Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Melkein tunnen kaikkien kaipaajien toiveet, unelmat, tarpeetkin. Kuka missäkin kaupungissa, missäkin paikassa. Toiveet pyörii tuulen mukana taivaalle, kietoutuu toisiinsa ja pilviin. Jossain päin sataa kaipauksen sade. Putoo muutamien kaipaajien nenän päihin ja kämmenselkään.
Istun täällä kaipaamassa sinua, vaikka seuraa löytyisi joka kulman takaa. Hitto.
Vierailija kirjoitti:
Melkein tunnen kaikkien kaipaajien toiveet, unelmat, tarpeetkin. Kuka missäkin kaupungissa, missäkin paikassa. Toiveet pyörii tuulen mukana taivaalle, kietoutuu toisiinsa ja pilviin. Jossain päin sataa kaipauksen sade. Putoo muutamien kaipaajien nenän päihin ja kämmenselkään.
Oolrait, kerroppa mulle sit mitä tiedät minusta?
Vierailija kirjoitti:
Me oltais me muutamassa sekunnissa, jos laittaisit viestin: "Aletaanko oleen?"
Niin me oltais me muutamassa sekunnissa, jos sinäkin laittaisit viestin: "Aletaanko oleen?"
Vierailija kirjoitti:
Tämä päivä on kyllä perseestä.
Useimmat päivät on.
Vierailija kirjoitti:
Tylsistyisit muhun nanosekunnissa ja alkaisit vihata vaan.
Höpöä.
Naiset kaipaavat miehisiä miehiä, mutta löytävät usein vain joko macho-tyyppisiä alistajia tai liian kilttejä nyhveröitä. Parisuhteen ongelmien ydin onkin liiallinen tasa-arvo, sanoo psykologi ja kirjailija Tony Dunderfelt.
Naiset kaipaavat miehisiä miehiä. Sinkut eivät löydä kunnon miehiä. Tarjolla on vain ykkösvaiheen machoja, joita moderni nainen ei kaipaa - tai kakkosvaiheen ylikilttejä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sielunsuunitelma ....🤭Psykoosit on vahvat🥲
On niin vahvaa psykoosia että tilakin tyhjenee kun leuhkin sisään. Tilaan mahtuu vain minä ja itseriittoisuuteni sekä taustajoukkoni joka koostuu parhaasta A-tiimistä. Harmi. 🖕
Hyvää yötä te kaikki, joihin kaipauksen salamat iskevät kuin miljoona volttia. Ampeerejakin tuntuu olevan enemmän kuin ihmisen psykofyysinen kokonaisuus kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oltais me muutamassa sekunnissa, jos laittaisit viestin: "Aletaanko oleen?"
Niin me oltais me muutamassa sekunnissa, jos sinäkin laittaisit viestin: "Aletaanko oleen?"
Me ei oltaisi, jos minä laittaisin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Helsinki.
Stadi mainittu! Millä torilla tavataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi täydellinen kesäilta nähdä ja testata, onko kaikki vaan yhden tapaamisen, muutaman viestin ja omien mielikuvien luomaa illuusiota. Ehkä niin, mutta oot sä J*** ihana joka tapauksessa.
Ihana olisi tavata juuri sinut 💕
Olisitpa hän. Epäilen.
Kuka hän on? 💕
Mies, Hki
Jani?
Ei ole. 😑
No kerro nimi
En kerro, ihan mielelläni sen verran nössö juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Istun täällä kaipaamassa sinua, vaikka seuraa löytyisi joka kulman takaa. Hitto.
Ihan samat sanat. Tiedätkö muuten, että miehen hiki rauhoittaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielunsuunitelma ....🤭Psykoosit on vahvat🥲
On niin vahvaa psykoosia että tilakin tyhjenee kun leuhkin sisään. Tilaan mahtuu vain minä ja itseriittoisuuteni sekä taustajoukkoni joka koostuu parhaasta A-tiimistä. Harmi. 🖕
Älä nyt suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuma = kohtalo. Ei ohjattavuutta tai ennakoivuutta.
Ei ne ihan samoja asioita ole keskenään. Kohtalo on koko matka käytännössä. Myös jonkin lopputulema. Sattuma on hieman tulkinnanvarainen termi. Minä uskon kyllä mutta uskon myös tarkoitukseen. Tarkoitus ohjaa sekä määrittelee asioita sekä meitä ihmisiä. Tarkoitus on myös osa kohtaloa ja kaikki yhdessä on yhtä suurta elämän suunnitelmaa eli ts. sielunsuunnitelmaa. Suunnitelma koostuu henkilökohtaisesta tarkoituksesta elämässä, elämäntehtävistä, kaikista jo ennalta suunnitelluista asioista jotka ovat jokaisella erilaiset. Kaikilla ei ole ennalta määrättyjä tehtäviä tai tarkoituksia. Toisin sanottuna toisilla on vapaampi elämä kuin toisilla mutta sekin riippuu ihmisestä minkä kokee vapautena joka taas on yhteydessä koko elämään ja persoonaan joka taas tulkitsee asioita oman ymmärryksensä kautta joka on jokaisella omanlaisensa. Ja tähänhän mahtuu väliin kaikenlaista pilkkua sekä pistettä ja noin miljoona huomioitavaa asiaa sekä seikkaa etc. Joten tässä pikainen ajatus.
Kerro mitä ajattelet?
Pikainen ajatus. Sulla on viisaita ajatuksia. Mielenkiintoista. Mun täytyy tyhmempänä miettiä ennen kuin vastaan. Voi kestää.
Ajattelen.....🤔
Sielunsuunnitelma on elämänsuunnitelma. Ei sen kummepaa psykoosia tarvita. Ihminen on lähtökohtaisesti älykäs, ei pilata sitä tulemalla tilaan narsistina. Moi! <3
Anteeksi, mammoille.