Pyöriikö tällä palstalla ihan normaaleja ihmisiä? Sellaisia, joilla on asiat hyvin ja mt kunnossa?
Saa osa avauksista vaikuttamaan siltä, että tällaiset ihmiset ovat vähemmistössä jos heitä on lainkaan. Ilmiantakaa itsenne!
Kommentit (87)
Sairaisiin, työttömiin sekä naisiin kohdistuva vihapuhe täällä on aivan käsittämätöntä. Alkoi Marinin hallituksen aikaan, luultavasti ihan masinoitua mielipidevaikuttamista perskeolta. En ole ulkomaisilla keskustelupalstoilla kohdannut mitään vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lukea homoseksuaalien hengen tuotteita.
Lue sitten ihmeessä Tommi Kinnusen kirjoja. Ne on teille hitaalla kulkeville tantoille kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Mä en ainakaan ole normaali. Mussa on niin paljon erilaisia varaosia, että jos joutuisin johokin tsunamiin tai vastaavaan, mut tunnistettaisiin pelkästään varaosien ansiosta.
Ohis mutta sinun kirjoituksiasi on ilo lukea, kirjoitat usein todella järkeviä ja maanläheistä tekstiä! Kiitos kun kirjoittelet.
Mistä lähtien maskihysteerikko on ollut maanläheinen?
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn täällä joskus (1-2 kertaa kuussa) lukemassa ihmisten kirjoituksia ihan mielenkiinnosta. Saa hyvän kuvan suomalaisten mielenmaisemasta, kun ihmiset kirjoittavat törkeyksiä toisilleen anonyymisti. Usein mietin, että minkälaisia ihmisiä täällä oikein on, kun ollaan niin asiattomia toisille.
Jos näen jonkun asiallisen aloituksen, jossa kysytään vaikkapa mielipiteitä tai neuvoja, niin kirjoitan myös asiallisen ja kohteliaan vastauksen siihen. Monesti aloittaja, joka kaipaa vaan tukea ja neuvoja saa sarkasmia ja vinoilua osakseen ihan syyttä.
Mitään politiikkaan tai yhteiskunnallisiin asioihin liittyviä ketjuja en edes jaksa avata, koska siellä vasta porukka onkin nupit vastakkain. Niihin aiheisiin voi perehtyä ihan muiden kanavien kautta.
N33, akateeminen ura, parikymppisenä omat kasvukivut läpikäynyt, mutta tasapainoinen ja tavallinen nainen, jolla elämä kunnossa. En juo, en polta.
Törkeily on ihan kansallisominaisuus suomalaisilla. Tänne kun tulee, niin näkee minkälaisia ihmiset ihan aidosti ovat. Suurin osa pystyy hillitsemään pahimpia kiusaamishalujaan irl, mutta netissä sitten päästetään piru irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen palstanainen:
Nainen
45-65 v
Asuinpaikka Kemin maalaiskunta tms
Kissa tai useita
Psyykenlääkkeitä
Terapiassa väh kerran viikossa
Erilaisia pääpipisyistä johtuvia luulosairauksia
Ei käy kampaajalla eikä meikkaa tai välitä pukeutumisestaanNo voi perse, pitääki käydä ostaa kissa.
Mulla on kissa, tai no kaks kissaa 😆 Muuten ei nuo määreet pidä paikkaansa, mutta silti palstailen täällä liki päivittäin. On hauska seurata, kuinka ihan asiallisetkin aloitukset lähtee hetkessä ihan laukalle ja porukka käy ihan kuumana. Hauskaa ajanvietettä, vaikkakin välillä on pakko pitää taukoa täältä, kun jutut käy liian sekopäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen palstanainen:
Nainen
45-65 v
Asuinpaikka Kemin maalaiskunta tms
Kissa tai useita
Psyykenlääkkeitä
Terapiassa väh kerran viikossa
Erilaisia pääpipisyistä johtuvia luulosairauksia
Ei käy kampaajalla eikä meikkaa tai välitä pukeutumisestaanNo voi perse, pitääki käydä ostaa kissa.
