Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tehdä jo jotain eikä vaan miettiä?
Totta.
Riittääkö tämä parin tunnin loikoilu heräämisen jälkeen ja venyttely eilisiin mittoihin. Lienee aika nousta ylös keittelee aamukahvia ( jota en muka juo) ( nauraa)Sä narrasit! Ois pitänyt arvata. (nauraa)
Enkä! Kuppi tai kaksi per päivä riittää. En oo mikään kahvikissa. Mutta kupin koolla on väliä.
Ja kyllä teekin kelpaa, pidän siitä jopa enemmän. ( hymy)
Oishan mun pitänyt tämäkin arvata. (hymy)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan usko mihinkään kiinnostukseen ellei siitä sanota suoraan ja tehdä se selväksi. Kaikki epämääräinen on vaan ystävällisyyttä. T. Tyhmä Nainen
Jos deitillä liukuu käsi hameen alle ja toisella pitää leuan alta kiinni niin se on sitten muutakin kuin ystävällisyyttä. Ihan vaan tiedoksi.
🤣
Aattelin vaan olla avulias.😌 voin toki kertoa yksityiskohtaisemminkin
Ei tarvitse. Ei mulle tapahdu noin 😂
Katsotaan, katsotaan. ;)
Eikä katsota 😉
Tilaisuus tekee katsojan, tai siis..
Mulle ei ihan vielä selvinnyt, että miksi siitä leuasta pitää pitää kiinni jos hameen alta kopeloidaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ihan vielä selvinnyt, että miksi siitä leuasta pitää pitää kiinni jos hameen alta kopeloidaan.
Aluksi, voi katsoa silmiin ja lukita huulet, sitten ne kädet voikin vapauttaa muihin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tosi kaunis fb-kuva. Olet todella hehkeä 😍
Kenellä niinku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa kerennyt moikkaamaan.
Joo, huomasin sun juoksevan karkuun sitä vauhtia, ettei paremmasta väliä.
Mulla oli kiire. Ei johtunut susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tosi kaunis fb-kuva. Olet todella hehkeä 😍
Kenellä niinku?
Yhdellä M-naisella
Palaan illalla, sinä ajatuksissa. Halauksia ja suukkoja iltapäivään.
Sisko vöinölän leikki kentällä
Tätä juoksuvauhtia oon tehny ruuan illalla ja syön sen huomenna. Aamukahvin sain eteeni vasta puolen päivän jälkeen. Toisaalta on kiva lomalla etteimitään aikatauluja minkään suhteen. Kaiken voi siirtää myöhemmäksi.
Alkaa mielenkiinto loppua täällä leikkimiseen. Ihan samalla tavalla, kuin oikeassa elämässäkin. Mielenkiinto suhun ei vaan tunnu loppuvan 🎶💚
Iltapäivän lämpimiä halauksia ja suukkoja suloiselle unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pikkuisen on ikävä 💕
Hei sinä, joka laitoit naantali-turku -akselilla kaipausviestin ja suolapurkin perään. Kiinnostaa, mitä suolapurkki symboloi?
Vanha suola janottaa?
Kokki on niin rakastunut, että ruuasta tuli ylisuolaista?
Muuta, mitä?
Miten treffit sujuivat siis? Hän joka oli ollut jo puhelimessa?
Viime yön uni, merkillistä...
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Turkuun täältä muumilasta.
Turusta takas.
Tuli joskus nähtyä ihania unia 💗💤
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä, joka laitoit naantali-turku -akselilla kaipausviestin ja suolapurkin perään. Kiinnostaa, mitä suolapurkki symboloi?
Vanha suola janottaa?
Kokki on niin rakastunut, että ruuasta tuli ylisuolaista?
Muuta, mitä?
Joo, tää kiinnostaa:
"Terveiset naantalista turkuun. 🧂"
Voi Ralph Fiennes missä lienet. Syön maustamatonta jugurttia ja lusikkaa imeskellen mietin ketä katsot tänään flirtisti alta kulmain hymynkare huulillasi😘
Eikä katsota 😉