Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite
Vakaa ja rauhallinen elämä voittaa onnellisuuden.
No hetkinen, eikös vakaus ja rauha ole onnellisuutta?
Sivusta: se voi olla vain entistä rataa kulkevaa elämää, johon ei tule muutoksia, mutta josta puuttuu rakkaus ja onni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret tunteet ei todellakaan aina johda oikeaan suuntaan
Mutta ilman niitä ei kannata lähteä mihinkään suuntaan (romanttisessa/seksuaalisessa mielessä - ja tietysti ihmisestä riippuen, kaikki kun ei ole samanlaisia)
Höpöjä puhut, olen sitä mieltä että päinvastoin. Suuret tunteet ovat aaltoja jotka menevät ohi ja sen jälkeen voi jopa miettiä että mitähän tulikaan tehtyä. Kannattaa lähteä suhteeseen halusta tutustua ihmiseen aidosti ja oikeasti eli siksi että tykkää siitä ihmisestä ja tuntee kiinnostusta. Baari-illoissa voi sinkkuna tulla tilanteita että on hauskaa ja lähdetään yhdessä jomman kumman luo mutta ei ne välttämättä jatku suhteeksi, vain hauskanpitoa. Älkää viittikö uskoa tollasiin suuriin tunteisiin kun tapaatte jonkun. Ei ole mahdollista niin suuresti rakastaa tuntematonta ihmistä.
Mielipide, siinä missä edeltävänkin. Mielipiteet harvemmin ovat faktoja.
Harvinaisen typerä kommentti. Kuka tietää totuuden? Kai sellainenkin on? Päätän itse omasta elämästäni ja silloin se mitä minä haluan itselleni ja mistä minä pidän on minun mielipiteeni ja se perustuu kyllä totuuteen minun elämästäni. Ihan turha sinun kommenttisi.
Tuolla logiikalla sinun kommentti on aivan yhtä typerä ja turha minun näkökulmasta. Touché.
Että turha mikä turha.
Sulla ei edes ole logiikkaa. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Pussitit jo itsesi, ei voi mitään. Better luck next time, buddy!
Voisin rakentaa sulle ihanan elämän, S-mies💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite
Ei, tasainen mutta vakaa ja rauhallinen kurjuus tappaa hitaasti mutta varmasti. Kuristuu kuoliaaksi hitaasti kuin puu, jos onnea ei ole. Kaikki on siinä samantekevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilman niitä ei kannata lähteä mihinkään suuntaan (romanttisessa/seksuaalisessa mielessä - ja tietysti ihmisestä riippuen, kaikki kun ei ole samanlaisia)
Höpöjä puhut, olen sitä mieltä että päinvastoin. Suuret tunteet ovat aaltoja jotka menevät ohi ja sen jälkeen voi jopa miettiä että mitähän tulikaan tehtyä. Kannattaa lähteä suhteeseen halusta tutustua ihmiseen aidosti ja oikeasti eli siksi että tykkää siitä ihmisestä ja tuntee kiinnostusta. Baari-illoissa voi sinkkuna tulla tilanteita että on hauskaa ja lähdetään yhdessä jomman kumman luo mutta ei ne välttämättä jatku suhteeksi, vain hauskanpitoa. Älkää viittikö uskoa tollasiin suuriin tunteisiin kun tapaatte jonkun. Ei ole mahdollista niin suuresti rakastaa tuntematonta ihmistä.
Mielipide, siinä missä edeltävänkin. Mielipiteet harvemmin ovat faktoja.
Harvinaisen typerä kommentti. Kuka tietää totuuden? Kai sellainenkin on? Päätän itse omasta elämästäni ja silloin se mitä minä haluan itselleni ja mistä minä pidän on minun mielipiteeni ja se perustuu kyllä totuuteen minun elämästäni. Ihan turha sinun kommenttisi.
Tuolla logiikalla sinun kommentti on aivan yhtä typerä ja turha minun näkökulmasta. Touché.
Että turha mikä turha.
Sulla ei edes ole logiikkaa. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Pussitit jo itsesi, ei voi mitään. Better luck next time, buddy!
Et osaa argumentoida mitenkään mihinkään? Ilkeilet vain. Ei kanssasi voi keskustella rakentavasti eikä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite
Miten tuo ois jotenkin onnellisuuden poissulkeva juttu, mä en ainakaan jaksais mitään turhaa draamailua tms
Esim. perustylsä parisuhde vs. suuret tunteet
Niin ja jälkimmäinen ei tarkoita mitään draamailua
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite
Ei, tasainen mutta vakaa ja rauhallinen kurjuus tappaa hitaasti mutta varmasti. Kuristuu kuoliaaksi hitaasti kuin puu, jos onnea ei ole. Kaikki on siinä samantekevää.
Missä se vakaus ja rauha sitten on? Ei liity kertomasi niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo kirjoitin; riippuu tietysti ihmisestä, kaikki kun ei ole samanlaisia.
