Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten aika varma, että rakastat mua edelleenkin.
Pitää paikkansa. Tämä oli varmaan mull
Kauniina kesäpäivänä ajatukset voisivat seilata muullakin sinussa. Eivätpä seilaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on iha höpöjä.
Ei, vaan söpöjä.
Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..
Mitenhän asiat olisivat menneet, jos olisin jättänyt ottamatta yhteyttä kaksi vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan nähdä valoa kaipaustunnelin päässä. Ehkä tämä tuska sittenkin loppuu joskus. Kaivatulleni mitä kauneinta kesäpäivää!
Samoin sinulle! Kyllä se loppuu aikanaan. Kärsimys ei ole ikuista, vaikka joskus siltä tuntuukin. Valoa näkyvissä.
Olen huomannut saman, onneksi. 🤗
Miten toivutaan siitä, että kaivattu muuttaa näkymättömiin?
Vierailija kirjoitti:
En jää enää odottamaan sun lähestymisistäsi, yhteydenottojasi. Hiljaisuutesi kertoo jo kaiken. Turha jäädä sitten perään ruikuttamaan ja kyselemään uudestaan. miehelle
Matka jatkuu eteenpäin. 💓
Kesä menee elämästä ohi. Tämäkin kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten aika varma, että rakastat mua edelleenkin.
Pitää paikkansa. Tämä oli varmaan mull
Rakkaudesta on niin vaikea päästä eroon.
Ulkoilua metsässä pitkän kaavan mukaan. Ei kiire minnekään. Ihana hiljaisuus. Vain itikat ja jokunen pikkulintu livertelyineen rikkoi hiljaisuuden. Miten mun ylikuumentuneet aivoni kaipaavatkin sitä, hiljaisuutta. Mitähän sinä ajattelisit tällaisesta ajanvietosta. Kaunista kesäpäivää kaivatulleni ja oikein mukavaa tulevaa viikonloppua. Vietit sen sitten hiljaisuudessa tai et.
Vierailija kirjoitti:
Silloin nimenomaan toivutaan. Itsellänikään kukaan ei tiedä, että en tule enää ensi vuodesta lähtien käymäänkään paikkakunnalla, jossa nyt olen. Täällä ei ole enää mitään minulle, joten on aika luopua ja lähteä. Kaivattunikin huomaa katoamiseni ja moni muukin. En aio asiasta enempää kuulutella kenellekään. Katoan vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on iha höpöjä.
Ei, vaan söpöjä.
Söpöt naiset on söpöjä 😌
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun täytyy sitten vaan odottaa, kun en keksi miten saisin tän nyt avattua..
Kaikki sitten aikanaan. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hitto, tuli ikävä.😞
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin nimenomaan toivutaan. Itsellänikään kukaan ei tiedä, että en tule enää ensi vuodesta lähtien käymäänkään paikkakunnalla, jossa nyt olen. Täällä ei ole enää mitään minulle, joten on aika luopua ja lähteä. Kaivattunikin huomaa katoamiseni ja moni muukin. En aio asiasta enempää kuulutella kenellekään. Katoan vain.
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Jep.
Kaivattu on ollut tämän paikkakunnan suola ja sokeri - minulle. Nyt kaikki on valjua ja väljähtynyttä, maku on pois.
Sama