Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Yksi kirjain väärin
Sama. R pitäisi olla yhden kirjaimen tilalla. Minkä? Sitä en paljasta.
Täällä pitäisi yhden kirjaimen kohdalla olla o mutta minäkään en paljasta minkä kirjaimen 😊 Säilyy edes pieni salaperäisyyden verho kaiken yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut taas koko päivän.
KalleKalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?
Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.
KalleKalle, sä oot nynny. Sivusta
Niin oon. En meinaa itsekään uskoa todeksi, koska en yleensä edes ole.
KalleTäällä sä kyl näyttäydyt tosi nynnynä.
Tiedän. Ja ylpeä siitä. Vaaleanpunaiset ladit on juurtuneet nokan juureen, ja kieltämättä ajatus on hiukan pehmeä. Eikä muuten mee ohi kovin helpolla.
KalleMutta sä haluut itse olla maksimaalisesti piilossa ja turvassa toivoen, että sun kaivattu nainen astuisi esiin ja yksin ottaisi paljastumisen riskin. Tuo ei mun mielestä ole kovin kiva piirre sussa, eikä saa toivomaan, että esim olisit mun kaivattu. Tämä kaikella ystävyydellä sun viestimistä seuranneena.
No en halua todellakaan että ottaa mitään riskejä. Kyllä haluan pitää häntä koskevat asiat pois omista viesteistäni, koska ei välttämättä kaikki tykkää että heistä annetaan tietoja.
KalleEn ole tulkinnut asioita noin. Sähän olet useemminkin toivonut, että joku toinen antaisi itsestään täällä tunnisteet ja sä sitten vaan kerrot osuiko vai ei. Näin toinen paljastaisi itsestään tietoja mutta sä pysyttelisit piilossa.
Tulee sellainen olo että piileskelisitkö enemmältikin vaimosi selän takana toivoen, että tämä hoitaisi vaaralliset ja likaiset työt?
En kyllä ymmärrä miksi haluat haastaa tästä. Kirjoitan omalla nimelläni, ja trolleille en halua antaa enempää riepoteltavaa. En halua antaa hänestä mitään tietoja ja sillä sipuli. Heti kun mun kaipaus päivityksiini ilmestyy vaikka hänen etunimensä, niin pistän hänelle viestin irl. Se on lupaus.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laittaisin viestin ja pyytäisin sua kahville, mutta muistunkin taas, että olet varattu.
Ei sun tarvitse huolehtia mun sitoumuksista. Meillä on melko avoin suhde. Kahvilla käymisessä jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa ei ole meidän näkökulmasta kerrassaan yhtään mitään pahaa. Paljon enempikin on täysin sallittua ja yhteisen ymmärryksen suojissa.
Ehkä toiveissa on muutakin kuin kahvi? -sivuilija
Sehän riippuu ihan tehdyistä diileistä. Ja ne on ihmisten yksityisasioita, joista pariskunnat on tilivelvollisia tasan vain toisilleen. Sivusta
Mielestäni Kalle kirjoittaa kauniisti ja asiallisesti.
Jopa tällainen vanha täti hymyilee hyvälle käytökselle. Antakaahan Kallenkin kaivata rauhassa omaansa ja keskittykää omiin kaipauksiinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laittaisin viestin ja pyytäisin sua kahville, mutta muistunkin taas, että olet varattu.
Ei sun tarvitse huolehtia mun sitoumuksista. Meillä on melko avoin suhde. Kahvilla käymisessä jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa ei ole meidän näkökulmasta kerrassaan yhtään mitään pahaa. Paljon enempikin on täysin sallittua ja yhteisen ymmärryksen suojissa.
Ehkä toiveissa on muutakin kuin kahvi? -sivuilija
Sehän riippuu ihan tehdyistä diileistä. Ja ne on ihmisten yksityisasioita, joista pariskunnat on tilivelvollisia tasan vain toisilleen. Sivusta
Tasan eli tasan puolet sulle ja puolet mulle. Semmonen diili.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen teen edes tiedä uskaltaisitko tai haluaisitko viestitellä mun kans enää.
Uskaltaisin ja haluaisin - kaivattuni tuskin kuitenkaan haluaa enää ikinä viestitellä mun kanssani. Sitä paitsi et ole hän, koska hän on töissä juuri nyt ja tuskin ehtii viestitellä just nyt tai ainakaan pariin tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut taas koko päivän.
KalleKalle, millä kirjaimella alkaa kaivattusi nimi?
Laita hyvä ehdotus, niin laitan sille peukkua jos osuu.
KalleKalle, sä oot nynny. Sivusta
Niin oon. En meinaa itsekään uskoa todeksi, koska en yleensä edes ole.
KalleTäällä sä kyl näyttäydyt tosi nynnynä.
Tiedän. Ja ylpeä siitä. Vaaleanpunaiset ladit on juurtuneet nokan juureen, ja kieltämättä ajatus on hiukan pehmeä. Eikä muuten mee ohi kovin helpolla.