Neuvoja otan vain niiltä jotka ovat saman tyyppisiä luonteita kuin minä, ja ikää kymmeniä vuosia enemmän.Odottele kuule rauhassa. Kertoisivat ehkä että älä vain enää odota.
Heh. Ihan päinvastaista neuvovat, vain suurten tunteiden ja kunnon kipinöiden perässä yhtään mihinkään sitoutumiseen ;)
Aha. Vai niin. Jos se on sinun tapasi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ja seksi ei myöskään ole yksi ja sama asia. Seksiä voi harrastaa irtona tai suhteessa. Älkää vaatiko ihmisiä itsellenne jos pidetään vain kivaa.
En nyt tiedä mistä tuollaisen tähän revit, ei ollut mitään tuollaista mielessä
Nää on tälläsiä yleisiä, että täällä lukee muutkin kuin sinä. Ankeuttaja!
Joo puhutaan selvästi vähän eri kieltä, ei ole sellaista ymmärrystä meidän välillä joten anna nyt olla vaan
En kun et sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, miksi mitään tulla ei voisi?
Koska sinä et halua. Haluaisit, mutta et halua.
Miksi et anna mahdollisuutta tutustua? Pitääkö elämä heittää bussin alle ensin?
Mulla on myös oikeus kieltäytyä. Ei ole pakko tutustua kaikkiin ja se kuuluu ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja otan vain niiltä jotka ovat saman tyyppisiä luonteita kuin minä, ja ikää kymmeniä vuosia enemmän.Odottele kuule rauhassa. Kertoisivat ehkä että älä vain enää odota.
Heh. Ihan päinvastaista neuvovat, vain suurten tunteiden ja kunnon kipinöiden perässä yhtään mihinkään sitoutumiseen ;)
Niin se on. Voimakkaasti tunteville ihmisille ainoa vaihtoehto on kunnon kipinät tai ei mitään.
Eli ei ihanjeessiä tai kädenlämpöistä hyvää. Mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos on laput silmillä. Ei, jos sattuu rakastumaan persoonallisuushäiriöiseen tai muuten vain itselle sopimattomaan ihmiseen. Ei, jos ei halua rikkoa vanhoja lupauksiaan. Ei, jos ei halua loukata puolisoaan. Ei, jos ei halua koko elämänsä menevän mullin mallin.
Sulla on varmaan aika vaikeaa elää itsesi kanssa. Sunkin mielestä kai kaikki on persoonallisuushäiriöisiä jos eivät tee kuten sinä haluat?
Mitä vastailet joka viestiin? Itselläsi lienee ymmärtämisen vaikeuksia. Oletat yhtä ja toista. Lue oikein tarkasti ja kirjota vasta sitten.
Tämä olikin sun vakioargumentti. Ei jatkoon. Sinulla ei ole sanottavaa joten ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite
Miten tuo ois jotenkin onnellisuuden poissulkeva juttu, mä en ainakaan jaksais mitään turhaa draamailua tms
Esim. perustylsä parisuhde vs. suuret tunteet
Niin ja jälkimmäinen ei tarkoita mitään draamailua
Eri
No, ehkä ei kannata ryhtyä sellaseen suhteeseen mistä tunteet puuttuu tai on laimeaa meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, miksi mitään tulla ei voisi?
Koska sinä et halua. Haluaisit, mutta et halua.
Miksi et anna mahdollisuutta tutustua? Pitääkö elämä heittää bussin alle ensin?
Mulla on myös oikeus kieltäytyä. Ei ole pakko tutustua kaikkiin ja se kuuluu ymmärtää.
Tai parempi kiikarissa ja kohta haavissa?
Yhdessä oltaisiin oltu todellinen voimakaksikko!
Mutta sepä siinä onkin, kun ei kaikille tärkein juttu ole se, että parisuhde on eeppinen rakkaussuhde ensisijaisesti. Joillekin ajatus elämänkumppanista on tärkeämpi tai että voi perustaa perheen jne, siis ne jutut riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on. Voimakkaasti tunteville ihmisille ainoa vaihtoehto on kunnon kipinät tai ei mitään.
Eli ei ihanjeessiä tai kädenlämpöistä hyvää. Mieluummin yksin.
Olen samaa mieltä, ajattelenkin tässä erästä,joka saa mut aina villiksi :) tulipalo on hyvä aina sammuttaa välillä,jatkuva palaminen ei ole hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä oltaisiin oltu todellinen voimakaksikko!
Road Map?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sepä siinä onkin, kun ei kaikille tärkein juttu ole se, että parisuhde on eeppinen rakkaussuhde ensisijaisesti. Joillekin ajatus elämänkumppanista on tärkeämpi tai että voi perustaa perheen jne, siis ne jutut riittää.
Sitähän tässä on sanottu... Että riippuu ihmisestä.