Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin etsit jotakin muuta/joitakin muita,
kaipaat ja haaveilet jostakin muusta/joistakin muista,
niin en lämpene.
Onko sulla siis valta valita jotakin tässä kuviossa?
On tietenkin. Jos toinen häärii muiden kimpussa, niin miksi minä vaivautuisin tekemään yhtään mitään ja siihen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä mitä mies puhuu, jos nainen ei pidä hänen äänestään..
Jos viittasit mun korvakarkkiin edeltä, niin kyse oli nimenomaan puheen sisällöstä eikä henkilön äänestä. Todella älykäs ja sivistynyt ihminen, jota ei kyllä kyllästy kuuntelemaan. Eikä ole mies.
Kyllä mulla vaikuttaa se äänikin. Mun perässä on juossut mies, joka puhuessaan kiekaisee aina välillä kuten M.A.Numminen ja viiltää syvältä sisällä se ääni. En ikimaailmassa voisi olla hänen kanssaan edes jutteluväleissä pitkiä aikoja. Kun tuo jo on kidutusta niin suhde olisi jo pahempi kuin vankila.
Mun sydämessä on tilaa kahdelle naiselle.
Toinen on platoninen rakkaus ja toinen menetetty joka kaatui mahdottomuuksiin. Merkityksellisiä molemmat. Pitkät välimatkat ei vaan toimi.
Aina ei löydy kompromisseja.
-J-
Kuuntelisin mielellään mitä vaan kaivatun höpötystä
Sinä olet minussa silloinkin,
kun kuljen tietä,
mikä minun on kuljettava yksin.
Vierailija kirjoitti:
en ikinä unohda teitä <3
Saa sinutella.
Pääsisinpä sille asteelle, että olisit mieleni kaunis muisto vain ja eläisit elämääsi onnellisena. Sinähän elätkin onnellisena joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä runsasta jatkuvaa naurunpirskahteluakin? Hoikkuudesta ja seksikkyydestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minussa silloinkin,
kun kuljen tietä,
mikä minun on kuljettava yksin.
Tämä on kauniisti muotoiltu. Sopii myös omaan tilanteeseeni. Kiitos tästä! 💗
Minä järkeilin muistot pois, hyvä minä
Olen ihmetellyt, miksi mulla on kehossa kipuja ollut jonkin aikaa. Ehkä sekin tietää, että mieli suree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä runsasta jatkuvaa naurunpirskahteluakin? Hoikkuudesta ja seksikkyydestä puhumattakaan.
Hmm.. mihin tuo nyt liittyy? Vois lukea mulle vaikka nallepuhia ja kuuntelisin mielellään, tai tieteellistä artikkelia
Samaa en voi sanoa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin etsit jotakin muuta/joitakin muita,
kaipaat ja haaveilet jostakin muusta/joistakin muista,
niin en lämpene.
Onko sulla siis valta valita jotakin tässä kuviossa?
On tietenkin. Jos toinen häärii muiden kimpussa, niin miksi minä vaivautuisin tekemään yhtään mitään ja siihen väliin.
Tarkoitin, että onko sulla edes mahis siihen väliin. Muita tai ei. Helppo kieltäytyä sellaisesta mikä ei olis edes tarjolla, happamia pihlajanmarjoista jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä mitä mies puhuu, jos nainen ei pidä hänen äänestään..
Jos viittasit mun korvakarkkiin edeltä, niin kyse oli nimenomaan puheen sisällöstä eikä henkilön äänestä. Todella älykäs ja sivistynyt ihminen, jota ei kyllä kyllästy kuuntelemaan. Eikä ole mies.
Kyllä mulla vaikuttaa se äänikin. Mun perässä on juossut mies, joka puhuessaan kiekaisee aina välillä kuten M.A.Numminen ja viiltää syvältä sisällä se ääni. En ikimaailmassa voisi olla hänen kanssaan edes jutteluväleissä pitkiä aikoja. Kun tuo jo on kidutusta niin suhde olisi jo pahempi kuin vankila.
Ok, kaivattuni ei ole M.A. Numminen eikä hänen äänessään ole mitään vikaa, mutta ei se silti ollut vastaukseni pointti. Vaan se juttujen sisältö.
Lounasbreikki kirjoitti:
Syön jätskiä joella ja ajattelen sua. 😊
Me söimme Tiinan kanssa jäätelöä koulussamme 🤗
Taasko? Taidat olla mies parhaassa iässä, teepäs asialle jotain niin ei tarvitse tukaluudesta kärsiä.