Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Viime yön uni, merkillistä...
Mitä siinä tapahtui?
Musta tuntuu, että oon niin pohjalla, ettei millään oo enää mitään väliä.
Tehnyt itsestäni ihan idiootin. Toivottavasti sulla oli edes hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että oon niin pohjalla, ettei millään oo enää mitään väliä.
Tehnyt itsestäni ihan idiootin. Toivottavasti sulla oli edes hauskaa.
Oli ja yhä on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Ralph Fiennes missä lienet. Syön maustamatonta jugurttia ja lusikkaa imeskellen mietin ketä katsot tänään flirtisti alta kulmain hymynkare huulillasi😘
Sinä todella tykkäät Ralph Fiennesistä tai sitten olet trolli. En oikeen saa selvää kummasta on kyse.
Kaivattu muistuttaa häntä ulkonäöllisesti?
(Sivusta vinkkaan kolmannen vaihtoehdon.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Ralph Fiennes missä lienet. Syön maustamatonta jugurttia ja lusikkaa imeskellen mietin ketä katsot tänään flirtisti alta kulmain hymynkare huulillasi😘
Sinä todella tykkäät Ralph Fiennesistä tai sitten olet trolli. En oikeen saa selvää kummasta on kyse.
Taidan tietää kaverin. On kuin saippua. Pyörittää naisia kevyesti. Ja kiinni edellisessään.
Vierailija kirjoitti:
🏖🏝 ootko Kreikan suunnalla?
Pudasjärvellä, grilliä sytyttelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Pohjalta on suunta ylös💚
Onko sinullakin useita stressitekijöitä yhtä aikaa?
Vierailija kirjoitti:
🏕
Ralph?
Minä näin sellaista unta, että eräästä isosta rakennuksesta tuli paljon väkeä, ja etsin sinua ihmisten joukosta, mutta en löytänyt. Ajattelin, että ehkä olet vain kipeänä. Mutta ei: poissaolosi on pysyvämpää laatua. 📉
En lakkaa ihmettelemästä, miksi piti rakastua sinuun, kun ei yhteistä elämää kuitenkaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjalta on suunta ylös💚
Onko sinullakin useita stressitekijöitä yhtä aikaa?
Tarkotin lähinnä sitä, että jos elämä koettelee rankasti niin jossain vaiheessa kaikki kääntyy parempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita!
Oon antanu tänään enemmän ku tarpeeksi.
Olisikohan meitä tullu, jos oltaisiin keskusteltu alusta asti täysin rehellisesti?
😎👍