Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morjens Tarja. Pulkkaileva saunatonttu käski sanoon terveisiä. Joten terveisiä.
Pentille terrrveiset että suksii suhon.
Onko kaikki hyvin?
Oiken hyvn on! Nuorempia kuin Pentti kuvioissa. Alkaen 35- >
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.
Onko nainen sijoituskohde?
Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.
Haista paska!
Aina olen omillani toimeen tullut.Nyt rauhoitut. Tuosta todiste tai ole hiljaa..pitää olla omakotitaloa ja monenlaist mööpeliä.
Ja vi tut! En adu omakotitalossa enkä haali sitä viimeistä mööbeliä mitä miehet. Elektroniikan himoissaan unohtavat NAISEN!
Vaikka kuinka tekis mieli unohtaa se nainen, niin nainen ei anna sen tapahtua. Tämä on koettu.
Ei kun se johtuu susta kuule itsestäsi. Ei jaksa näitä syytöksiä enää ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.
Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.
Haista paska!
Aina olen omillani toimeen tullut.Nyt rauhoitut. Tuosta todiste tai ole hiljaa..pitää olla omakotitaloa ja monenlaist mööpeliä.
Kaikkee pitää olla jos tahtoo. Kaupunkilaistytöt eivät niistä innostu. Voin tulla kyläilemään niin voidaan rassailla menemään. Lämmitätkö saunan? Jos tuon vähän syötävää ja juotavaa?
Pidätkö mua jonain helppona tapauksena? Ei onnistu ihan niin vaan. Ensin meidän pitää tutustua toisiimme neutraalilla alueella.
En pidä, en ole itsekään niin helppo tapaus. Kaverillisessa mielessä ajattelin. Monet naiset tulevat toimeen mahtavasti miesten kanssa. Toki ystävyyssuhde täytyy muodostaa ensin. Eikä sitten käpälöidä vaikka nätti perse onkin.
Yleensä tuo käpälöinti alkaa naisen puolelta, joten tuskin on pelkoa.
Joo mut sitten on se mitätön mahdollisuus kokea massiivinen intohimoinen tunnelataus ja iskeä kiinni vähän kauniimpaan naiseen. Mutta no..
Sait minusta esiin parhaimman version, ja se näkyi monessa asiassa. Enää tosin en ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasta jotain muuta kuin maksullisia naisia
Kaikki naiset maksaa. Joka ainoa.
Ei maksa. Sinä vain haluat maksaa seurasta koska kukaan ei siedä sinua.
Et ehkä usko, mutta toisinaan ulkonäkö valehtelee. Naiset rakastaa setää, sedän niin halutessa.
Kaivatulla on niin paljon omaa massii, ettei sen vuoksi miestä tarvitse. Lisäksi vielä kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lueskellut pakkomielteisiin liittyvää kirjallisuutta ja taitaa olla aika sekä lopettaa tämän ketjun lukeminen että kaivatun miettiminen. Kaikista vähiten haluan muuttua samanlaiseksi kuin tärkeälle kirjoittava ja se on tässä vaarana. Pakkomielteinen ihastus ei usein varsinaisesti edes liity kohteeseensa vaan tätä kohdetta käytetään pakokeinona joistain oman elämän ongelmista. Pakkomielteisesti ihastunut haluaa säilyttää ns. status quon, koska sekä täydellinen torjunta että toiveiden täyttymys ovat molemmat epätoivottuja lopputuloksia; he eivät edes osaisi olla tämän ihmisen kanssa jos tämä yhtäkkiä lämpenisi palvonnalle.
Jos sulla itselläsi on joku roikkuja, niin kuuden viikon pidättäytyminen kaikesta kontaktista yleensä auttaa. Jokaisella pienelläkin siimalla tai vastauksella ostaa itselleen aina kuusi viikkoa lisää pakkomielteistä ihailua. Kun tyyppi ei saa mitään vastausta kuuteen viikkoon siirtyy hän joko toiseen kohteeseen tai alkaa vihdoin työstämään niitä omia ongelmiaan. Toivon kaikkea hyvää teille kaikille.
Tulipa tästä paha mieli. Se tärkeälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanista ihanin R 💛
Oon yksi R (m), kuka kaipaa?