KalleMutta sä haluut itse olla maksimaalisesti piilossa ja turvassa toivoen, että sun kaivattu nainen astuisi esiin ja yksin ottaisi paljastumisen riskin. Tuo ei mun mielestä ole kovin kiva piirre sussa, eikä saa toivomaan, että esim olisit mun kaivattu. Tämä kaikella ystävyydellä sun viestimistä seuranneena.
No en halua todellakaan että ottaa mitään riskejä. Kyllä haluan pitää häntä koskevat asiat pois omista viesteistäni, koska ei välttämättä kaikki tykkää että heistä annetaan tietoja.
KalleEn ole tulkinnut asioita noin. Sähän olet useemminkin toivonut, että joku toinen antaisi itsestään täällä tunnisteet ja sä sitten vaan kerrot osuiko vai ei. Näin toinen paljastaisi itsestään tietoja mutta sä pysyttelisit piilossa.
Tulee sellainen olo että piileskelisitkö enemmältikin vaimosi selän takana toivoen, että tämä hoitaisi vaaralliset ja likaiset työt?
En kyllä ymmärrä miksi haluat haastaa tästä. Kirjoitan omalla nimelläni, ja trolleille en halua antaa enempää riepoteltavaa. En halua antaa hänestä mitään tietoja ja sillä sipuli. Heti kun mun kaipaus päivityksiini ilmestyy vaikka hänen etunimensä, niin pistän hänelle viestin irl. Se on lupaus.
KalleSori Kalle jos koit tämän ikävänä haastamisena. Ei ollut tarkoitus, kerroin vain millaisia ajatuksia mulle on herännyt. Pyydän anteeksi ja lopetan tähän paikkaan. Toivon sulle kaikkea parasta ja onnea kaivattusi suhteen 🤗
Samoin sulle, ja hyvää kesää. Eihän tämä täällä kirjoittelu mitään täysjärkisen touhua ole, mutta mitäpä tekemistä tunteella on koskaan ollut järjen kanssa.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Jestas, nuo kirjaimethan sopisi HH-naiseen ja muhun. Nyt joku taitaa trollata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Jestas, nuo kirjaimethan sopisi HH-naiseen ja muhun. Nyt joku taitaa trollata...
Ei ole teidän, ihan omani ja kaivattuni laitoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Yksi kirjain väärin
Täällä pitäisi yhden kirjaimen kohdalla olla o mutta minäkään en paljasta minkä kirjaimen 😊 Säilyy edes pieni salaperäisyyden verho kaiken yllä.
Ei säily, koska vaihtaisit E:n O:hon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Mutta senhän tiesitkin. Olet tiennyt jo yli kaksi vuotta. Montako vuotta vielä jäljellä?
Luultavasti se loppuu siihen, kun dementia alkaa.
Kumman dementia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Mutta senhän tiesitkin. Olet tiennyt jo yli kaksi vuotta. Montako vuotta vielä jäljellä?
Luultavasti se loppuu siihen, kun dementia alkaa.
Kumman dementia?
Sen joka tietää. Tietää tämän asian dementiaan asti. Sitten ei enää tiedäkään.
Mistä mulle on tullut harha, että HH-nainen kaipaisi täällä aina joskus mua. Ehkä se on toiveajattelua sekin... No, siitä olen ainakin varma, ettei oma primääri-ihastukseni täällä ole ikinä mulle mitään terveisiä laittanut eikä laita. Siltä osin en harhaudu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kysymyksiä.
Osaatko sä riidellä rakentavasti vai meneekö kasetti jumiin? Ei sämplää mun CD oikeanlaisten ihmisten kanssa, joidenkin kanssa jopa saattaa.
Osaatko kohdella kunniottaen ja vertaisena vai kohteletko kuin rangaistavaa lasta? Töllä elämänkoululla katson, että molempien on jo aika kasvaa henkisesti jos ei ole vielä sitä kaikessa tapahtunut.
Laitatko puhelimen kiinni ja häivyt päiväkausiksi minne tahdot? Ei ole tapanani, ei millään saralla.
Voiko sun kanssa suunnitella elämää tuntia eteenpäin? Todellakin voi. Joskus tarviin 2-4 tuntia.
Oletko luottamuksen arvoinen? Olen, ehdottomasti.
Oltaisiinko me yhdessä tiimi, kumppaneita ja ystäviä toisillemme? Oltaisiin, mutta jäin kaipaamaan tuohon myös seksuaalista yhteisyyttä.
Olisitko kiitollinen asioista, joita mielelläni teen vuoksesi, vai ottaisitko ne itsestään selvinä? Kyllä osoitan arvostukseni ja kiitollisuuteni sanoin.
Niin, ja ootko sä tee- vai kahvi-ihmisiä? Sekä, - että. Ja tämä ei ole mulle ratkaiseva tekijä milään muotoa.
Kummalta puolelta voitelet näkkärin? Oikealta eli väärältä:)
En tavallaan jaksaisi pyöritellä sua mielessäni J***. Turhaa ja hölmöäkin. Minkäs teet, kaipa se ohi menee.
Kauniimpi puoli aina ylös päin, joten voitelen näkkärin aina reikä puolelta. Ihan ohi mennen lyhyesti tuohon erääseen kyssäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAIE
Yksi kirjain väärin
Ja yksi kirjain liikaa.
"Etu ladattu Plussa-kortille"