Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Hieman vaikuttaa siltä, että kesälomaa voisi jatkaa pirteämmin tavoin. Ei oikein löydy enempää juttua mistään. Kivat kesän jatkot kaikille kaipaajille. 😊
Ihastukseni kuvia harrastuksen parista netissä😍
Sekaisin S:sta eli Suvista.
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin S:sta eli Suvista.
Niin oon, mistä tiesit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Kivaa päivää ihastuttavalle unelmieni naiselle 💕
Helliä aamuhalauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää huomenta ja kivaa päivää myös sulle. 💕
Anteeks, vähän kesti vastata kun piti hoitaa asioita heti aamusta.
Lämpimät halaukset päivääsi ja monia suukkosia.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos 🤗😘
On pieni ikävä sua 💕Kiitos. 🤗😘
Mulla vähän isompi sua. 💕
Kultaseni 🤗😘💕
Minkä eläimen hoksaat kuvassa ensimmäisenä? Vastas voi paljastaa jotain kiinnostavaa persoonallisuudestasi
Optiset illuusiot ovat todella kiehtovia – kun katsoo kuvaa, ja luulee tietävänsä mitä katsoo vain tajutakseen muutaman sekunnin kuluttua, ettei niin olekaan.
Viime aikoina verkossa on kiertänyt tämä kuva ja väitetään, että sen perusteella, mitä näet ensimmäisenä kuvassa voidaan persoonallisuudestasi päätellä jotain.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/mink%C3%A4-el%C3%A4imen-hoksaat…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr Big kirjoitti:
Istuisipa Ansku hajareisin syliini. Nappaisin tiukasti kiinni upeasta pepustaan ja antaisin oikein pitkän ja syvän suudelman
Hyvähän se on haaveilla tuollaisesta. Ettei vaan Anskulla olisi jo joku ihan oma joka pitää hyvänä...
Ansku on valitettavasti varattu. Lähinnä mietin, olisiko hänellä tarvetta kiihkeälle rakastajalle. Näin ensi alkuun.
On tarvetta. Yksi kiihkeä rakastaja tänne heti. Kiitos.
Vähä kyllä nyt laiskotuttaa, käviskö kiihkeän sijaan laiskanpulskea vähän käytetty Hopeakettu?😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Laita vauhtia! Pystyt siihen! 👍👍
Teen parhaani rakas!
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on ollut tämän paikkakunnan suola ja sokeri - minulle. Nyt kaikki on valjua ja väljähtynyttä, maku on pois.
Onko kaivattusi lähtenyt pois vai mitä on tapahtunut?
Minulle kävi kerran noin.
Kesti pitkään toipua.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut löydöstä. Minäkin joskus löysin vastaavia kun etsin harrastusseuransa ig-tilin.. oli tosi söpöjä kuvia jostakin kymmenenkin vuoden takaa 🧡
Vierailija kirjoitti:
Taas illalla valtaat mieleni, onkohan meillä yhteinen iltayhteys mies. Hyviä öitä toivotan
On. Sinäkin valtaat omani, nainen. Hyvää iltapäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiseni kaipaamalleni siilipojalle. Sinut on nähty viime yönä, kun kipitit tien yli.
Kulkiko se mietteissään luuriinsa tuijottaen vai kaihoisasti ikkunoihin katsellen, kodin lämmmöstä haaveillen?
Eteensä katsoen äkkiä puskiin piiloutuen. Puhelinta ei havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..
Sanat tulevat, kun on niiden aika...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut löydöstä. Minäkin joskus löysin vastaavia kun etsin harrastusseuransa ig-tilin.. oli tosi söpöjä kuvia jostakin kymmenenkin vuoden takaa 🧡
Ei sentään vanhoja kuvia.
Tyylikkästi mustissa🤍🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään vanhoja kuvia.
Tyylikkästi mustissa🤍🖤
*Tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..
Sanat tulevat, kun on niiden aika...
Joskus ne kaikki on vaan myöhäistä. sivu
Mitähän selityksiä yrität seuraavalla kerralla. Hah. (irl)
Vierailija kirjoitti:
Onks joku saanu pakit?
Öö.. En tiä, kerro?
Oliko miehelle?