Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kulkea rauhassa kotikaupungissani. Haluan lenkkeillä, ulkoiluttaa koiraa, käydä uimassa ja viettää aikaa perheeni kanssa ilman, että tulet eteeni. En usko hetkeäkään, että ne kohtaamiset olivat vahinkoja. Tiedoksi, että joku raja on ylitetty, kun kokee tarvetta stalkata tuolla tavoin. Mitä teet seuraavaksi?
Miksi sä kaipaat tällaista ihmistä?
Rakastan häntä syvästi. En jaksa ilman häntä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tekemättömyyskin on riski.
Tässä tapauksessa tiedän miehen olevan sellainen, joka näkee todella paljonkin vaivaa saadakseen sellaista, mitä haluaa.
Toiset tekee pahaa saadakseen haluumansa. 😔
Opettaja ilmestyy oppilaan ollessa valmis oppimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pian nähdään.
Toivon että ei nähdä, en kestä nähdä sinuakaan enää. Hävettää niin paljon, toivoisin saavani pian terapiaa tai psyykelääkkeitä. Työnteko on mahdotonta tässä kuosissa, eikä saa apuja vaikka kuinka kertoo oloistansa.
Vierailija kirjoitti:
Mustasieluinen ei kadu mitään
Kylmiä ihmisiä, aivan menen kananlihalle heidän takiansa. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyyneliä koko ajan
Voimia. Kokemuksesta uskallan väittää, että ne kyyneleet kuivuu kyllä joskus ja olo helpottaa, vaikka sitä ei sillä hetkellä uskoisikaan.
Ei se aina kuule vaan mene niin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pian nähdään.
50 vuoden päästä? Olen silloin dannya vanhempi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyyneliä koko ajan
Voimia. Kokemuksesta uskallan väittää, että ne kyyneleet kuivuu kyllä joskus ja olo helpottaa, vaikka sitä ei sillä hetkellä uskoisikaan.
Ei se aina kuule vaan mene niin.
Menee se. Ei niitä tuskan kyyneliä yksinkertaisesti jaksa vuositolkulla vuodattaa, jossain vaiheessa alkaa tyrehtyä.
Huomasin jossakin näistä ketjuista kiusattavan ehkä minun ihanaa. Ei hän ole täällä saamassa siipeensä, mutta jos olisit, niin tiedäthän, että joku uskoo sinuun ihan 200%sti. Voit hymähtää kiusaajalle ja pyyhkäistä olkapäätäsi. Väliäkö tuollaisilla. Olet yhä mielessäni, vaikka enpä ole enää kirjoitellut. Pitää osata päästää irti, koska it is over. Xxx, M (n)
Ois haluja saada kaivattu syliin
Terkkuja sulle, kiva ja hauska mies! Tunnut tutulta, saat aikaan säväreitä ja oot myös ilo silmille.
Kova kolahdit ja sua ajattelen, hymyillen. Te amo. 🥰
Kaivatulle pullantuoksuiset terveiset. Suukkoja ja hali!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä sitten tarkoittaa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut säkärin ja katsellut silmiin ainakin kolmea A-naista, kahta T-naista ja yhtä K-naista. Jäi vaivaamaan, oliko eilen kommentoinut joku heistä. 🤔
Toivotko hänen olevan jonkun heistä, vai pelkäätkö sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä sitten tarkoittaa elämässä?
"odotan, kunnes toinen tekee jotain"
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, ollaan kihloissa myöskin, sitä ei koskaan purettu
Tää olikin hauska. Sen lisäksi olen kihloissa kahden muunkin kanssa ja kolmannen kanssa menossa naimisiin. Seuraavat kymmenen ovat muodostaneet jonoa oveni taakse. Vaihtelevat siellä paikkojaan aikaa kuluttaakseen.
Voi vattu tätä elämää.
Terveisin Ruben Oskar A.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin toivon ettet murehtisi..
En minäkään haluisi että kukaan murehtii turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tekemättömyyskin on riski.
Juuri siksi teen kaiken voitavani aina, vähän lisätyötähän se usein teettää mutta on tehty sitten. On paras myöskin olla rehellinen, silloin työ menee parhaiten perille. Auta myös muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyyneliä valuu surun vuoksi mut nauran samaan aikaan
Hae apua itsellesi ennenkuin sekoat pahemmin.. 😔
Joo!! soitan
Hae apua itsellesi ennenkuin sekoat pahemmin.. 😔