Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi toivotella hyvää kesää tai lukea sitä asiallisessa viestissäsi. Haluaisin olla osa kesääsi vaikka pienen usvaisen hetken ajan. Hyvää yötä miehelle, käyt ajatuksissa tahtomattanikin.
Onhan tässä vielä suvea jäljellä. Laita viestiä irl ja tule käymään. Sillähän se tokenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin lempeän miehen, mutta sen pitäis olla samanlainen, kuin se yks mies 🥹💗 ei taida onnistua. No hyvää yötä kuitenkin 💤
Kaikkia haluavat olla exäsi kopioita. Hyvin alkaa tämäkin juttu.
Ei ole mikään exä.
💗💋💗 Hyvän yön halaus & muisku ainoalle oikealle tosirakastetulleni!💗💋💗
Tulin sinne aikasemmin ku aattelin et tulisin kerranki about samaan aikaan ja sä tulitki sit siihen aikaan ku mä yleensä 🤡 Toivottavasti tullaan joskus samaan aikaan ees sit sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltatunnisteet ja gallupit kehiin!
Pliide!
Kaivattusi nimikirjaimet. Mies vai nainen? Sekä vapaavalintainen tunniste!
Voin paljastaa: al
el
Toinen kirjain ei täsmää 😌
Rakastettuni, pitäisi olla sellainen nimi jota ei ole muilla akoilla... 😉
Serafiina Fingersboridottiir?
Sivusta ehdotanSiis tässä tapauksessa... Tiedät mitä tarkoitin 😉
Mä voisin olla sun "kätönen'
Kelpaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin lempeän miehen, mutta sen pitäis olla samanlainen, kuin se yks mies 🥹💗 ei taida onnistua. No hyvää yötä kuitenkin 💤
Mut mähän oon oikeasti lempeä. Oon tyly vain turhautuneena, ja sä et ole antanut mahdollisuutta läheisyyteen ja lempeyteen. Jos itse on etäinen, harvoin saa kovin lempeän lämpimää kohtelua takaisinkaan. Ihmiset peilaavat alitajuisesti toisiaan ja vastaavat samalla mitalla. Siksi sanotaan "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Puhuttiin miehestä.
Vastaus oli mieheltä
Tosimieheltä. 👌
-toinen tosimies.
💤💤💤 Unten maille... 💤💤💤
Kiitos vahvistuksesta 💛
Syliisi tahtoisin istua ja siinä samalla halata sinua. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi toivotella hyvää kesää tai lukea sitä asiallisessa viestissäsi. Haluaisin olla osa kesääsi vaikka pienen usvaisen hetken ajan. Hyvää yötä miehelle, käyt ajatuksissa tahtomattanikin.
Elo-syyskuun vaihdetta voi kutsua vielä loppukesäksi. Nähdään silloin! 🥰🥰
Ei me mainitun kanssa taideta nähdä, mutta ehkä sinä näet jonkun. 👍 -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mähän oon oikeasti lempeä. Oon tyly vain turhautuneena, ja sä et ole antanut mahdollisuutta läheisyyteen ja lempeyteen. Jos itse on etäinen, harvoin saa kovin lempeän lämpimää kohtelua takaisinkaan. Ihmiset peilaavat alitajuisesti toisiaan ja vastaavat samalla mitalla. Siksi sanotaan "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Miten en antanut mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä torjuit kaikki tekemäni aloitteet jollain verukkeella.
Menen petiin, nukahdan kohta. Kiitos keskustelusta ja että rohkaistuit kertomaan ajatuksia! 😊
Arvaa, missä se metsäkirkko on?
Vierailija kirjoitti:
Kevolla?
Vierailija kirjoitti:
Jutellaan siitä huomenna? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä torjuit kaikki tekemäni aloitteet jollain verukkeella.
Mitä nämä aloitteet oli? Esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltatunnisteet ja gallupit kehiin!
Pliide!
Kaivattusi nimikirjaimet. Mies vai nainen? Sekä vapaavalintainen tunniste!
TS, nainen 💕
Vierailija kirjoitti:
Sotinpuro?
Asialliset ja älykkäät ihmiset hukuttaa kaivattunsa herkkuihin ja muihin pieniin juttuihin...