Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
83-vuotias Kummisetä-tähti sai kesäkuun puolessa välissä kuopuksensa, Roman-pojan.
Lapsen äiti on 29-vuotias tyttöystävä Noor Alfallah Pacinolla on aiemmista suhteistaan kolme aikuista lasta. Heistä ensimmäinen syntyi Pacinon ollessa jo 49-vuotias.
https://www.seiska.fi/ulkomaat/lisaantymisvietti-ajaa-elakoityneita-tah…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain olet sinä. Eikä sinussa ole järkeä. En haluakaan järkeä, mutta tiedän tarvitsevani sitä. Jossain on kuvitelma sinusta. Äänesi linjoilla. Kesäkuu ja ujon oloinen olemuksesi pöydän toisella puolen. Rauhallinen sinä. Vastakohtani. Lähelläsi oli samanaikaisesti hyvä ja kiusallista. Teki mieli halata. Ottaa kädestä kiinni ja koskea. Näkyisikö meille sama maailma.
Tiedätkö, en ollut rauhallinen ollenkaan. Hyvä jos sinulle jäi vaikutelma siitä kuitenkin. Tietäisitpä kuinka sydämeni tykytteli levottomasti kun olit siinä. Onneksi et säikähdä kiusallisuutta. Anna anteeksi etten osaa olla supliikimpi. Se ei ole luontaista minulle. Haluaisin niin sinun lähelle ja syliisi. Hyvää yötä ja kauniita unia. Minulla on ikävä sinua.
Olisitpa hän, mutta epäilen vahvasti. Aloitus oli naiselta miehelle.
Kaikkea hyvää hänelle ja kauniita kesäpäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitköhän ikinä ymmärtämään sitä mistä tulen? Sitä turvattomuuden tunnetta ja huono-osaisuutta? Tämä tavallinen elämä jota elän, on suoritus sinänsä. Ja nyt minun täytyisi laittaa kaikki palasiksi, kuvitelmieni vuoksi. Ilman minkäänlaista turvaverkkoa.
Ei pysty ymmärtämään. Ei jos toinen ei kerro ja sano.
-Väsynyt
Vierailija kirjoitti:
Miehet, kertokaas mistä tykkäätte naisen päällä? Kyse on nyt vaatteista ihmisten ilmoilla kulkiessa.
Mekko🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Sydän rikkinäinen.
-r
Tiedän tuon tunteen. 🥺 Voimia 💕
Vierailija kirjoitti:
Voi aivastuksen vaivastus.
K-orona
En ole vielä saanut lukea näytettä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen, kenestä ei ota mitään selkoa. Miksi hän joskus hakemalla hakee katsetta ja sitten seuraavalla kerralla yrittää olla kuin minua ei olisikaan. Ärsyttävää pelleilyä.
Näin on. Mieleen hiipii kysymys kuinka sinä olet sekoittanut kuviota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän rikkinäinen.
-rTiedän tuon tunteen. 🥺 Voimia 💕
Kiitos. Ei olr voimia.😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen, kenestä ei ota mitään selkoa. Miksi hän joskus hakemalla hakee katsetta ja sitten seuraavalla kerralla yrittää olla kuin minua ei olisikaan. Ärsyttävää pelleilyä.
Näin on. Mieleen hiipii kysymys kuinka sinä olet sekoittanut kuviota?
Spekuloidaanko?
Siv.u
Vaalea peruukki sopi sulle hyvin
Ihminen puhuu ääneen kun on aivan täynnä tätä paskaa eikä kukaan ymmärrä. Hätähuutoja.
Meni ihan pasmat sekaisin katseestasi.
Vierailija kirjoitti:
Meni ihan pasmat sekaisin katseestasi.
Ei kannata katsoa.
Tylsii. Eikä kaivattuni ole täällä. Eikä kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain olet sinä. Eikä sinussa ole järkeä. En haluakaan järkeä, mutta tiedän tarvitsevani sitä. Jossain on kuvitelma sinusta. Äänesi linjoilla. Kesäkuu ja ujon oloinen olemuksesi pöydän toisella puolen. Rauhallinen sinä. Vastakohtani. Lähelläsi oli samanaikaisesti hyvä ja kiusallista. Teki mieli halata. Ottaa kädestä kiinni ja koskea. Näkyisikö meille sama maailma.
Tiedätkö, en ollut rauhallinen ollenkaan. Hyvä jos sinulle jäi vaikutelma siitä kuitenkin. Tietäisitpä kuinka sydämeni tykytteli levottomasti kun olit siinä. Onneksi et säikähdä kiusallisuutta. Anna anteeksi etten osaa olla supliikimpi. Se ei ole luontaista minulle. Haluaisin niin sinun lähelle ja syliisi. Hyvää yötä ja kauniita unia. Minulla on ikävä sinua.
Olisitpa hän, mutta epäilen vahvasti. Aloitus oli naiselta miehelle.
No niin oli vastauskin. 🤣 Se siitä. Tekstisi sopi kyllä omaan tilanteeseeni.
kerran niin vannoivat toisilleen
verellä sinetöivät rakkauden
kummallinen elämämme
jääthän vierelle
vierelläsi olla sain
ei päteneet fysiikan lait
ei jaksanut toinen
toista taas elämä vei
mutta yhdessä eteenpäin
toinen kuollut
toinen allapäin
rakkaus