Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Hiljasta.
Sitryin taas irl: iin juttelee kun eräs mies halusi antaa numeronsa. Soittanutkin jo pari kertaa. Kertoo seuranneensa somessa jo jonkun aikaa juttujani. Ja taas parikyt vuotta nuorempi; huh!
Vierailija kirjoitti:
Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja ihanalle unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
On ISO ikävä 💕
Nuku hyvin.
Kiitos. Tosi paljon lämpöisiä halauksia ja suukkosia takaisin sinulle.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
On muuten minullakin
pieni ISO ikävä! 💕
Nuku hyvin ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin lempeän miehen, mutta sen pitäis olla samanlainen, kuin se yks mies 🥹💗 ei taida onnistua. No hyvää yötä kuitenkin 💤
Mut mähän oon oikeasti lempeä. Oon tyly vain turhautuneena, ja sä et ole antanut mahdollisuutta läheisyyteen ja lempeyteen. Jos itse on etäinen, harvoin saa kovin lempeän lämpimää kohtelua takaisinkaan. Ihmiset peilaavat alitajuisesti toisiaan ja vastaavat samalla mitalla. Siksi sanotaan "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Miten en antanut mahdollisuutta?
Käytännössä torjuit kaikki tekemäni aloitteet jollain verukkeella.
Mitä nämä aloitteet oli? Esimerkiksi?
Teatteriin kysyin esmes.
hyvää yötä sunshine💖 kaipaan alati..
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillä on vieläkin se jännite. Koska tää edes alkoi? 5 vuotta sitten? Ja olit välissä pitkään poissa. En ole ikinä ennen kokenut mitään tällaista. Haluan nähdä sut siellä useammin.
Vuonna 2015?
Et ole koskaan laittanut mun nimikirjaimia eli et siis kaipaa.
Nuuskamuikkuseni. Öitä. Nuku hyvin. t. Muumi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillä on vieläkin se jännite. Koska tää edes alkoi? 5 vuotta sitten? Ja olit välissä pitkään poissa. En ole ikinä ennen kokenut mitään tällaista. Haluan nähdä sut siellä useammin.
Vuonna 2015?
Voi olla. Sen jälkeen kun sinne tuli se toinen puoli. Muistan kyllä ekan hymysi ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Profiloijille kapuloita rattaisiin, yo! (tai sitten sinua, tai nimikirjainkaimojasi ei tosiaan kaivata)
Vierailija kirjoitti:
Laita omasi tähän alle, niin laitan sitten omani siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin lempeän miehen, mutta sen pitäis olla samanlainen, kuin se yks mies 🥹💗 ei taida onnistua. No hyvää yötä kuitenkin 💤
Mut mähän oon oikeasti lempeä. Oon tyly vain turhautuneena, ja sä et ole antanut mahdollisuutta läheisyyteen ja lempeyteen. Jos itse on etäinen, harvoin saa kovin lempeän lämpimää kohtelua takaisinkaan. Ihmiset peilaavat alitajuisesti toisiaan ja vastaavat samalla mitalla. Siksi sanotaan "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Miten en antanut mahdollisuutta?
Käytännössä torjuit kaikki tekemäni aloitteet jollain verukkeella.
Mitä nämä aloitteet oli? Esimerkiksi?
Teatteriin kysyin esmes.
No sitten et ole hän 💔 ei kyllä yllättänyt 😊 toivottavasti saat hänet kenet haluat 💗🤗
Vierailija kirjoitti:
Laita sie minun.
Ps. Minulla nimessä on 11 kirjainta yhteensä, etu plus sukunimi.
Öitä ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
En koskaan laita nimikirjaimia tai muita ulkopuolisille helppoja tuntomerkkejä.
Pysyttelen etäämpänä (irl). Kun en tiedä mikä sun tilanteesi ny on. Jos vaikka oletkin onnesi kukkuloillasi jonku uuden kanssa.
Hei virtuaaliystäväni. En ole siellä. Olen yhä täällä, mun suosikkikesämaisemissa. Siellä mun suosikkia olisit toki sinä, mutta muuten on aina kesäisin kaipuu muualle.
En enää jaksa lukea näitä. Arkirealismi astui kehiin . Ei minulle, ei mitään kaunista koskaan. Eikä minunkaan pidä enää ikinä kellekään mitään kaunista kirjoittaa. Energianhaaskausta
- hyvää yötä sivusta ojanpientareelta
Työehtosopimus. Nainen. Supikkaat.