Finnairin asiakaspalvelu ei vastaa ?
Mitä ihmettä ? Miksi Finnairin asikaspalvelu vastaa ? Ollaan yritetty tuntitolkulla eilen ja tänään. Onko Finnair lopettanut asiakaspalvelun kokonaan ?
Mitä on meneillään ?
Kommentit (22)
Onko Finnair lakkauttanut koko asiakaspalvelun vai onko koko firma taas lakossa ?
Veikö se typerä lakkoilu Finnarin konkurssin partaalle ?
Vierailija kirjoitti:
Juu eilen minulla sama kokemus. Puhelusta veloitettiin kyllä 1,70 € + paikallisverkkomaksu / minuutti, mutta eipä sieltä kukaan ikinä vastannut. Chatissä joutui odottamaan tunnin, eikä siellä osattu hoitaa yksinkertaistakaan asiaa kunnolla.
On alas vajonnut tämäkin firma.
Voi halvattu. Me oltiin jonossa ainakin tunti. Mitähän sekin puhelu maksoi ?
Mä olen saanut chatin kautta kaikki hoidettua. Olen vaan heti laittanut et haluan ihmisen kanssa jutella.
Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin moittia Finnairia päivät pitkät? Sellasta se on joskus. Jonotettu on moneen muuhunkin asiakaspalveluun. Sellaista se on. Ei tarvetta vinkua vauvapalstalla.
Mua vähän ärsytti se Finnairin väen turhan pitkä bisnekset tuhonnut lakkoilu keväällä.
Miksi ne edes lakkoili ?
Samaan aikaan rakennusalan väestä on valtavan iso osa lomautettuna tai työttömänä ja rakennusala on ajettu pahimpaan kriisiin vuosikymmeniin. Nyt tilanne alkaa muistuttaa 90-luvun lamaa joka alkoi 35 vuotta sitten.
Eikö juttuseuraa muualta löydy kun Finnairilta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin moittia Finnairia päivät pitkät? Sellasta se on joskus. Jonotettu on moneen muuhunkin asiakaspalveluun. Sellaista se on. Ei tarvetta vinkua vauvapalstalla.
Jos firma antaa palvelunumeron johon aiemmin on vastattu lähes välittömästi ja nyt ei vastata tuntienkaan jonottamisen jälkeen niin on se vähän outoa.
Jos niillä ei ole edes pienintäkään aikomusta vastata puheluihin, niin miksi halvatussa sitten mainostavat sellaista.
Laittakoon suoraan vastaajaan tiedotteen että jonotat nyt ihan turhaan. Ja ilmoittakoonin asiasta myös nettisivuilla. Kyllä tässä on itsekullakin muutakin tekemistä kuin vain jonottaa tuntitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ärsytti se Finnairin väen turhan pitkä bisnekset tuhonnut lakkoilu keväällä.
Miksi ne edes lakkoili ?
Samaan aikaan rakennusalan väestä on valtavan iso osa lomautettuna tai työttömänä ja rakennusala on ajettu pahimpaan kriisiin vuosikymmeniin. Nyt tilanne alkaa muistuttaa 90-luvun lamaa joka alkoi 35 vuotta sitten.
Se oli liikennelentäjien lakko. Finnairin lentäjät tienaa jotain 150 000-200 000 vuodessa ja ne kusipäät lakkoilivat koko kevään. Samaan aikaan rakennsualan väki sinnittelee lomautettuna ja työttömyyskorvauksilla.
Ei heru minulta sympatiaa tuolle porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin moittia Finnairia päivät pitkät? Sellasta se on joskus. Jonotettu on moneen muuhunkin asiakaspalveluun. Sellaista se on. Ei tarvetta vinkua vauvapalstalla.
Minä en kyllä normaalisti jonota mihinkään asiakaspalveluihin päivät pitkät.
3h ei ole normaali jonotusaika. Se tarkoittaa että asiakaspalvelua ei oikeasti tarjota.
