Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Kaukana olen fyysisesti ja henkisestikin taidetaan olla jo melko irtautuneet, mutta tänään eräs Emilia on käynyt mielessä, kun kohtasin samankaltaisen. Pusuhalit <3 -joku vaan
Olen se sälli, joka maalaa sut tyrskyihin, oot mulle rakkain nainen. Kunpa joskus sut saisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sä aiot stalkata mua?
Kunnes kuolemani sen lopettaa.
Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Kiirehdi, rakkain. Olen odottanut jo liian kauan.
Oletko varma, että hän on ylipäätään tulossa? Jos on sinulle oikeasti niin sanonut, niin ymmärrän, mutta toivon, ettet kovin tosissasi odottele ketään palstan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu oikeasti?
Vastaan jos kysyt irl, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kesä. Syksyn keltaisia lehtiä tippuu jo maahan. 🍂🍂
Johtunee kuivuudesta. Kesää on vielä vaikka miten🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan molemmat olla, jooko?
Ei, ei tuu kuuloonkaan.
Sivusta. Samaa mieltä, antaa vain itse olla ja koittaa siinä samassa olla määrittämättä muita. Toisen vetäminen omiin aikomuksiin on muita alentavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita estot.
Hyödytöntä, jos toinen hakkeroi some-tilit.
Vierailija kirjoitti:
Sen pituinen se. 💓
En muista minkä pituinen, mutta sanotaanko näin että sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kauan kuin se on mahdollista ja kiinnostaa seurata sua. Haamuseuraan useita puolituttuja somessa, ei se mitenkään vakava juttu ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kauan kuin se on mahdollista ja kiinnostaa seurata sua. Haamuseuraan useita puolituttuja somessa, ei se mitenkään vakava juttu ole.
Mitä sä tarkoitat haamuseuraamisella?
Vierailija kirjoitti:
Pakenin Turkuun
Tuu kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Anne juttu on?
Joku toimii, eikä vain suunnittele toimivansa? Yleisesti meillä ketjussa me vaan suunnitellaan toimivamme, mutta emme toimi.
Ei täällä mun mielestä juuri koskaan edes suunnitella toimintaa? Kaipaillaan vain. Sivusta (yksi niistä tilanteeseensa tällaisenaan tyytyväisistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi olen alkanut kirjoittaa puuta heinää someen. Tuttavat tietää ja muuta kautta keskustelen heidän kanssaan. Olen sanonut, että tuo on sellainen tarinavihko, jossa ei mikään sitten tule pitämään paikkaansa, että tervetuloa esitykseen. Sivu.
Jaa, no hän ei.
Mä oon niin onneton tähän nykyiseen elämään ja olotilaan... Sä olit mun päivien ilo 😔
On paljon paljon miehiä, joista ei todellakaan tule minun miestä.
Hyvin hyvin harvasta.
Sivusta naiselta