Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
M. Aaltola sanoi Voi Hyvin -lehdessä, että hän kuvitteli nuorena olevansa "suurikin yksilö". Miten sinä ajattelit silloin, entä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana viime yö. Klo 03 vaihdan sekä keskustelen tarroista WA: ssa. Kikattelen itsekseni kun kisailemme siitä kumpi on leikkisämpi. Omena ei kauas puusta pudonnut. 💝
Taidat tuntea molemmat, tuosta omenasta tuli mieleen?
Maailmaon pieni, joten voihan olla.
Saitko myllyn makaroonikuljetuksen? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
M. Aaltola sanoi Voi Hyvin -lehdessä, että hän kuvitteli nuorena olevansa "suurikin yksilö". Miten sinä ajattelit silloin, entä nyt?
Juu, kyllä ne elon muskit ja mozartit on aika harvassa, kaikki muut on siellä tavallisten rintamassa enimmäkseen
Vierailija kirjoitti:
Tähtiä katselin kahteen asti ja sua samalla ajattelin. Katsottaisiinko joskus yhdessä, vaikka Malagassa...
Missä kesäyöllä näkee tähtiä?
The planet does not need more successful people. The planet desperately needs more peacemakers, healers, restorers, storytellers and lovers of all kinds.
-Dalai lama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana viime yö. Klo 03 vaihdan sekä keskustelen tarroista WA: ssa. Kikattelen itsekseni kun kisailemme siitä kumpi on leikkisämpi. Omena ei kauas puusta pudonnut. 💝
Sivusta: ostin viime syksynä Prisman tarjouksesta (olikohan 25snt/pussi) makaroonia jotain 30 pussia, kun sai halvalla ja päiväystä niissä oli sen kaksi vuotta. Ei oo makaroonit loppu vieläkään, eikä muutkaan pastatuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä ne elon muskit ja mozartit on aika harvassa, kaikki muut on siellä tavallisten rintamassa enimmäkseen
Joo, mutta silti kaikki feikkipascalit pyrkii nyt seuraamaan. Tai sitten vaan tykkäävät mun huumorista. Epäilen kyllä kyläläisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kopelointisopimus, ja sitten tuohon nimi alle
Hups! Melkein tein nyt omia periaateitani vastaan.
Tuli niin vastustamaton halu halata sua ihan ilman sopimusta. Ihan pikku halauksesta olisi ollut kysymys..yllätys! Halaan sittenkin. 🤗...anteeksi
Nyt hävettää. Vedän
viltiin korviin ja mietin näkikö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan ohi nuo makaronit 😁, sivusta heitin sen kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua?
Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?
Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Vastaan sivusta, aihe koskettaa.
Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.
Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.
En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.
Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.
Saisko tähän jotain tunnistetta? (:
16v nuorempi mies.
Unohtui se sivusta kiireessä. Mutta tilanne itselläni samanlainen. Mahtaisi kaivatun äiti yllättyä lähes oman ikäisestään lapsensa naisystävästä. Todellakin olisi hieman yllätys. Terkut rakkaalle samalla. Eteläiseen Suomeen isoon kylään.
Puuh... älä keskity liikaa numeroihin. Kannattaa antaa mahdollisuus ja katsoa mitä tulee. Voit vaikka yllättyä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko myllyn makaroonikuljetuksen? 😂😂😂Menee ihan ohi nuo makaronit 😁, sivusta heitin sen kommentin.
Hyvä 😅😅
Etkä nakinsyöjästäkään tiedä mitään?
Nyt mä vihdoin ymmärrän 👍 kauan siinä menikin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkällisen pähkäilyn tuloksena olen tullut siihen tulokseen, et olin silloin paljon viisaampi kuin nyt.
Esim. Löysin, joitain ikivanhoja kirjoituksiani varastosta.
Kun luin niitä, ajattelin epäuskon vallassa, etten tuo voi olla minä!!!!! Siis minä!
Tuntuu toisinaan kun mietin itseäni ja tekojani, että taidan olla älyllisesti ihan hukassa.
Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko myllyn makaroonikuljetuksen? 😂😂😂Menee ihan ohi nuo makaronit 😁, sivusta heitin sen kommentin.
Hyvä 😅😅
Etkä nakinsyöjästäkään tiedä mitään?
No en. Nakit on kyllä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kulissista on vaikea irrottautua?
Toinen ei halua erota, pelkäät reaktiota ja mielen pahoittamista?
Et ole valmis luopumaan, pidät yllä toiveita paremmasta?
Elät muiden, ehkä jopa vieraiden ihmisten, odotusten mukaan, "näin vaan kuuluu tehdä"? Olla samanikäisen tai vanhemman henkilön kanssa, ei missään nimessä sopivaa paljon nuoremman. Häpeää ym?
Vastaan sivusta, aihe koskettaa.
Kyllä, pelkään toisen mielen pahoittamista, reaktiota ja vielä enemmän lasten. Pelkään onko voimia kantaa kaikki sen suon yli.
Olen enemmän kuin valmis luopumaan, sillä puolella ei ole yhtään mitään haluja tai toiveita. Eikä tule.
En myöskään ajattele eläväni kenenkään muun odotusten mukaan tässä asiassa, vaikka muuten ehkä helposti niin teen. Koen jonkin verran syyllisyyttä siitä, että tiesin jo aikanaan, ettei kyseessä ole elämäni suuri rakkaus ja silti sitouduin. En tippaakaan halua miellyttää muita esimerkiksi uuden kumppanin iän suhteen. Minun valintani on minun valintani. Joutuisimme puheiden kohteeksi, se on selvä, mutta ei se haittaa.
Muutos pelottaa. Turvattomuus. Taloudellinen tilanne tulee olemaan haastava ja se heijastuu lapsiin. Tietyt asiat lisäävät epävarmuutta.
Saisko tähän jotain tunnistetta? (:
16v nuorempi mies.
Unohtui se sivusta kiireessä. Mutta tilanne itselläni samanlainen. Mahtaisi kaivatun äiti yllättyä lähes oman ikäisestään lapsensa naisystävästä. Todellakin olisi hieman yllätys. Terkut rakkaalle samalla. Eteläiseen Suomeen isoon kylään.
Puuh... älä keskity liikaa numeroihin. Kannattaa antaa mahdollisuus ja katsoa mitä tulee. Voit vaikka yllättyä😊
Iästä ajattelen niin, että 5-6 v suuntaan tai toiseen on hyvä lähtökohta. Siitä voi joustaa, jos sattuu kiinnostava kohdalle, n. 10 v. on realistista. Siinä tapauksessa täytyy olla terve ja hyväkuntoinen. Jotkut vaan säilyvät nuorukaisina pidempään. Niin on myös rakastettuni kohdalla.👍
Yksinpuhelu käynnissä jollain.
Rajojen hakua vaan. Sitten, kun ne ymmärtää niin kyllä se siitä.