Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
11461/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kädestä kiinni.

Vierailija
11462/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kädestä kiinni.

En enää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11463/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun hauskaa marmatusta.

Vierailija
11464/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän tässä välissä terveiset Raksulle<3

Vierailija
11465/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista viikonloppua. Nauti<3

Vierailija
11466/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kulki raja.

Taas.

Vuosi sulla oli aikaa. Jos ei niin ei.

Niin oli itseläsikin.

Odotin ja kaipasin.

Vierailija
11467/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja sinä tiedät sen.

Vierailija
11468/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan huomannut kun mies laittaa miehelle terveisiä, aina akat kimpussa.

En, mutta olen huomannut, että n-n kaipaajien lisäksi täällä on myös m-m kaipaajia!

Vierailija
11469/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään ja sinä myös tiedät sen.

Vierailija
11470/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis pitänyt luottaa siihen intuitioon, että hän on oikeasti ilkeä ihminen. No onnea vaan sinne kurjaan elämään 😊💗 kaikkea hyvää jne.

Sanoisin, että tässä kuviossa se ilkeä ja toisen tunteista piittaamaton olit sinä. Kiitos onnentoivotuksista. Kaikkea hyvää sinullekin.

Tuskin edes tunnette toisianne sen kummemmin, vai tunnetteko? Harvempi täällä taitaa kirjoittaa tuntemastaan ihmisestä? En tiedä, useilla lienee paljon aukkkoja tietämyksessä kaivatun suhteen?

Itse kaipasin ihmistä joka sanoi minua Cruella de Viliksi (vaikka ei tunne minua yhtään) ja ei siinä, huomasin itsekin ettei minulla kovin hyviä käsityksiä hänestä ole, kun on tullut mieleen että onkohan hän se ketjun p3dofiiiiili tai mitä jos hän oli se postinjakayan surmaaaasja jne. Vaikka en siis tunne häntä mitenkään.

Eri

11471/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kulki raja.

Taas.

Niin oli itseläsikin.

Odotin ja kaipasin.

Odotit mitä? Otin silloin asiat puheeksi, useampaan otteeseen ja hän ei ollut valmis niistä juttelemaan. Miksi mä ketään ahdistelisin sen enempää? Hän teki tänään ison ratkaisun mun suhteen valitsemalla tavan jolla lähti.

Vierailija
11472/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täällä sä tykkäät. Siinä se.

Vierailija
11473/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppi:

Kaipaan, kyseessä

🔺 n-n

🔻 m-m

Vierailija
11474/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännösapua:

Mies sanoo: En halua lapsia. Suomeksi: 'Minulla ei ole resursseja hankkia ja ylläpitää perhettä.'

Jos miehellä on riittävästi rahaa, hän haluaa aina nuoren naisen ja lapsia. Jos mies sanoo noin, on joko vakuutettava hänt siitä, ettei raha ole ongelma, tai sitten tuettava häntä sen saamiseksi. Vanhat miljonääritkin hankkivat lapsia. Eihän heidän itse tarvitse niitä vaippoja vaihtaa.

Tai sitten voisi hyväksyä, että kaikki tosiaan eivät halua niitä lapsia. En tiedä mitä ajat takaa näillä jäätävillä yleistyksilläsi? Miehistä et tykkää, se nyt on tullut selväksi.

Katkeruus omista huonoista valinnoista ja sen ymmärtämättömyys, että kyse on tosiaan omista valinnoista eikä kokonaisesta vastakkaisesta sukupuolesta.

Latteat, hieman yksinkertaiset ihmiset syyttävät aina yleisesti miehiä/naisia omasta epäonnestaan.

Ei ole kyse omista valinnoista, jos on niin ruma, ettei kukaan halua lapsia kanssasi.

Toivottavasti tarkoitat käyttäytymistä.

