Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Kesäfestarivinkki: Pörriksen tuherofestarit on parhaat.
Haha, ostin trimmeriin vartaloterän.. Myös partaterän. Kaupan ystävällinen nuori miesmyyjä nousi jakkaralle ne mulle ylhäältä antaakseen, toivotteli vielä hyvät päivän jatkot. Taidankin ryhtyä ajelupuuhiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännösapua:
Mies sanoo: En halua lapsia. Suomeksi: 'Minulla ei ole resursseja hankkia ja ylläpitää perhettä.'
Jos miehellä on riittävästi rahaa, hän haluaa aina nuoren naisen ja lapsia. Jos mies sanoo noin, on joko vakuutettava hänt siitä, ettei raha ole ongelma, tai sitten tuettava häntä sen saamiseksi. Vanhat miljonääritkin hankkivat lapsia. Eihän heidän itse tarvitse niitä vaippoja vaihtaa.
Tai sitten voisi hyväksyä, että kaikki tosiaan eivät halua niitä lapsia. En tiedä mitä ajat takaa näillä jäätävillä yleistyksilläsi? Miehistä et tykkää, se nyt on tullut selväksi.
Katkeruus omista huonoista valinnoista ja sen ymmärtämättömyys, että kyse on tosiaan omista valinnoista eikä kokonaisesta vastakkaisesta sukupuolesta.
Latteat, hieman yksinkertaiset ihmiset syyttävät aina yleisesti miehiä/naisia omasta epäonnestaan.Ei ole kyse omista valinnoista, jos on niin ruma, ettei kukaan halua lapsia kanssasi.
Toivottavasti tarkoitat käyttäytymistä.
Tarkoitan fyysistä rumuutta, joka tekee ihmisestä niin vastenmielisen, ettei kukaan tunne seksuaalista halua häntä kohtaan. Jos ihminen on geneettisesti puoleensavetävä, siinä ei ehkäisyn puute paina mitään, kun halu on niin kova.
Miltähän pitää sitten näyttää, jos ei muka kukaan halua seksiä kanssasi?
Itse olen kuulemma jotenkin miehen/transub näköinen naamasta eikä kroppakaan ole mitenkään hyvä, mutta silti on ollut useita ihan avoimesti siitoshaluisia miehiä kärkyllä. Toki olen paljon joutunut seksittä olemaan eli en missään erotiikan runsaudessa elä, mutta ei myöskään noin ettei kukaan haluaisi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kulki raja.
Taas.
Vuosi sulla oli aikaa. Jos ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kulki raja.
Mitä ja mistä oivalsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kulki raja.
Mitä ja mistä oivalsit?
Sen, että jos toinen ei koskaan mitenkään ole valmis tykkäämistään sanallistamaan, sitä ei vaan ole.
Toivottavasti kesä tuo sinulle jonkun, joka vastaa tarpeisiisi paremmin.
Olis pitänyt luottaa siihen intuitioon, että hän on oikeasti ilkeä ihminen. No onnea vaan sinne kurjaan elämään 😊💗 kaikkea hyvää jne.
Koskaan en anna anteeksi tunkeilua reviirilleni. Se mikä on minun niin on vain minun. Ja ihmisoikeudet on viety.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en anna anteeksi tunkeilua reviirilleni. Se mikä on minun niin on vain minun. Ja ihmisoikeudet on viety.
Millä lailla ihmisoikeutesi on viety?
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt luottaa siihen intuitioon, että hän on oikeasti ilkeä ihminen. No onnea vaan sinne kurjaan elämään 😊💗 kaikkea hyvää jne.
Sanoisin, että tässä kuviossa se ilkeä ja toisen tunteista piittaamaton olit sinä. Kiitos onnentoivotuksista. Kaikkea hyvää sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Katkeria ihmisiä näen.
Se voi vaikuttaa siltä, mut ei ole sitä. On vaan tosiasioiden hyväksymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkeroimalla.
Onko kukaan huomannut kun mies laittaa miehelle terveisiä, aina akat kimpussa.
Kaipaan sinua hirmuisen anonyymisti, armaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että tässä kuviossa se ilkeä ja toisen tunteista piittaamaton olit sinä. Kiitos onnentoivotuksista. Kaikkea hyvää sinullekin.
No en varmasti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkeroimalla.
Kuka on/ketkä ov981at hakkeroineet ja mitä?
Taas.