Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin onneton tähän nykyiseen elämään ja olotilaan... Sä olit mun päivien ilo 😔
Mitä tapahtui? Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
E?
Paulalle halipusutervehdys 😗
Tänään porukalla tinatuoppiin?
Vierailija kirjoitti:
Ouu J & J
Justiinsakkin näin!
Vierailija kirjoitti:
🎯
Napakymppi 👍
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin onneton tähän nykyiseen elämään ja olotilaan... Sä olit mun päivien ilo 😔
Eikö jotkut muut ole sua ilahduttaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sä aiot stalkata mua?
Ihan niin kauan kuin se on mahdollista ja kiinnostaa seurata sua. Haamuseuraan useita puolituttuja somessa, ei se mitenkään vakava juttu ole.
Mitä sä tarkoitat haamuseuraamisella?
Sitä mitä se tarkoittaa, ei se mun keksimä sana ole. Ettei seuraa näkyvästi. Ei paina napista eikä näy listalla.
Se ihminen, joka hakkeroi minun some-tilini ei myöskään "painanut nappulasta" tai näkynyt listallani. Sain muulla tavoin tietää, että minua "haamuseurattiin".
Vierailija kirjoitti:
Tänään porukalla tinatuoppiin?
On töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sä aiot stalkata mua?
Ihan niin kauan kuin se on mahdollista ja kiinnostaa seurata sua. Haamuseuraan useita puolituttuja somessa, ei se mitenkään vakava juttu ole.
Mitä sä tarkoitat haamuseuraamisella?
Sitä mitä se tarkoittaa, ei se mun keksimä sana ole. Ettei seuraa näkyvästi. Ei paina napista eikä näy listalla.
Se ihminen, joka hakkeroi minun some-tilini ei myöskään "painanut nappulasta" tai näkynyt listallani. Sain muulla tavoin tietää, että minua "haamuseurattiin".
Minä myös. Kertoi irl asioita, joista olin vain kirjoittanut ja tiesi näitä etukäteen ennen kuin kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎯
Napakymppi 👍
Jep. Olin näes jo unohtanut miehen nimen, mutta niin se vaan yllättäen tulikin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? Kenelle kirjoitat?
Perusjuttuja. Tunteet ei kohdannut jne. Ja asiat meni umpisolmuun. Tein ratkaisuja, ettei tarvitse enää nähdä. Tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jotkut muut ole sua ilahduttaneet?
Ei. Oon ronkeli.
Annelle terkkuja Haminasta!