Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
9841/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.💛🌞

Vierailija
9842/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit seuraa niin monelta taholta, mutta mikä on, ettei vaan kelpaa. Omia valintoja nekin.

Jos hän ei ole seuraa vailla? Itsellä ollut sama tilanne koko ikäni, ottajia olisi aina ollut mutta ei vain ole koskaan kiinnostanut parisuhteet tipan tippaa. Jotkut viihtyy paremmin yksin, nimenomaan oma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9843/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. En osannut reagoida oikealla tavalla eilen. Puhuin typeriä fyysisiä asioita, kun avasit herkkää puoltasi. Olen hieman idiootti, tiedät kyllä sen.

Puolustuksekseni minun täytyy muistuttaa, että sinä olet vapaa toteuttamaan itseäsi fyysisesti. Se on tervettä ja oikein. Minä taas olen tässä liitossani, jossa ei ole ollut kosketusta vuosiin. Onko ihme, jos ajatukseni liittyen sinuun pyörivät myös siellä fysiikan puolella? Minähän alkaisin itkeä jo pelkästä halauksesta.

Vierailija
9844/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa, tänään onkin ikävä vuosipäivä kun sanoit tänä päivänä vuonna X että me ei jatketakaan suhdettamme pidemmälle :(. Pieni yhteys on säilynyt mutta ei sitä yhteistä elämää ja punaista tupaa & perunamaata.

"Emme löytäneet sitä rantaa

Jossa saa rakastaa

Sydän rauhaa ei tahdo antaa

Omanain olet vain"

T: MM

Annan sulle sivusta tsemppihalin. Olet sympaattinen.

Sivupersoona

Kiitos! 

Liisan kanssa koin mitä on tuntea intohimoa ja rakastaa! 

Tämä kaipaukseni hämmentää minuakin! 

MM

Vierailija
9845/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää ihanalle unelmieni naiselle 💕

Pitkiä helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Hyvää huomenta ja oikein mukavaa päivää myös sulle. 💕

Pitkillä halauksilla ja suukkosilla. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Vierailija
9846/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. En osannut reagoida oikealla tavalla eilen. Puhuin typeriä fyysisiä asioita, kun avasit herkkää puoltasi. Olen hieman idiootti, tiedät kyllä sen.

Puolustuksekseni minun täytyy muistuttaa, että sinä olet vapaa toteuttamaan itseäsi fyysisesti. Se on tervettä ja oikein. Minä taas olen tässä liitossani, jossa ei ole ollut kosketusta vuosiin. Onko ihme, jos ajatukseni liittyen sinuun pyörivät myös siellä fysiikan puolella? Minähän alkaisin itkeä jo pelkästä halauksesta.

Yst.muist. Tosis tämä ei ole sinulle. Menee naiselta miehelle.

Vierailija
9847/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾 kesäiset aamu terveiset.

Vierailija
9848/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
9849/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, en loukkaantunut. Kyllähän sä tiedät, että mä nautin joka hetkestä, jonka saan viettää kanssasi. Ja taisinhan minäkin aika "fyysisistä" asioista höpöttää myös - voi kun osaisin tehdä myös fyysisen aloitteen siihen suuntaan. En vain taida uskaltaa, kun olet suhtautunut nihkeästi, jos olen ymmärtänyt oikein.

Enkä ainakaan silloin kerran halatessamme huomannut, että olisit alkanut itkeä. Tiiäthän, että ei sun sellasta mun kanssa tarttis hävetä, tai ylipäätään :)

Vierailija
9850/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskymppi! Ajatuksissani sun lempeä katse...Olet ihana. 😊

Vierailija
9851/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa sinulle. Olet paras.

Vierailija
9852/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mielestä hyvä suhde ei vaadi työtä, vaan sopivan ihmisen kanssa soljuu kuin vuoripuro. Toisaalta mietin, onko jotkut ihmiset niin itsekkäitä perusluonteeltaan, että joutuvat erikseen harjoittelemaan toisen huomioon ottamista, sit jos kaksi tämmöstä tyyppiä on yhdessä niin varmasti vaatii työtä. Mut noin yleensä, jos vaatii työtä niin kuulostaa aika väkinäiseltä mun korvaan, ettei kemiat ihan kohtaa.

Vierailija
9853/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liirumlaarum 🤮

Vierailija
9854/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää elämä muutenkin yks työleiri, eikö parisuhde vois olla edes lepoa

Vierailija
9855/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit seuraa niin monelta taholta, mutta mikä on, ettei vaan kelpaa. Omia valintoja nekin.

Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei enään halua kuin sen kaikkein kiinnostavimman.😘

tai olla vain yksin. Pelkkä parisuhde ei tuo mitään lisäarvoa elämään ja tämän kyllä tietää useimmat pidempään parisuhteessa olleet miehet. Näin se vain menee.

Vierailija
9856/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sammakon nimi on Satu, niin sit se on Satu sammakko

Vierailija
9857/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, jonkun sukunimi on sammakko

Vierailija
9858/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää ihanalle unelmieni naiselle 💕

Pitkiä helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Hyvää huomenta ja oikein mukavaa päivää myös sulle. 💕

Pitkillä halauksilla ja suukkosilla. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos ja kiitos eilisestä hyvän yön toivotuksesta. Jäi illalla kiittämättä, kun nukahdin. 💕

Lämmin halaus ja pusu 🤗😘

Vierailija
9859/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva satu, kiitos kirjoittajalle, kuka ikinä💚😁

Vierailija
9860/12534 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on nyt siellä.

Ketju on lukittu.