Pyöriikö tällä palstalla ihan normaaleja ihmisiä? Sellaisia, joilla on asiat hyvin ja mt kunnossa?
Saa osa avauksista vaikuttamaan siltä, että tällaiset ihmiset ovat vähemmistössä jos heitä on lainkaan. Ilmiantakaa itsenne!
Kommentit (87)
Olen muuten melko normaali, mutta olen kai masokisti, kun käyn täällä liian usein. Harvemmin kirjoitan enää mitään, kun keskustelut ovat yleensä jankkausta. Tämä on turvallinen paikka havainnoida tyyppejä, joita ei haluaisi tavata irl.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minäkin kuulun tuohon sakkiin. On työpaikka, perhe, ystäviä, kiva koti, harrastuksia jne.
Kommunikoin palstalla asiallisesti.
Samoin. Yksin asuessa täältä saa seuraa, kun kotona ei ole juttukaveria.
Muita on mukava auttaa ja itsekin olen saanut apua vaikeassa tilanteessa.
Trolleja vastaan voi ja pitää taistella, että meno pysyisi edes vähän sivistyneenä.
Ihan normaali keski-ikäinen, työssäkäyvä mies olen. Käyn täällä ihan päivittäin, kun naiseton elämä on tylsää ja yksinäistä.
Eikös täällä pyöri jotain hyvätuloisia kun aina palkka- ja ammattikeskuteluissa tulot pyörii 4000e ylöspäin ja ammatit jotain erityisasiantuntijoita tai hyvin menestyvän yrityksen palkkalistoilla jne.
MT on suhteellinen käsite. Jopa kahvikupin tärinä kahvikuppineuroosissa lasketaan mielenterveydesongelmaksi. Kaikilta löytyy jotain, jos ruvetaan tutkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen normaali, teistä muista wokettajista en tiedä...
Et ole, mutta kannattaa jatkaa tosiasioiden kieltämistä.
Miksi kyselet jos et kumminkaan usko jos joku sanoo olevansa normaali?
Olen normaali nainen.
Olisin töissä jos mulle olisi työpaikka suotu. Nyt roikun täällä joskus ja yritän puhua järkeä ihmisille. Mutta olen jo havainnut, että se on ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen normaali, teistä muista wokettajista en tiedä...
Et ole, mutta kannattaa jatkaa tosiasioiden kieltämistä.
Miksi kyselet jos et kumminkaan usko jos joku sanoo olevansa normaali?
Kaikki ovat totta kai normaaleja omasta mielestään, joten tällainen kysely on sikäli järjenvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan.
Tässä taisi tulla rehellisin vastaus pitkään aikaan. Vaikka kuinka mammat uskottelevat että laatikkoleukainen astronauttikirurgihybridi kuorsaa tuossa vieressä.
Se kuorsaa kyllä, mutta kauempana...varmasti pyörtyisi noissa hommissa.
Kelpaa koska on kiltti vaikka jostain kohdasta juntti.
Kaikki yleisesti ottaen hyvin ja täällä tulee kyllä käytyä vain jos on kipeänä tms. Nytkin istun päivystyksessä kun sain jalan telottua pihahommissa. Ennenhän tää oli kiva naisten höpöttely/vertaistukimesta, siitä ei ole ikävä kyllä paljoakaan jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Täällä yksi ihan tavallinen nainen!
Niiden juttujen perusteella mitä olet kirjoitellut aikaisemmin, et todellakaan ole.
Sama tuli mieleen :D Yksi palstan häiriintyneimmistä näennäisesti tavallisista kirjoittelijoista (eli ei ilmihullu, kuten jotkut)
Eikä tosiaan ole sairaanhoitaja vaikka niin väittää.
Ap, määrittele normaali (sun mielestäsi) niin sitten tiedän mitä vastaan sulle.
N35v kirjoitti:
Kaikki yleisesti ottaen hyvin ja täällä tulee kyllä käytyä vain jos on kipeänä tms. Nytkin istun päivystyksessä kun sain jalan telottua pihahommissa. Ennenhän tää oli kiva naisten höpöttely/vertaistukimesta, siitä ei ole ikävä kyllä paljoakaan jäljellä.
Ja tuota kaipaan. En tiedä mitä tapahtui mutta keskusteluista tuli pari vuotta sitten tosi pahoinvoivia ja toisten päälle oksennetaan surutta, lähes pelkästään politiikasta jankkausta. Kaipaan niitä hyvänmielen hassutteluketjuja ja oikeasti naisten elämästä puhumista.
Kyllä mä varmaan normaali olen. Harvakseltaan kommentoin, lähinnä talous-/rahaketjuihin, muuten pyörittelen silmiäni täällä ruudun takana. Aloitusta en ole koskaan tehnyt.
.
Tällä hetkellä itseä mietityttää millaisen (merkki ja malli) tietokoneen turun lukiolaiset syksyllä saa ja pitäiskö teinille hommata kotiin isompi näyttö ja kunnon näppis.
Mä en ainakaan ole normaali. Mussa on niin paljon erilaisia varaosia, että jos joutuisin johokin tsunamiin tai vastaavaan, mut tunnistettaisiin pelkästään varaosien ansiosta.
Minulla on asiat hyvin ja paljon vapaa-aikaa. Siksi olen täällä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Mä en ainakaan ole normaali. Mussa on niin paljon erilaisia varaosia, että jos joutuisin johokin tsunamiin tai vastaavaan, mut tunnistettaisiin pelkästään varaosien ansiosta.
Ohis mutta sinun kirjoituksiasi on ilo lukea, kirjoitat usein todella järkeviä ja maanläheistä tekstiä! Kiitos kun kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ohis mutta sinun kirjoituksiasi on ilo lukea, kirjoitat usein todella järkeviä ja maanläheistä tekstiä! Kiitos kun kirjoittelet.
Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä pyöri jotain hyvätuloisia kun aina palkka- ja ammattikeskuteluissa tulot pyörii 4000e ylöspäin ja ammatit jotain erityisasiantuntijoita tai hyvin menestyvän yrityksen palkkalistoilla jne.
No minulla itselläni ei kummoiset tulot ole, mutta kotirouvana elelen. Ei kaikkea tarvitse netissä uskoa, mutta oletko oikeasti sitä mieltä, että varakkaat ihmiset ei käy täällä? Millä tulotasolla palstailu loppuu?
Sama tuli mieleen :D Yksi palstan häiriintyneimmistä näennäisesti tavallisista kirjoittelijoista (eli ei ilmihullu, kuten jotkut)