Tarkoitan fyysistä rumuutta, joka tekee ihmisestä niin vastenmielisen, ettei kukaan tunne seksuaalista halua häntä kohtaan. Jos ihminen on geneettisesti puoleensavetävä, siinä ei ehkäisyn puute paina mitään, kun halu on niin kova.

Seli seli, melkein uskoin. Et saa mitään parempaa niin panet rumia naisia? Tyylikästä suorastaan.

11475/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kulki raja.

Taas.

Niin oli itseläsikin.

Odotin ja kaipasin.

Odotit mitä? Otin silloin asiat puheeksi, useampaan otteeseen ja hän ei ollut valmis niistä juttelemaan. Miksi mä ketään ahdistelisin sen enempää? Hän teki tänään ison ratkaisun mun suhteen valitsemalla tavan jolla lähti.

No, ihan turhaa. Toinen on irl sen toiminnallaan todellisuudessa osoittanut, ettei kiinnostusta ole, niin sillä mennään, jos ei todellisuudessa muuta kuulu. Kuten sanottu, mun hanskat tippui tähän.

Vierailija
11476/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, täällä sä tykkäät. Siinä se.

Joo, ei sulle ja tiedät sen. Voisit sinäkin laittaa sen eri/sivu etkä vaan huudella muille sen käytöstä.

Eri

Vierailija
11477/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kesä tuo sinulle jonkun, joka vastaa tarpeisiisi paremmin.

Kesä toi hänet joka rakastaa valokuvaamista ja luontoa yhtä paljon kuin minäkin.

Vierailija
11478/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itkin ihan vaan sitä kun keho kaipasi niin paljon. Ei siinä sen kummempaa ajatusta ollut, mutta tuskallinen on se tunne kun keho kaipaa ja sydäntä revitään rinnasta.

Mieli leijailee onnellisena haaveillen tuoreesta kanelipullasta. Ristiriitaista. Myönnän että hymyilen tällekin selitykselle.

Vierailija
11479/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännösapua:

Mies sanoo: En halua lapsia. Suomeksi: 'Minulla ei ole resursseja hankkia ja ylläpitää perhettä.'

Jos miehellä on riittävästi rahaa, hän haluaa aina nuoren naisen ja lapsia. Jos mies sanoo noin, on joko vakuutettava hänt siitä, ettei raha ole ongelma, tai sitten tuettava häntä sen saamiseksi. Vanhat miljonääritkin hankkivat lapsia. Eihän heidän itse tarvitse niitä vaippoja vaihtaa.

Tai sitten voisi hyväksyä, että kaikki tosiaan eivät halua niitä lapsia. En tiedä mitä ajat takaa näillä jäätävillä yleistyksilläsi? Miehistä et tykkää, se nyt on tullut selväksi.

Katkeruus omista huonoista valinnoista ja sen ymmärtämättömyys, että kyse on tosiaan omista valinnoista eikä kokonaisesta vastakkaisesta sukupuolesta.

Latteat, hieman yksinkertaiset ihmiset syyttävät aina yleisesti miehiä/naisia omasta epäonnestaan.

Ei ole kyse omista valinnoista, jos on niin ruma, ettei kukaan halua lapsia kanssasi.

Toivottavasti tarkoitat käyttäytymistä.

Tarkoitan fyysistä rumuutta, joka tekee ihmisestä niin vastenmielisen, ettei kukaan tunne seksuaalista halua häntä kohtaan. Jos ihminen on geneettisesti puoleensavetävä, siinä ei ehkäisyn puute paina mitään, kun halu on niin kova.

Seli seli, melkein uskoin. Et saa mitään parempaa niin panet rumia naisia? Tyylikästä suorastaan.

Huoh. Voi elämä näitä vääristelyjä täällä. Tarkoitin sitä, että olen lapseton koska olen ruma.

Vierailija
11480/12534 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppi:

Kaipaan, kyseessä

🔺 n-m

🔻 m-n

Ketju on lukittu.