On syytä ymmärtää, että Finnairilla ei ole asiakaspalvelua. Turha sinne soittaa tai yhtään mitään. Osta lippu ja lennä tai ole lentämättä. Se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se asia miksi soitatte?
Miksi se kiinnostaa ?
Vierailija kirjoitti:
On syytä ymmärtää, että Finnairilla ei ole asiakaspalvelua. Turha sinne soittaa tai yhtään mitään. Osta lippu ja lennä tai ole lentämättä. Se on siinä.
Miksi FInnair ei sitten suomalaisen rehellisesti ilmoitta nettisivuillaan että emme vastaa puheluihin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syytä ymmärtää, että Finnairilla ei ole asiakaspalvelua. Turha sinne soittaa tai yhtään mitään. Osta lippu ja lennä tai ole lentämättä. Se on siinä.
Miksi FInnair ei sitten suomalaisen rehellisesti ilmoitta nettisivuillaan että emme vastaa puheluihin ?
Ei kait itselleen epäedullisia asioita kannata mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syytä ymmärtää, että Finnairilla ei ole asiakaspalvelua. Turha sinne soittaa tai yhtään mitään. Osta lippu ja lennä tai ole lentämättä. Se on siinä.
Miksi FInnair ei sitten suomalaisen rehellisesti ilmoitta nettisivuillaan että emme vastaa puheluihin ?
Ei kait itselleen epäedullisia asioita kannata mainita.
Kyllä se on kaikkein epäedullisinta ja asiakkaita kohtaan loukkaavinta että jonotuttaa turhaan ihmisiä puhelimessa. Se herättää raivoa paljon enemmän kuin rehellinen suoruus. Voisi laittaa nettisivuille että juuri nyt emme pysty ottamaa vastaan puheluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se asia miksi soitatte?
Miksi se kiinnostaa ?
Koska olen satoja lentoja tehnyt Finnairilla eikä ole koskaan tarvinnut soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu eilen minulla sama kokemus. Puhelusta veloitettiin kyllä 1,70 € + paikallisverkkomaksu / minuutti, mutta eipä sieltä kukaan ikinä vastannut. Chatissä joutui odottamaan tunnin, eikä siellä osattu hoitaa yksinkertaistakaan asiaa kunnolla.
On alas vajonnut tämäkin firma.
Voi halvattu. Me oltiin jonossa ainakin tunti. Mitähän sekin puhelu maksoi ?
1,70 € + paikallisverkkomaksu / minuutti. Eikös se just tuossa sanottu.
Eilen jonotin puhelua (gold taso) tunnin, ja lopuksi puhelu vain katkesi. Tänään olen ollut jonossa chattiin nyt 2,5 tuntia. Kaverille kävi niin, että yli tunnin odotuksen jälkeen puheluun vastasi toinen jonottaja. Onkohan tässä joku masinoitu Finnairin hautausoperaatio menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se asia miksi soitatte?
Miksi se kiinnostaa ?
Koska olen satoja lentoja tehnyt Finnairilla eikä ole koskaan tarvinnut soittaa.
Meilläkin ongelmia jonotuksessa. Aamulla olimme jonotusnumerolla 1, sitten se muuttui jonotusnumeroksi 2 ja nyt se on jonoitusnumero 5 . Tämä on joku gold-asiakkaiden numero.
Tämä tuntuu nyt kyllä tällaisesta gold-asiakkaasta lähinnä täydeltä vit-uilulta.
Yritämme saada matkustusluokan korotusta avioksilla. Aiemmin se on ollut vaihtoehtona puhelinsovelluksessa, mutta nyt tämän voi tehdä vain asiakaspalvelussa joka ei vastaa.
Juu eilen minulla sama kokemus. Puhelusta veloitettiin kyllä 1,70 € + paikallisverkkomaksu / minuutti, mutta eipä sieltä kukaan ikinä vastannut. Chatissä joutui odottamaan tunnin, eikä siellä osattu hoitaa yksinkertaistakaan asiaa kunnolla.
On alas vajonnut tämäkin firma.