Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
10721/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaavatko muut jos ihastuu työkaveriin?

Mä huomasin itse omasta käytöksestäni oman ihastukseni häneen ennen kuin mun ajatuksissa selkeni, että mä olen ihastunut häneen.

Vierailija
10722/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toivutaan siitä, että kaivattu muuttaa näkymättömiin?

Muuttamalla itsekin jonnekin yhtä näkymättömiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10723/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitauksena ketjuun "tavarapaljous".

Karsikaa, karsikaa, karsikaa, turha tavara ja turha vaate pois.

Niin teen. Kaikki ne, jolle ei ole käyttöä. Nyt lähtee!

Vierailija
10724/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilua metsässä pitkän kaavan mukaan. Ei kiire minnekään. Ihana hiljaisuus. Vain itikat ja jokunen pikkulintu livertelyineen rikkoi hiljaisuuden. Miten mun ylikuumentuneet aivoni kaipaavatkin sitä, hiljaisuutta. Mitähän sinä ajattelisit tällaisesta ajanvietosta. Kaunista kesäpäivää kaivatulleni ja oikein mukavaa tulevaa viikonloppua. Vietit sen sitten hiljaisuudessa tai et.

Kuulostaa täydelliseltä ajanvietolta.

Vierailija
10725/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siilillä on piikit, linnulla on höyhenet, pupulla ja oravalla turkit pehmoiset

Kaipaan yhtä noista.

Minä pesukarhua.

Vierailija
10726/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ennen muuttoa

Vierailija
10727/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoan nyt näkömättömiin.

Tulen, näkyvästi illalla sanomaan kaipaamalleni henkilölle hyvää yötä.

Vierailija
10728/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mr Big kirjoitti:

Istuisipa Ansku hajareisin syliini. Nappaisin tiukasti kiinni upeasta pepustaan ja antaisin oikein pitkän ja syvän suudelman

Hyvähän se on haaveilla tuollaisesta. Ettei vaan Anskulla olisi jo joku ihan oma joka pitää hyvänä...

Ansku on valitettavasti varattu. Lähinnä mietin, olisiko hänellä tarvetta kiihkeälle rakastajalle. Näin ensi alkuun.

Vierailija
10729/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilua metsässä pitkän kaavan mukaan. Ei kiire minnekään. Ihana hiljaisuus. Vain itikat ja jokunen pikkulintu livertelyineen rikkoi hiljaisuuden. Miten mun ylikuumentuneet aivoni kaipaavatkin sitä, hiljaisuutta. Mitähän sinä ajattelisit tällaisesta ajanvietosta. Kaunista kesäpäivää kaivatulleni ja oikein mukavaa tulevaa viikonloppua. Vietit sen sitten hiljaisuudessa tai et.

Kuulostaa täydelliseltä ajanvietolta.

Varsinkin jos hän olisi mukana. -ap

Vierailija
10730/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ennen muuttoa

Tulee karsia turhia aika ajoin pois, vaikka ei muuttaisikaan.

Vierailija
10731/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoan nyt näkömättömiin.

Tulen, näkyvästi illalla sanomaan kaipaamalleni henkilölle hyvää yötä.

Niinhän sinä teet, senkin piileskelijä. 😘

Vierailija
10732/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain. kirjoitti:

Hyvää huomenta

Musta on tullut varsinainen unikeko. Luulin, et loma ja pitkät yöunet auttaa tähän sitkeää kaipauksen vaivaan.

Että, siitä se pikkuhiljaa paranee ja muutun omaksi tylsäksi itsekseni. Odotin, myös samalla pääseväni tästä "vauvastakin" pois. Kaipaus täällä syö välillä hermoja!

Tuttu tunne varmaan monelle.

Mut, ei parane ei. Pahentuupi vaan.

Tässä sitä nyt taas ollaan, toivottelemassa kaipuuni kohteelle kivaa kesäpäivää, ikävää potien.

Ei kai tarvitse edes sanoa, että ajattelen sua koko ajan. Apua!

Mäkin ajattelen sua.

Vierailija
10733/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei itikoita. Ja siellä voi olla karhuja ja susia ja käärmeitä jne. Eli aika paljon sellaista, etten uskalla mennä. Mutta minä olenkin nainen ja pelokas sellainen, mutta sinun luulen olevan myös nainen, mutta et pelokas tällainen. 

Vierailija
10734/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän terveiseni kaipaamalleni siilipojalle. Sinut on nähty viime yönä, kun kipitit tien yli.

Vierailija
10735/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsin kaiken sen pois, joka susta muistuttaa. Se poistanee myös turhaa kaipausta, turhia haaveita.

Vierailija
10736/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Big kirjoitti:

Istuisipa Ansku hajareisin syliini. Nappaisin tiukasti kiinni upeasta pepustaan ja antaisin oikein pitkän ja syvän suudelman

Hyvähän se on haaveilla tuollaisesta. Ettei vaan Anskulla olisi jo joku ihan oma joka pitää hyvänä...

Ansku on valitettavasti varattu. Lähinnä mietin, olisiko hänellä tarvetta kiihkeälle rakastajalle. Näin ensi alkuun.

Sitten vaan toivomaan, että Ansku on tarpeeksi ho ro geeninen tuollaisiin kuvioihin. Onnea ja tsemppiä!

Vierailija
10737/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Big kirjoitti:

On tarvetta. Yksi kiihkeä rakastaja tänne heti. Kiitos.

Vierailija
10738/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakin, yllättävän vähällä tulee muuten toimeen. Asunto raikastuu kun pistät kaiken vanhan ja huonokuntoisenkin pois. Käyttökelpoinen edullisesti myyntiin tai ilmaiseksi eteenpäin valitsemallasi tavalla. Monissa taloyhtiöissä on pienituloisia työssäkäyviä tai sitten tietenkin ystävät ja sukulaiset joille haluat tarjota. Pienempäänkin asuntoon saa mukavasti elintilaa kun on vain kaikki tarpeellinen.

Vierailija
10739/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Big kirjoitti:

On tarvetta. Yksi kiihkeä rakastaja tänne heti. Kiitos.

Mä en kelpuuttaisi kuin ehkä korkeintaan tunteettomaksi panoksi ilman suutelemisia, ilman mitään sen kummempaa. Haaveilkoot tuollaiset rauhassa jonkun Anskun perään. Tinderistä löytyy parempiakin.

Vierailija
10740/12534 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän terveiseni kaipaamalleni siilipojalle. Sinut on nähty viime yönä, kun kipitit tien yli.

Kulkiko se mietteissään luuriinsa tuijottaen vai kaihoisasti ikkunoihin katsellen, kodin lämmmöstä haaveillen?

Ketju on lukittu.