Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei musta tuu sun miestä vaan saat toisen mun tilalle
Ihan sama, kunhan joku tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sä aiot stalkata mua?
On tässä vielä muutama hyvä vuosikymmen jäljellä ;)
Ei välttis. Yksi ihana ihminen läheltäni kuoli pari vuotta sitten alle 30-vuotiaana. Yllättäen äkilliseen sairaskohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei musta tuu sun miestä vaan saat toisen mun tilalle
Ihan sama, kunhan joku tulisi.
Ei oo mitenkään sama, vaan kaikista maailman ihmisistä haluisin sen olevan sinä - sivuhuutelija
Pidin todella epäarvostavana sun tänpäiväisiä puheitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko sä aiot stalkata mua?
On tässä vielä muutama hyvä vuosikymmen jäljellä ;)
Ei välttis. Yksi ihana ihminen läheltäni kuoli pari vuotta sitten alle 30-vuotiaana. Yllättäen äkilliseen sairaskohtaukseen.
Mikä nyt pahan tappaisi? ;)
Ei kannata olettaa, että jos sinä toimit jollakin tavalla, muutkin toimisivat samoin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tänään vapaapäivä ja ne puheet sohvan ja jääkaapin väliltä olivat lähinnä itselleni. Mutta puhutaanpa nyt hetki siitä, että olet laittanut tänne kuuntelulaitteen???! Kai se on mikrofoni eikä kamera? O_o
Jos haluat, että huomaan sinut niin naamioidu. Erityisesti suosittelen naamioitumaan sorsanpoikaseksi, perhoseksi, heinäpelloksi, auringonlaskuksi jne. Tai tule tekemään sitä mitä minäkin. Eli unohda kaikki muut höpöhöpö-yritykset, koska en tartu niihin kuitenkaan. Kokeile näitä helppoja ohjeita niin saatetaan löytää toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä puhui.
*etsii pesukarhupuvun kaapistaan*
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat, että huomaan sinut niin naamioidu. Erityisesti suosittelen naamioitumaan sorsanpoikaseksi, perhoseksi, heinäpelloksi, auringonlaskuksi jne. Tai tule tekemään sitä mitä minäkin. Eli unohda kaikki muut höpöhöpö-yritykset, koska en tartu niihin kuitenkaan. Kokeile näitä helppoja ohjeita niin saatetaan löytää toisemme.
Hah, hyvä yritys. Olet rakas, mutta et niin rakas, että menisin hullujenhuoneelle.
Olisin halunnut kuulla vähän toisenlaisia sanoja. Siksi.
Olet liian suloinen kun et meinaa saada sanoja kunnolla suustasi ulos ja alat lagittamaan. 😍😍😍
Mä en kestä. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Pajaro? Ketä tarkoitetaan hänellä? Mistä nimi tulee?
Google kääntäjän mukaan pajaro on espanjaa ja tarkoittaa lintua.
Kuka sitten tämä lintu on, jää varmaan ikuiseksi mysteeriksi.
Oisko visertävä pikkukottarainen?
Ihan villi arvaus oksalta)
Vierailija kirjoitti:
Pelit ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, hyvä yritys. Olet rakas, mutta et niin rakas, että menisin hullujenhuoneelle.
Ei ollut sulle
En taida jaksaa koko ajan kuunnella niiden valintojen dissaamista, mitä mä olen elämässäni tehnyt. Moniin niistä oon tyytyväinen, vaikka parisuhteen valinnassa menikin pieleen.
häntä, polvet, varpaat, pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat...