Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä toisestakin valtavasti😉
Eikä! Molemmista? Mutta kummasta enemmän 🤔?
Miksi pitää muista tykätä varattuna? Minulle riittää yksi hyvä.
Ei ollut valittavissa. Kaikista miehistä valitsisin aina hänet. Harmi, ettei ole valittavissa.
Sivusta siis.
Vierailija kirjoitti:
Alkuiltas mammoille. Olis kohta tulossa uusia perunoita wienerleikettä,parsaa unohtamatta. Tervetuloa..
Täällä sipsiä ja nuudeleita + makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, magneetti alkoi taas vetää puoleensa.😓
Joo tiedän tuon tunteen...
Vierailija kirjoitti:
Pyhäpäivän galluppia: tiedätkö kaivattusi osoitteen tai edes paikkakunnan missä asustaa?
Paikkakunnan tiedän ja tunnenkin.
Oot mulle tosi rakas. Tiedän, että sä viihdyt mun seurassa ja useimmiten susta on kiva nähdä siellä missä nähdään. Sitä mä en kuitenkaan tiedä haluaisitko oikeasti nähdä muualla?
Avulias ystävä, näitkö keväällä kehityksen?
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti rakastaisit mua, tulisit imuroimaan.
Taas nämä pervojutut jätetään tänne! 👹
Tulta päin, ei helppoja olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten päin olla kun olet niin ihana.
Yleensä selällään tai vatsallaan on hyvä.
Kyllä se touhu onnistuu myös polvillaan, kyljellään, istuen, seisoen, kunhan kaipuu on tarpeeksi suuri👉👌
Kaikki asennot käy ja nenääkin hän saa kaivaa.
Kumpa pystyisin unohtamaan kuulemani sanat, sen miten silmissäsi pilkahteli kun katsoit minuun, tuoksusi, suudelmasi, lupauksesi tulevaisuudesta mitä ei enää ole.. Olet satuttanut minua monta kertaa, ja aina anellut tiesi takaisin sydämeeni aina lopulta uudelleen ja uudelleen. Nyt kuitenkin olen tehnyt vuoden töitä itseni kanssa ja tiedostan asioita mitkä johtivat meidän symbioosiimme. Ymmärrän kuinka rikkinäinen ihminen sinäkin lopulta olet sisältä, teit vain parhaasi omien kykyjesi mukaan, kuten minäkin. Kyllä sinä minua rakastit, niinkuin minäkin sinua. Olisi niin paljon helpompaa uskotella että olet hirviö, kuin myöntää se tosiasia, että rakkaus ei yksinään riitä.
Muistot satuttavat silti edelleen... Kumpa pystyisin unohtamaan sinut, ja ennenkaikkea sen toivonrippeen joka on aina estänyt minua pääsemästä sinusta irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti rakastaisit mua, tulisit imuroimaan.
Taas nämä pervojutut jätetään tänne! 👹
Mun mielestä tuo oli aika hassu. Pidän...
Aurinkoista päivää ihanalle. Muutaman viestin voisin omia. Kaipaan.
Kalle
Parrakasta ei ole näkynyt, lomalla? <3
Missä Kalle kaipailee? 😊
Pohjoinen
Itä
Etelä.
Länsi
Vierailija kirjoitti:
Avulias ystävä, näitkö keväällä kehityksen?
Näin! Siinähän oli positiivista kehitystä ihan selvästi, mutta hätiköin ja hutiloin ja taas mokasin orastavan positiivisen kehityksen. Kyllä harmittaa!
Ehkä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Alkuiltas mammoille. Olis kohta tulossa uusia perunoita wienerleikettä,parsaa unohtamatta. Tervetuloa..
Tasan samat ruuat tänään! Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Pusu. 😘🧡
Kenelle?
Jaahas, magneetti alkoi taas vetää puoleensa.😓