H
Voitko laittaa sun ja mun toisesta nimestä tunnistetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrasta jotain muuta kuin maksullisia naisia
Kaikki naiset maksaa. Joka ainoa.
Mikä trauma. Tyylikkäät itsenäiset naiset pärjäävät omillaan eivätkä katsele reppanamiehiä.
Muistatkos lausahdusta: siltikin tunnet halua mieheen😉
Sopivan ihmisen kanssa tutustuminen on luontevaa ja molemmat haluaa sitä, eikä kumpikaan ole toisen mielestä jotenkin liikaa tai ahdistava.
Kun olen kuunnellut kavereiden pariutumistarinoita, niin yhtä lukuunottamatta kaikki on olleet vaan omia itsejään eivätkä pelanneet jotain sukupuoliroolia. Yhden sellaisen naisen kyllä tiedän joka on kokenut olevansa ns too much miehille, mutta hänkin löysi sopivan Etelä-Amerikasta jonka kanssa on ok sellaisena kuin on.
Eli kannattaa myös laajentaa aluetta ellei ole sitä jo tehnyt, jos pariutuminen tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kesäilta. Olisinpa saanut viettää sen sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lueskellut pakkomielteisiin liittyvää kirjallisuutta ja taitaa olla aika sekä lopettaa tämän ketjun lukeminen että kaivatun miettiminen. Kaikista vähiten haluan muuttua samanlaiseksi kuin tärkeälle kirjoittava ja se on tässä vaarana. Pakkomielteinen ihastus ei usein varsinaisesti edes liity kohteeseensa vaan tätä kohdetta käytetään pakokeinona joistain oman elämän ongelmista. Pakkomielteisesti ihastunut haluaa säilyttää ns. status quon, koska sekä täydellinen torjunta että toiveiden täyttymys ovat molemmat epätoivottuja lopputuloksia; he eivät edes osaisi olla tämän ihmisen kanssa jos tämä yhtäkkiä lämpenisi palvonnalle.
Jos sulla itselläsi on joku roikkuja, niin kuuden viikon pidättäytyminen kaikesta kontaktista yleensä auttaa. Jokaisella pienelläkin siimalla tai vastauksella ostaa itselleen aina kuusi viikkoa lisää pakkomielteistä ihailua. Kun tyyppi ei saa mitään vastausta kuuteen viikkoon siirtyy hän joko toiseen kohteeseen tai alkaa vihdoin työstämään niitä omia ongelmiaan. Toivon kaikkea hyvää teille kaikille.
Tulipa tästä paha mieli. Se tärkeälle<3 kirjoittava.
Osa täällä on vaan ilkeitä. Ei kaikki.
Mukavaa iltaa sinulle.
No, kerros kaivattuni kuis sun päivä meni.? Oliko kiva päivä ja fiilikset?
En oo ihan varma ootko jo töissä vai lomilla vielä? Harmi kun en tajunnut kysyä, kun viimeksi nähtiin. No, en tajunnut sillä hetkellä juuri muutakaan, vajaa kuukausi sitten.
Kyllä mä voin painaa sut seinää vasten ja suudella sitä kohtaa sun leukaluun ja kaulavaltimon välissä niin, että päästät sellaisia ääniä, joita et itsekään tunnista. Jos niin toivot. Mä haluan sitäkin. Haluan kaiken. Haluan olla sulle kaikki mitä tarvitset. Meissä molemmissa on sekä jin että jang eikä ole olemassa mitään sääntöjä siitä, miten me voisimme ne sekoittaa toisiinsa keskenämme. Mä pidän juuri siitä miehestä, joka olet.
Vierailija kirjoitti:
Sait minusta esiin parhaimman version, ja se näkyi monessa asiassa. Enää tosin en ole sitä.
Rakkaani, olisit ylläpitänyt sitä itse. 👍
Vierailija kirjoitti:
Paras versio ihmisestä on onnellisin versio
Ytimessä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa tästä paha mieli. Se tärkeälle<3 kirjoittava.
Osa täällä on vaan ilkeitä. Ei kaikki.
Mukavaa iltaa sinulle.
Tiedän. Joskus on heikoilla. Kiitos, samoin sinulle.
Kultakirppuseni, tiedätkö että olen sairastunut kaivatunmunanpuutostautiin?