Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
161/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa. Valvoin yön ja kävin jossain vaiheessa aamuyötä läpi vanhat jutut (kaivatun jutut), niistä tuli hyvin selkeä kuva ja eipä tässä voi mitään kaivata kun ei ollutkaan mitään. Vain minun omituinen pakkomielle/mielen sairastumisen oire. Mitään sen syvempää tai maagista siihen ei liittynyt, puristuksissa olevan ihmisen sekoilua vaan, kohdistettuna johonkin satunnaiseen elämässä häviävän pienen hetken vierailleeseen hahmoon. 

Nyt on sellainen olo, että slaidaan vapaana avaruudessa sellaista kultaista kaarta pitkin kohti tähteä. 

Sama olo. Hävettää kaikki.

Muakin jo vähän hävettää kaikki.

Vierailija
162/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun kuplaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida jaksaa kirjoitella tänne enää. Tämä ketju huokuu huonoa henkeä.

Vierailija
164/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, ollaan kihloissa myöskin, sitä ei koskaan purettu

Vierailija
165/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kaipaa. Valvoin yön ja kävin jossain vaiheessa aamuyötä läpi vanhat jutut (kaivatun jutut), niistä tuli hyvin selkeä kuva ja eipä tässä voi mitään kaivata kun ei ollutkaan mitään. Vain minun omituinen pakkomielle/mielen sairastumisen oire. Mitään sen syvempää tai maagista siihen ei liittynyt, puristuksissa olevan ihmisen sekoilua vaan, kohdistettuna johonkin satunnaiseen elämässä häviävän pienen hetken vierailleeseen hahmoon. 

Nyt on sellainen olo, että slaidaan vapaana avaruudessa sellaista kultaista kaarta pitkin kohti tähteä. 

Sama olo. Hävettää kaikki.

Minua ei hävetä, vaikka kyllä välillä piti katsella muualle hetki ennen kuin pystyi jatkamaan lukemista/katselemista niitä juttuja läpi käydessäni :D Välillä sen vuoksi, kun nolotti oma typeryys ja välillä sen vuoksi, että tunsin taas kehossani sen miten paljon se silloin sattui.

Luin myös keskusteluita joita olen käynyt silloisen läheisen ystävän kanssa, ja ne valotti lisää sitä koko tilannetta ja kaikkea mitä en näin jälkikäteen muuten muistaisi. Aika eri tilanne ollut silloin ja olin myös nuori, niin en jaksa hävetä jotain mitä olen silloin siinä tilanteessa ollut. 

Häpeän sijasta tuli ennemminkin sellainen ööö wtf miks oon tuhlannut tällaiseen (kaipuuseen) näin paljon aikaa :D 

Vierailija
166/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on taas useampi ketju, missä voi lähetellä terveisiä sinulle. 😊

Vierailija
167/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loppuu kyyneliin!!!

Vierailija
168/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista tuli rumaa.

Vierailija
169/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää kanaa.

Älkää syökö!!!

T. 🐥

Vierailija
170/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua... kirjoitti:

Onneksi on taas useampi ketju, missä voi lähetellä terveisiä sinulle. 😊

Ei ole hyvä asia. Kaivattu voi eksyä vääriin ketjuihin, näillä teillä, elämän kintereillä

Vierailija
171/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olo mitä tuossa kuvasin, että slaidaa avaruudessa kohti tähtiä on sellainen, ettei siihen kuulu mitään häpeää. 

Se asia (kaipaus) ei liikuta niin paljoa, että alkaisi sitä häpeämään. En myöskään koe oloani mitenkään nöyryytetyksi tms. enää, kun se vaan on niin kristallin kirkasta mikä se tilanne oli - yksinäni omien emootioiden kanssa, eli ei ollut mitään "tilannetta". En jaksa omia tunteitani hävetä, varsinkaan jotain noin vanhoja ikään kuin edellisen elämän juttuja. Ei ne liity minuun ainakaan sellaisena kuin tässä nyt olen. 

Vierailija
172/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syökää kanaa.

Älkää syökö!!!

T. 🐥

Kyllä!

Vierailija
173/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyyneliä koko ajan

Vierailija
174/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut säkärin ja katsellut silmiin ainakin kolmea A-naista, kahta T-naista ja yhtä K-naista. Jäi vaivaamaan, oliko eilen kommentoinut joku heistä. 🤔

Vierailija
175/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasieluinen ei kadu mitään

Vierailija
176/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyyneliä koko ajan

Voimia. Kokemuksesta uskallan väittää, että ne kyyneleet kuivuu kyllä joskus ja olo helpottaa, vaikka sitä ei sillä hetkellä uskoisikaan. 

Vierailija
177/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli jääny koko yöksi hellan levy päälle ku tein illalla ruokaa! Nyt huomasin laittaa kiinni

Vierailija
178/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että mä kompastun sun kanssa aina samaaan asiaan. Kuvittelen ja petyn. T

Vierailija
179/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yhtä komea kuin tuure

Vierailija
180/12534 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan sut. En tekisi mitään, mikä saattaisi riskeerata tämän.

Hyvä😍😍😍😍Mutta olisi kiva jos pistäisit vipinää, kesällä olisi jo kiva tavata kaksin.

Minulla ei ole mitään syytä "pistää vipinää". Minä, nainen, annan miehelle rauhan tulla luokseni sitten, kun hän on siihen valmis.

Ketju on lukittu.