Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää ihanalle unelmieni naiselle 💕
Pitkiä helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää huomenta ja oikein mukavaa päivää myös sulle. 💕
Pitkillä halauksilla ja suukkosilla. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos ja kiitos eilisestä hyvän yön toivotuksesta. Jäi illalla kiittämättä, kun nukahdin. 💕
Lämmin halaus ja pusu 🤗😘Eipä mitään. Sellaista sattuu.
Olen itsekin nukahtanut, joskus puhelin kädessä ja viestit jäi sitten laittamatta.
💕🤗😘Oot ajatuksissani koko ajan 🤗😘💕
Yhdessä ollaan, ajatuksissa.
🤗😘💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ois r ja s oikealla tolallaan niin pystyisi varmaan helpommin keskittymään muihinkin asioihin.
Näin se on, mutta pitää vaan oppia pärjäämään. Juuri eilen kaverin kanssa tuosta keskusteltiin, miten suuresti säännöllinen hyvä seksielämä vaikuttaa kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin, mutta ei se tietenkään kaikilla mene niin.
Ja elävä rakkaus tuo rohkeutta. Todella paljon käytännön tukea myös.Kyl se on se fyysinen kosketus, kaikki vaan ei ilmeisesti sitäkään niin kaipaa.
Kaikki eivät tosiaan kaipaa tai edes siedä fyysistä kosketusta kuin ihan vähän. Esim. minun mieheni on tällainen. Niin, voi miettiä, miksi käyn täällä ja tuolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää ihanalle unelmieni naiselle 💕
Pitkiä helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää huomenta ja oikein mukavaa päivää myös sulle. 💕
Pitkillä halauksilla ja suukkosilla. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos ja kiitos eilisestä hyvän yön toivotuksesta. Jäi illalla kiittämättä, kun nukahdin. 💕
Lämmin halaus ja pusu 🤗😘Eipä mitään. Sellaista sattuu.
Olen itsekin nukahtanut, joskus puhelin kädessä ja viestit jäi sitten laittamatta.
💕🤗😘Oot ajatuksissani koko ajan 🤗😘💕
Yhdessä ollaan, ajatuksissa.
🤗😘💕
Oot suloinen 💕
Mun sieluni etsii kotia.
Ehkä sunkin?
Vierailija kirjoitti:
Mut esim lähipiirissä on ihminen, joka varmasti halus vaan ensisijaisesti perheen ja sen et on kumppani. Varmasti oli rakastunut myös ja sillain mut se parisuhde ei ollu se pääjuttu siinä. Mulle taas se ois se tärkein, en halua lapsia, en halua jotain ihmistä vaan, jonka kanssa asua jne.
Minä en ole vela enkä erityisemmin halua lapsia, asenteeni niihin on lähinnä sellainen tulee jos tulee (jos elämäntilanne ok), ja pariutumiseen sellainen et arvostan kumppanuutta mut sen pitää olla sillä tavalla aitoa ja fyysistä sekä henkistä ettei sitä voi vaan hankkia, vaan tulee jos tulee.
Lapset sitten parhaimmillaan tuollaisen aidon romanttisen rakkauden jatke, vaikka tulee niitä tietysti muutenkin (pelkkä seksikin voi johtaa raskauteen siinä missä joku palavasti rakastunut hyvä pariskunta ravaa lapsettomuushoidoissa, tässä taas yksi elämän epäreiluus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut esim lähipiirissä on ihminen, joka varmasti halus vaan ensisijaisesti perheen ja sen et on kumppani. Varmasti oli rakastunut myös ja sillain mut se parisuhde ei ollu se pääjuttu siinä. Mulle taas se ois se tärkein, en halua lapsia, en halua jotain ihmistä vaan, jonka kanssa asua jne.
Minä en ole vela enkä erityisemmin halua lapsia, asenteeni niihin on lähinnä sellainen tulee jos tulee (jos elämäntilanne ok), ja pariutumiseen sellainen et arvostan kumppanuutta mut sen pitää olla sillä tavalla aitoa ja fyysistä sekä henkistä ettei sitä voi vaan hankkia, vaan tulee jos tulee.
Lapset sitten parhaimmillaan tuollaisen aidon romanttisen rakkauden jatke, vaikka tulee niitä tietysti muutenkin (pelkkä seksikin voi johtaa raskauteen siinä missä joku palavasti rakastunut hyvä pariskunta ravaa lapsettomuushoidoissa, tässä taas yksi elämän epäreiluus).
Tämä! t. Eri
Joka päivä on uusi seikkailu.
Kivaa päivää kaikille.
Kaivatulleni tietysti eniten.
🍀
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä on uusi seikkailu.
Kivaa päivää kaikille.
Kaivatulleni tietysti eniten.
🍀
Piti lisätä vielä, et seikkailu hyvän ja pahan välimaastossa. 🍀
Muumilaakson kinttaalle pusu.
Kaipaan sinua, kultaseni. Taas kadut kuiskailivat minulle, että sinä puutut.
Pärjään kyllä tässä elämässäni, mutta vielä paremmin pärjäisin sinun kanssasi.
Onnellinen sinä, joka näet kaivattusi lomien jälkeen.
Ellei hänkin vaihda työpaikkaa, niin kuin useat muut viime aikoina.
Haluaisin painautua sinua vasten ja tuntea lämpösi. Et olisi poissa vaan läsnä.
Nainen, tuo luomakunnan uurastaja😍
Niin eihän sellaista perusteellista läheisyyttä oikein saa, vaikka kosketusta kyllä voi saada paljonkin.
Just yks päivä tässä kyhnytin yhden ihmisen kanssa ilman seksuaalista tai romanttista aspektia, ja onhan se ihan eri juttu kuin nopeampi kosketus.