Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Arvaa, missä se metsäkirkko on?
Mäen päällä
Annetaan molemmat olla, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelen etäämpänä (irl). Kun en tiedä mikä sun tilanteesi ny on. Jos vaikka oletkin onnesi kukkuloillasi jonku uuden kanssa.
Hah, perinteistä nössöyttä. Mietit koko lopun elämääsi "mitä, jos hänellä onkin joku toinen" tai muuta vastaavaa.
Jos on sinkku niin eri helppo rueta osoittamaan kiinnostusta kuin jos on varattu. Ihan vaan pohdin aiemmista kommenteista johtuen.
Vierailija kirjoitti:
...kaivon pohjalta :'(
💚
Tänään ollut välillä syvissä vesissä, ja se on ok. En ole täällä käynyt. Huomaan, että tulevan syksyn ensihönkäykset ovat ilmassa. Vaikka Euroopassa kova helle, joka voi vielä tännekin tulla. Itse en sitä enää kaipaa. Kaipaan jotain muuta. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei 💔
Minusta muuten tuntuu, että sinä olet ryhtynyt hurjan rohkeaksi ei anonyymissa somessa. Tai ehkä vain minusta tuntuu siltä. Poimin juttuja ja ymmärrän ne ehkä toisin kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin mitä annetaan olla?
Nainen tuo olennoista kummallisin.
Pelko on mielen heikkoutta. Hoen itselleni: ole vahva.
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan laittanut mun nimikirjaimia eli et siis kaipaa.
En ole laittanut, enkä laita, vaikka käskettäis.
Kaipaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillä on vieläkin se jännite. Koska tää edes alkoi? 5 vuotta sitten? Ja olit välissä pitkään poissa. En ole ikinä ennen kokenut mitään tällaista. Haluan nähdä sut siellä useammin.
Vuonna 2015?
Voi olla. Sen jälkeen kun sinne tuli se toinen puoli. Muistan kyllä ekan hymysi ikuisesti.
Ei valitettavasti osu nyt tämä.
Sillä tämä lähtee kuin on tullutkin - eli pitäisi vaan antaa tunteelle ja himolle myöten. En ole keksinyt muuta keinoa saada tämä loppumaan. Aiemmin luulin, että jos vaan "puhuttais asiat halki", niin sitten vois jatkaa tyynin mielin eteenpäin. En enää usko sellaiseen.
Kai sä kaipaat sitten aika paljon. Olen miettinyt että olenko ilkeä, kun en oo nyt kesällä näkemässä sua. Toisaalta mua jo vähän pelottaakin, että mitäköhän sinä toivot. Vaikka ei kai mun sua tarvis pelätä. Sen verran kauan ollaan tunnettu.
Kiitos 🤗😘
Saispa pian nähdä sut. Oot ajatuksissani 💕