Mulla on kissa, tai no kaks kissaa 😆 Muuten ei nuo määreet pidä paikkaansa, mutta silti palstailen täällä liki päivittäin. On hauska seurata, kuinka ihan asiallisetkin aloitukset lähtee hetkessä ihan laukalle ja porukka käy ihan kuumana. Hauskaa ajanvietettä, vaikkakin välillä on pakko pitää taukoa täältä, kun jutut käy liian sekopäisiksi.
Hups, tulipa monta kertaa toistettua tuo "ihan" 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole normaali. Mussa on niin paljon erilaisia varaosia, että jos joutuisin johokin tsunamiin tai vastaavaan, mut tunnistettaisiin pelkästään varaosien ansiosta.
Ohis mutta sinun kirjoituksiasi on ilo lukea, kirjoitat usein todella järkeviä ja maanläheistä tekstiä! Kiitos kun kirjoittelet.
Mikähän tuossakin triggeröi palstahullua niin paljon että multialapeukutti 😂 Tuon äänestämisen todella saisi ottaa pois kun palstan locopocot käyttää sitä noin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuossakin triggeröi palstahullua niin paljon että multialapeukutti 😂 Tuon äänestämisen todella saisi ottaa pois kun palstan locopocot käyttää sitä noin.
-eri
Peukuista valittaminen on hyvin yleinen palstajankkaamisen muoto.
No siis normaaleja ihmisiä täällä kyllä pyörii. Hyvässä ja pahassa. Täältä kuulee, mitä kansan "syvät rivit" ovat mieltä mistäkin. Paremmissa piireissä ei tosiaankaan olla näin trans- ja ulkomaalaisvihamielisiä mitä täällä
Vierailija kirjoitti:
Poikkean täällä ihan kerran viikossa max.
Mutta mielestäni mulla on asiat oikein mallikkaasti. Löytyy mukava ja kiltti miesystävä, hyvä työ, paljon ystäviä ja välittävä perhe. Kiitän maailmankaikkeutta joka aamu, että asiat ovat hyvin, koska muutama vuosi sitten minulla ei ollut oikein mitään näistä.
Miksi valehtelet? Et kiitä maailmankaikkeutta joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
😁 Ja tietenkin yrität kääntää asian niin että vika olisi siinä joka kritisoi häiriintynyttä toimintaa, niinpä niin.
Todellakin pyörii. Ap ja moni muukaan tässä ketjussa eivät näytä tuntevan nettipalstojen lakeja. Suurimman osan viha- ja törkypostauksista millä tahansa palstalla tekee harvalukuinen joukko kävijöitä, joilla on aivan liikaa aikaa. Kansan syvistä riveistä ei voi näiden kohdalla puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
😁 Ja tietenkin yrität kääntää asian niin että vika olisi siinä joka kritisoi häiriintynyttä toimintaa, niinpä niin.
Kukahan tässä kääntää asioita ja yrittää maalata mustaa valkoiseksi?
Kuvittelisin olevani ns. normaali, ei mitään päässä viiraa.
Käyn täällä työpäivän aikana välillä huvittumassa ja vastailemassa kysymyksiin.
N56
Ihmiset käyvät täällä koska inhoavat varsinaista somea. Eli jollain tavalla kalkkiksia olemme.
Päättäjien /herrojen pahuus on ykkösaiheeni,Oman kansan sortaminen.
Joku 0rpo vastaa miehittäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lukea homoseksuaalien hengen tuotteita.
Lue sitten ihmeessä Tommi Kinnusen kirjoja. Ne on teille hitaalla kulkeville tantoille kirjoitettu.
🖕
Itselläni ainakin asiat ihan hyvin. Mielenterveyteen on vaikea sanoa itse, kun kaikki eivät itse huomaa tilaansa, eritoten täällä vauviksessa.
Itsellä menee tällä hetkellä aika huonosti, on fyysistä sairautta ja masennusta, ja väsyneenä tulee liikaa täällä oleiltua kun ei hirveästi oikein muutakaan jaksa. Itse koitan kirjoittaa asiallisesti ja kannustavasti.