Vierailija
71/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatelkaa että tälläkin hetkellä monet todella ongelmaiset istuvat koneella katse tiukasti Uusissa viesteissä että pääsevät ilmiantamaan.

Ei ole myytti, vaan ihan totta.

Vierailija
72/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin muuten joskus aikanaan kirjat yliopiston psykologian pääsykokeisiin. En päässyt sisään, mutta sain tieteestä sen kuvan, että on paljon erilaisia teorioita ja ne ovat ristiriidassa keskenään. Kyseessä ei ole eksakti tiede.

Ei tietenkään psykologia ole eksakti tiede ja sen takia nuoret naiset onkin siitä niin kiinnostuneita.

Vierailija
73/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaisiin, työttömiin sekä naisiin kohdistuva vihapuhe täällä on aivan käsittämätöntä. Alkoi Marinin hallituksen aikaan, luultavasti ihan masinoitua mielipidevaikuttamista perskeolta. En ole ulkomaisilla keskustelupalstoilla kohdannut mitään vastaavaa.

Onneksi kukaan ei ota asioita vakavasti. Paskaa lentää, mutta ihmiset ei ole niin tyhmiä, kuin kirjoitusten perusteella voisi luulla.

Vierailija
74/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodel on paljon pahempi. Siellä nuoret sekaisin olevat tytöt kerää karmaa ilmiantamalla yöt läpeensä. Tämä paikka sentään menee kiinni klo 23.

Vierailija
75/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaisiin, työttömiin sekä naisiin kohdistuva vihapuhe täällä on aivan käsittämätöntä. Alkoi Marinin hallituksen aikaan, luultavasti ihan masinoitua mielipidevaikuttamista perskeolta. En ole ulkomaisilla keskustelupalstoilla kohdannut mitään vastaavaa.

Onneksi kukaan ei ota asioita vakavasti. Paskaa lentää, mutta ihmiset ei ole niin tyhmiä, kuin kirjoitusten perusteella voisi luulla.

Kyllä aika moni täti-ihminen tarttuu päivänselviin trolleihin.

Vierailija
76/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa yritetään (ja sallitaan) käyttää myös trollitehtaana. Siksi olen ottanut etäisyyttä. Paljon paremmalta oma tylsäkin elämä maistuu, kun jättää nämä pahan olon purkaukset lukematta,

Luulevat vielä raukat, että niillä purkauksilla olisi oikeasti jotain merkitystä elämään.

Hei unohdit sen I G O R -sanan!

Joka onneksi on jo sensuroitu.

Vierailija
77/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä paljon aikaa viettävät ihan vammaiset ja vaikeasti autistit.

Vierailija
78/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, alles klar här. Kunhan aikaani kulutan tylsässä toimistoduunissa.

Vierailija
79/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii, mutta en ikinä tee alotuksia ja hyvin harvoin kommentoin mitään ketjua! Eli lurkkaamassa vain.

Vierailija
80/87 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen jo niin vanha eukko, ettei minua kiinnosta. Kirjoittelen mitä lystään, mutta pidän huolen, etten sano mitään laitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi