Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Nyt rakasteluttais.
Joo o ite pitää nääki hommat hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voin painaa sut seinää vasten ja suudella sitä kohtaa sun leukaluun ja kaulavaltimon välissä niin, että päästät sellaisia ääniä, joita et itsekään tunnista. Jos niin toivot. Mä haluan sitäkin. Haluan kaiken. Haluan olla sulle kaikki mitä tarvitset. Meissä molemmissa on sekä jin että jang eikä ole olemassa mitään sääntöjä siitä, miten me voisimme ne sekoittaa toisiinsa keskenämme. Mä pidän juuri siitä miehestä, joka olet.
Minä voisin painaa autenttisesti miehen seinää vasten vain tosi raivona :D
Voisin toki muutenkin jos mies sellaista toivoo, mutta autenttisesti tosiaan vain tarpeeksi vtttuuntuneena
Kiitos tiedosta. Olemme ihmisinä erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä kuva
Näkisinpä sun.
Vierailija kirjoitti:
Harhat lisääntyy, minä en
en minäkään enään ikinä mutta harhat lisääntyy tölkki toisensa jälkeen.
Mun elämä on varastettu, sama vaikka kuolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei lisäänny edes harhat, kun ei ole mitään harhoja. Lisääntynyt olen kyllä kerran, mutta sen tuotos on pitkällä kesälomareissulla kuten joka kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joudun vuoksesi opetella, miten nainen osoittaa kiinnostusta mieheen niin sunkin on opeteltava, miten mies osoittaa kiinnostusta naiseen. Tai jos sä haluat, että lähestyn sinua niin kuin naisia lähestytään niin tarvitsen siihen jonkinlaisen signaalin.
Et osaa sillain itte?
Osaan iskeä naisia. En osaa iskeä miehiä.
Oot juuttunu sukupuoleen sääntöineen ja unohtanut yolon ja sydämesi kuuntelun
Tuu uudelleen sanomaan sitten, kun itse olet pilannut useamman jutun miesten kanssa liiallisella kiinnostuksen osoituksella mikä on kuulemma ahdistavaa.
On olemassa myös sellainen ilmiö kuin epätoivo karkoittaa, mutta se ei liity sukupuoleen enkä tiedä liittyykö sinuunkaan.
Todennäköisesti ne miehet ei vaan sattuneet olemaan tarpeeksi kiinnostuneita sinusta. Itsekin ihastuin nuorempana lähinnä vääriin ihmisiin, ja sitten luulin että minussa on vikaa vaikka kohteet vaan oli vääriä minulle. Heitä kiinnosti toisenlaiset naiset.Kyse ei ollut epätoivosta (useampi tämän tyypin kaveri oli kiinnostunut musta) vaan kiinnostuksesta. Mies ei ole tottunut olemaan fokusoidun huomion kohteena.
Niin ne sen tyypin kaverit oli kiinnostuneita sinusta ja olisivat tarttuneet innoissaan tilaisuuteen, jos olisit antanut siimaa ja osoittanut kiinnostusta.
Sen sijaan osoitit kiinnostusta miehelle jota _ei_ kiinnostanut, joten ei siitä tietenkään mitään tullut. Ihastunut mies ei laskeskele tuollaisia, että kumpi nyt osoitti kiinnostusta tai ahdistu ihastuksen jutuista, vaan ihastunut mies pomppaa innoissaan suihkun kautta täysillä ulos jos ihastusnainen laittaa viestiä, että lähetkö ulos/museoon/mitäikinä.
Tämäkin mies oli kiinnostunut musta yli vuoden ennen kuin itse kiinnostuin hänestä. Mutta kiitos analyysistasi, kuulostaa siltä, että sulla on joku agenda, jota yrität itsellesi todistella.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en herää enää aamulla.
Non- no. Ukkostakin luvattu jonnekin päin Suomea. Täytyyhän sun salamat nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas kaipaamassa sua, pájaro. 😊
If u had problem with me text me and if u don` t have my number u don ` t know me well enough to have a problem with me. That` s it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä joudun vuoksesi opetella, miten nainen osoittaa kiinnostusta mieheen niin sunkin on opeteltava, miten mies osoittaa kiinnostusta naiseen. Tai jos sä haluat, että lähestyn sinua niin kuin naisia lähestytään niin tarvitsen siihen jonkinlaisen signaalin.
Et osaa sillain itte?
Osaan iskeä naisia. En osaa iskeä miehiä.
Oot juuttunu sukupuoleen sääntöineen ja unohtanut yolon ja sydämesi kuuntelun
Tuu uudelleen sanomaan sitten, kun itse olet pilannut useamman jutun miesten kanssa liiallisella kiinnostuksen osoituksella mikä on kuulemma ahdistavaa.
On olemassa myös sellainen ilmiö kuin epätoivo karkoittaa, mutta se ei liity sukupuoleen enkä tiedä liittyykö sinuunkaan.
Todennäköisesti ne miehet ei vaan sattuneet olemaan tarpeeksi kiinnostuneita sinusta. Itsekin ihastuin nuorempana lähinnä vääriin ihmisiin, ja sitten luulin että minussa on vikaa vaikka kohteet vaan oli vääriä minulle. Heitä kiinnosti toisenlaiset naiset.Kyse ei ollut epätoivosta (useampi tämän tyypin kaveri oli kiinnostunut musta) vaan kiinnostuksesta. Mies ei ole tottunut olemaan fokusoidun huomion kohteena.
Niin ne sen tyypin kaverit oli kiinnostuneita sinusta ja olisivat tarttuneet innoissaan tilaisuuteen, jos olisit antanut siimaa ja osoittanut kiinnostusta.
Sen sijaan osoitit kiinnostusta miehelle jota _ei_ kiinnostanut, joten ei siitä tietenkään mitään tullut. Ihastunut mies ei laskeskele tuollaisia, että kumpi nyt osoitti kiinnostusta tai ahdistu ihastuksen jutuista, vaan ihastunut mies pomppaa innoissaan suihkun kautta täysillä ulos jos ihastusnainen laittaa viestiä, että lähetkö ulos/museoon/mitäikinä.Tämäkin mies oli kiinnostunut musta yli vuoden ennen kuin itse kiinnostuin hänestä. Mutta kiitos analyysistasi, kuulostaa siltä, että sulla on joku agenda, jota yrität itsellesi todistella.
Ihan vaan elävää elämää, mutta en toisaalta elä missään pelimiespiireissä niin en osaa sanoa. Voi siis hyvin olla, että joissain (saalistajamies)porukoissa on tuollaista kuin kuvailet.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en herää enää aamulla.
Yleisesti hyödyttävä ratkaisu. Onneksi ei käsissäni.
Ajattelen sut lasit päässä, jostain syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kuitenkaan. Saisit vähän kärsiä sinäkin vuorostasi. Toiset kärsii syyttöminä syntymästä kuolemaan. 👍
Mstä sä tiiät paljonko oon elämässäni kärsinyt. Varmaan enemmän kuin sinä saatanan kermaperse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.
Onko nainen sijoituskohde?
Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.
Harrasta jotain muuta kuin maksullisia naisia
Kaikki naiset maksaa. Joka ainoa.
Mikä trauma. Tyylikkäät itsenäiset naiset pärjäävät omillaan eivätkä katsele reppanamiehiä.
Muistatkos lausahdusta: siltikin tunnet halua mieheen😉
No jos on ihana mies. Mutta jos ei olekaan.
Mies on aina naisen yli.Ylivertainen tapaus miehettäreen verrattuna.
No vais niin. Kyllä tässä keskustelussa päästiinkin jo yllättävän pitkälle. 👍
Jep, ihan asiallista kunnes huomasin mitä ajat takaa.
Voi jumalauta. Jatka nyt vaikka vielä. Mitä hittoa te vedätte iltaisin. 😂
Useinmiten naista. Joskus harvoin ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sut lasit päässä, jostain syystä
Oletko nähnyt hänet lasit päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo enään niin varma, että suomalaiseen naiseen kannattaa sijoittaa lanttiakaan.
Onko nainen sijoituskohde?
Kyllä on, vaikka sanovat: "mulla on omat rahat" nuo massit on vaan niin pieniä, että hetikohta ollaan sedän lompakolla.
Harrasta jotain muuta kuin maksullisia naisia
Kaikki naiset maksaa. Joka ainoa.
Mikä trauma. Tyylikkäät itsenäiset naiset pärjäävät omillaan eivätkä katsele reppanamiehiä.
Muistatkos lausahdusta: siltikin tunnet halua mieheen😉
No jos on ihana mies. Mutta jos ei olekaan.
Mies on aina naisen yli.Ylivertainen tapaus miehettäreen verrattuna.
Miksi haluat asettaa miehen ja naisen kilpailuasetelmaan toisiinsa nähden? Usuttaa toisiaan vastaan? Yhteyteen meidät on tarkoitettu, täydentämään toisiamme. Kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa.
Se viime viikonlopun tukevahko nainenko se ny on mielen päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait minusta esiin parhaimman version, ja se näkyi monessa asiassa. Enää tosin en ole sitä.
Rakkaani, olisit ylläpitänyt sitä itse. 👍
Terveys ei ole valittavissa oleva asia. Mutta rakastuminen teki minusta kuin toisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kuitenkaan. Saisit vähän kärsiä sinäkin vuorostasi. Toiset kärsii syyttöminä syntymästä kuolemaan. 👍
Mstä sä tiiät paljonko oon elämässäni kärsinyt. Varmaan enemmän kuin sinä saatanan kermaperse
Et riittävästi kun puuttuu vallan käytöstavatkin edelleen. Ja anteeksi vain mutta et tule ikinä kärsimään enemmän kuin minä olen jo kärsinyt. Tyhmä ihminen. Häpeä itseäsi.