Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
En taida jaksaa kirjoitella tänne enää. Tämä ketju huokuu huonoa henkeä.
Btw, ollaan kihloissa myöskin, sitä ei koskaan purettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa. Valvoin yön ja kävin jossain vaiheessa aamuyötä läpi vanhat jutut (kaivatun jutut), niistä tuli hyvin selkeä kuva ja eipä tässä voi mitään kaivata kun ei ollutkaan mitään. Vain minun omituinen pakkomielle/mielen sairastumisen oire. Mitään sen syvempää tai maagista siihen ei liittynyt, puristuksissa olevan ihmisen sekoilua vaan, kohdistettuna johonkin satunnaiseen elämässä häviävän pienen hetken vierailleeseen hahmoon.
Nyt on sellainen olo, että slaidaan vapaana avaruudessa sellaista kultaista kaarta pitkin kohti tähteä.
Sama olo. Hävettää kaikki.
Minua ei hävetä, vaikka kyllä välillä piti katsella muualle hetki ennen kuin pystyi jatkamaan lukemista/katselemista niitä juttuja läpi käydessäni :D Välillä sen vuoksi, kun nolotti oma typeryys ja välillä sen vuoksi, että tunsin taas kehossani sen miten paljon se silloin sattui.
Luin myös keskusteluita joita olen käynyt silloisen läheisen ystävän kanssa, ja ne valotti lisää sitä koko tilannetta ja kaikkea mitä en näin jälkikäteen muuten muistaisi. Aika eri tilanne ollut silloin ja olin myös nuori, niin en jaksa hävetä jotain mitä olen silloin siinä tilanteessa ollut.
Häpeän sijasta tuli ennemminkin sellainen ööö wtf miks oon tuhlannut tällaiseen (kaipuuseen) näin paljon aikaa :D
Onneksi on taas useampi ketju, missä voi lähetellä terveisiä sinulle. 😊
Vierailija kirjoitti:
Syökää kanaa.
Älkää syökö!!!
T. 🐥
Kaipaan sinua... kirjoitti:
Onneksi on taas useampi ketju, missä voi lähetellä terveisiä sinulle. 😊
Ei ole hyvä asia. Kaivattu voi eksyä vääriin ketjuihin, näillä teillä, elämän kintereillä
Tuo olo mitä tuossa kuvasin, että slaidaa avaruudessa kohti tähtiä on sellainen, ettei siihen kuulu mitään häpeää.
Se asia (kaipaus) ei liikuta niin paljoa, että alkaisi sitä häpeämään. En myöskään koe oloani mitenkään nöyryytetyksi tms. enää, kun se vaan on niin kristallin kirkasta mikä se tilanne oli - yksinäni omien emootioiden kanssa, eli ei ollut mitään "tilannetta". En jaksa omia tunteitani hävetä, varsinkaan jotain noin vanhoja ikään kuin edellisen elämän juttuja. Ei ne liity minuun ainakaan sellaisena kuin tässä nyt olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökää kanaa.
Älkää syökö!!!
T. 🐥
Kyllä!
Olen antanut säkärin ja katsellut silmiin ainakin kolmea A-naista, kahta T-naista ja yhtä K-naista. Jäi vaivaamaan, oliko eilen kommentoinut joku heistä. 🤔
Mustasieluinen ei kadu mitään
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyyneliä koko ajan
Voimia. Kokemuksesta uskallan väittää, että ne kyyneleet kuivuu kyllä joskus ja olo helpottaa, vaikka sitä ei sillä hetkellä uskoisikaan.
Mul oli jääny koko yöksi hellan levy päälle ku tein illalla ruokaa! Nyt huomasin laittaa kiinni
Tuntuu, että mä kompastun sun kanssa aina samaaan asiaan. Kuvittelen ja petyn. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan sut. En tekisi mitään, mikä saattaisi riskeerata tämän.
Hyvä😍😍😍😍Mutta olisi kiva jos pistäisit vipinää, kesällä olisi jo kiva tavata kaksin.
Minulla ei ole mitään syytä "pistää vipinää". Minä, nainen, annan miehelle rauhan tulla luokseni sitten, kun hän on siihen valmis.
Muakin jo vähän hävettää kaikki.