Tultiin lomamatkalta. Ystävä sanoi heti, kuka menee noin hirveään paikkaan.
Miksi ihmeessä tehdään noin. Innoissamme olisimme halunneet kertoa mukavista muistoista.
Samainen ihminen sanoi, kun kävi aikanaan uudessa kodissamme, että kyllähän täältä pääsee pois. En voisi hetkeäkään asua tällaisessa. Onpa myyjä onnellinen, kun on saanut teille tuohon hintaan tähän huijattua.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin nuorena ulkomaalaiseen yliopistoon opiskelemaan. Se oli ihan hyvä yliopisto. Ei mikään Oxford, mutta ei myöskään Taka-Kälviän yliopisto. Mun sukulainen kertoi heti tämän kuullessaan, että hänen tuttavansa lapsi oli käynyt sitä, mutta se oli ollut niin huono, että hän oli lähtenyt kesken pois. Joillakin vaan on negatiivisempi katsanto elämään.
Mä tykkäsin olla siellä tosi paljon ja mun mielestä se oli hyvä yliopisto.
Mahtoi olla suosittu ja iso yliopisto jos noin pienen piirin sisällä kaksi ihmistä päätyy samaan kouluun. Suomalaisia siellä oli sitten todella paljon ilmeisesti?
Mutta pois vain tuollaiset ihmiset elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin nuorena ulkomaalaiseen yliopistoon opiskelemaan. Se oli ihan hyvä yliopisto. Ei mikään Oxford, mutta ei myöskään Taka-Kälviän yliopisto. Mun sukulainen kertoi heti tämän kuullessaan, että hänen tuttavansa lapsi oli käynyt sitä, mutta se oli ollut niin huono, että hän oli lähtenyt kesken pois. Joillakin vaan on negatiivisempi katsanto elämään.
Mä tykkäsin olla siellä tosi paljon ja mun mielestä se oli hyvä yliopisto.
Sukulaisesi oli vaan kateellinen, todennäköisesti keksi tuon kommenttinsa ihan omasta päästään.
Niin tai sitten tuo, jolle vastaisit, keksi jutun omasta päästään.
Kaikki eivät jaksa kuunnella lomakertomuksia.
'Ystäväsi' on yksinkertaisesti moukka. Sosiaalisesti kyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät jaksa kuunnella lomakertomuksia.
Minä en ainakaan.
Ehkä jostain ihmisoikeuksia polkevasta Dubaista ymmärrän tuollaisen kommentin. Muuten, kateus on järkevin selitys.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä matkakertomuksen esittäjä on se moukka? Miten hän voi rasittaa kaveriaan matkallaan? Odottaa vielä että ystävä kuuntelee silmät pyöreänä kokemuksia?
Minä en ainakaan kuntelisi kenenkään ystäväni matkakertomuksia. Voisin sanoa tylystikin että ymmärtäisi vaieta, eikä aina tuputtaisi puuduttavia "dia-esityksiä" matkoistaan.
Mikäli ystäväsi on ollut koko kesän kotona, niin ymmärrän häntä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miami
Oho, mun unelmapaikka joskus tulevaisuudessa
Elä mene, nykyjään täysin värillisten valtaama rikollispesä.
Jos Floridaan haluat, niin mene länsirannikolle vaikka Naples/Fort Myers seudulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä matkakertomuksen esittäjä on se moukka? Miten hän voi rasittaa kaveriaan matkallaan? Odottaa vielä että ystävä kuuntelee silmät pyöreänä kokemuksia?
En ole ap, mutta mun mielestä on kiva kuulla ihmisten matkakertomuksia. Miten kohteet ovat erilaisia, millainen tunnelma missäkin on, millaista siellä on, miten asiat sujuvat jne. Minusta se on oikeasti kiinnostavaa.
Enkä voi olla ainoa, koska tehdäänhån matkailuohjelmia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan kuntelisi kenenkään ystäväni matkakertomuksia. Voisin sanoa tylystikin että ymmärtäisi vaieta, eikä aina tuputtaisi puuduttavia "dia-esityksiä" matkoistaan.
Mutta anna kun arvaan. Jos sinä kerrankin pääsisit matkalle, niin auta armias, kaikkien pitää kuulla tästä!
Vierailija kirjoitti:
Miami
Oho, wau 🤩 Mä lähtisin kirkuen Miamiin😊
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ihmiset sanomaan tuttavilleen tuolla lailla?
Kateus. Jäädyttäisin välejä. Lopulta poikki. Tai nähtäisiin korkeintaan joskus jossain kahvilla. Kotiini ei olisi enää asiaa eikä läheisiin väleihin.
Mulla oli joskus tuollainen kaveri. Oli.