Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Mulla vituttaa elää tätä elämää.
En tuu ikinä antamaan sitä nautintoa sulle, et voit kehuskella "roikkujasta" 🤭
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa suhun yhteyttä yhden tekosyyn varjolla, mutta... 🎶💚
Älä åta.
Tänään viihdyn täällä pitempään, varmaan huomasitkin?
Vierailija kirjoitti:
Bluffia taas? 🙃
Korkeintaan sinun puolelta.
En tahdo kelluskelemaan tähän lemmenveteen.
Vierailija kirjoitti:
Yes, i do own you
Miksi, by the way,7 olet täällä?
Kuinka kytketään irti rakkauden tuntemus?
Vierailija kirjoitti:
M. Aaltola sanoi Voi Hyvin -lehdessä, että hän kuvitteli nuorena olevansa "suurikin yksilö". Miten sinä ajattelit silloin, entä nyt?
En ajatellut itsestäni mitään silloin enkä nyt.
En riitä ihastuksilleni koskaan.
Ja mitä vanhemmaksi elää, niin sitä enemmän se kirpaisee sydänalasta.
Sydämet lyö yhteen.
Niistä kerään onnen
lyhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa suhun yhteyttä yhden tekosyyn varjolla, mutta... 🎶💚
Älä åta.
En todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes, i do own you
Kaivattu ujostelee mua
Vierailija kirjoitti:
M. Aaltola sanoi Voi Hyvin -lehdessä, että hän kuvitteli nuorena olevansa "suurikin yksilö". Miten sinä ajattelit silloin, entä nyt?
Ei mulle, mutta tämän innoittamana tein huvikseni piiiitkästä aikaa tunnelukkotestin sillä muistin, että minulla oli parikymppisenä erittäin vahva oikeutuksen ja alistumisen tunnelukko (ja muita tunnelukkoja ei ollenkaan), kun taas nykyään ei ole tuota oikeutusta enää ollenkaan.
Eikä tosiaan ollut, tein testin kaksi kertaa eli toisen kerran suhteessa ihmisiin ja elämään yleisesti, ja toisen kerran suhteessa ihastumiseen/rakastumiseen, koska ne on vähän eri juttu kuin muut ihmiset ja elämä noin muutoin.
Yleisellä tasolla kaikissa muissa kohdissa oli 0/18p eli ei tunnelukkoa, paitsi epäonnistumisen sekä riippuvuuden ja kykenemättömyyden tunnelukoissa tuli 8/18p ja rankaisevuus 5/18 ja itsekontrollin puute 4/18. Alistuminen 3/18, eristäytyminen 1/18.
Eli ei voimakkaita tunnelukkoja ollenkaan.
Sen sijaan kun vastasin ihastuksia/rakastumista ajatellen, niin vajavuuden ja viallisuuden tunnelukko 18/18 :D
Epäonnistumisen tunnelukko 14/18, emotionaalinen vaje 12/18, eristäytyminen 16/18, vaativuus ja ylikriittisyys 10/18, kaltoinkohtelu 9/18, riippuvuus ja kykenemättömyys 8/18, rankaisevuuden tunnelukko 6/18, emotionaalinen estyneisyys 5/18, itsekontrollin puute 5/18, oikeutus 5/18 jne. Aika fcked up kyllä :E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähtiä katselin kahteen asti ja sua samalla ajattelin. Katsottaisiinko joskus yhdessä, vaikka Malagassa...
Missä kesäyöllä näkee tähtiä?
Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yes, i do own you
Ajattelen kahvia, ja juon sinua.
Yes, hugs, time, etc..