Tultiin lomamatkalta. Ystävä sanoi heti, kuka menee noin hirveään paikkaan.
Miksi ihmeessä tehdään noin. Innoissamme olisimme halunneet kertoa mukavista muistoista.
Samainen ihminen sanoi, kun kävi aikanaan uudessa kodissamme, että kyllähän täältä pääsee pois. En voisi hetkeäkään asua tällaisessa. Onpa myyjä onnellinen, kun on saanut teille tuohon hintaan tähän huijattua.
Kommentit (39)
Mikä saa ihmiset sanomaan tuttavilleen tuolla lailla?
Miksi olet tuollaisen ihmisen ystävä?
Mitä odotitte?
Että innoissaan kuuntelisi teidän puhetulvaanne? Sanoisi että itse haluaa samaa?
Kateus kateus ja vielä kerran kateus. Se saa ihmisen sanomaan ja tekemään ihan mitä tahansa.
Tosi fiksua, että pidät häntä elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kävitte sitten Turkissa?😀
Ko. henkilö käy ainoastaan Turkissa itse. Kaverinsa huoneistossa.
Mitään muuta syytä ei ole kuin Kateus
Mksi et sanonut ystävällesi juuri niinkuin tänne kirjoitit?
Mä pääsin nuorena ulkomaalaiseen yliopistoon opiskelemaan. Se oli ihan hyvä yliopisto. Ei mikään Oxford, mutta ei myöskään Taka-Kälviän yliopisto. Mun sukulainen kertoi heti tämän kuullessaan, että hänen tuttavansa lapsi oli käynyt sitä, mutta se oli ollut niin huono, että hän oli lähtenyt kesken pois. Joillakin vaan on negatiivisempi katsanto elämään.
Mä tykkäsin olla siellä tosi paljon ja mun mielestä se oli hyvä yliopisto.
Vierailija kirjoitti:
Miami
Oho, mun unelmapaikka joskus tulevaisuudessa
Ei ketään kiinnosta teidän halpamatkalomat eikä purkukuntoinen läävänne.
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin nuorena ulkomaalaiseen yliopistoon opiskelemaan. Se oli ihan hyvä yliopisto. Ei mikään Oxford, mutta ei myöskään Taka-Kälviän yliopisto. Mun sukulainen kertoi heti tämän kuullessaan, että hänen tuttavansa lapsi oli käynyt sitä, mutta se oli ollut niin huono, että hän oli lähtenyt kesken pois. Joillakin vaan on negatiivisempi katsanto elämään.
Mä tykkäsin olla siellä tosi paljon ja mun mielestä se oli hyvä yliopisto.
Sukulaisesi oli vaan kateellinen, todennäköisesti keksi tuon kommenttinsa ihan omasta päästään.
Vierailija kirjoitti:
Mksi et sanonut ystävällesi juuri niinkuin tänne kirjoitit?
?? Toki kysyin, miksi ajattelet noin. Sanoi, paska mikä paska.
Hyvä ystävä sulla.