Sotkan ja Askon yms. konkurssit koskevat ennenkaikkea köyhimpiin ostajiin!
Köyhimmille ei myönnetä luottokortteja tms., heidän on maksettava ennakkoon ostamansa, laskunkaan ei saa ostettua luottokelpoisuutensa menettäneet. Luottokortilla ostaneet varakkaat saavat konkurssissa rahansa takaisin luottokorttiyhtiöiltä, köyhä menettää maksamansa ennakkomaksun ja on entistäkin köyhempi ilman maksamaansa tavaraa. Tasan ei käy onnenlahjat, köyhää kuritetaan aina.
Kommentit (24)
Köyhät tuskin harrastaa sisustusta ja uusien kalliiden huonekalujen ostelua muutenkaan.
Oikeasti köyhät ostaa huonekalunsa käytettynä.
Rahat pois köyhiltä!
-konkurssipesän kiiluvasilmäinen pesänhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Köyhät tuskin harrastaa sisustusta ja uusien kalliiden huonekalujen ostelua muutenkaan.
Olihan noissa halvempia ja käytännöllisiäkin huonekaluja?
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli puhetta juurikin tuosta köyhyydestä. Meidänkin taloyhtiössä "köyhillä" jotka asuvat vuokralla ja saavat asumistukea on 70 tuumaset telkkarit, mutta meillä keskituloisilla jotka omistamme huoneistot niin on vaan 40 - 50 tuumaiset. Niilläkin pröystäillään 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli puhetta juurikin tuosta köyhyydestä. Meidänkin taloyhtiössä "köyhillä" jotka asuvat vuokralla ja saavat asumistukea on 70 tuumaset telkkarit, mutta meillä keskituloisilla jotka omistamme huoneistot niin on vaan 40 - 50 tuumaiset. Niilläkin pröystäillään 😁
Iso töllö ei ole mun makuun. En huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein että isotelkkariset luottokortittomat menettävät ennakkomaksunsa ja jääilman tavaraa? Entä, jos köyhällä onkin vain pieni telkkari?
Asko ja Sotka, kaksi yli hinnoiteltua huonekalukauppaat, ei ihme, että menivät konkurssiin. Kävin puoli vuotta sitten kiertelemässä molemmissa, kattelin hintoja ja ajattelin, että äkkiä pois täältä.
Miksi kukaan köyhä ostaisi noista kaupoista? Nuo on/oli keskiluokkaisten kauppoja.
Ei ne kaupat olisi menneet konkurssiin jos köyhät olisivat riittävästi ostelleet.
Äly hoi älä jätä.
Tai jos olet pkt raksaliikkeen tai rakennuttajan ostajana, niin laskulla ne kamat ostetaan aika usein. Tähänkin on se poikkeus että hyvin pieni raksafirma voi ostaa omistajan luottokortilla.
Jotkut niin köyhiä ettei ole ollut varaa ostaa niistä. Tai mistään.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti köyhät ostaa huonekalunsa käytettynä.
Törkeä oletus että näin pitäisi olla. Moni haluaisi puusta uuden, eikä likaista vanhaa ludekalua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaupat olisi menneet konkurssiin jos köyhät olisivat riittävästi ostelleet.
Äly hoi älä jätä.
Suurinpiirtein noin sanoi kyläkauppias kun piti loppuunmyynnin ja kahvitarjoilun. Kaikki tietysti surkutteli voi voi nyt tämäkin loppuu, kylä autioituu. "Jos teistä edes puolet olisi kerran viikossa käynyt jotakin ostamassa niin ei olisi loppuunmyyntiä, muutama asiakas ei kauppaa kylällä pidä pystyssä"
Osa porukasta meni punaiseksi kuin keitetty rapu. Itse kuuluin niihin kävijöihin.
Hyvä, että Asko ja Sotka meni konkurssiin. Koskee eniten kokoomuksen ja perussuomalaisten äänestäjiä, joita varmaan Askon ja Sotkan omistajat ovat. Itse en osta mitään suomalaisilta yrittäjiltä ennenkuin tämä hallitus on pihalla ja kaikki muutokset on peruutettu. Kun kokoomus leikkaa puolet 500 euron toimeentulosta niin minä leikkaan 5000 euroa suomalaisilta yrittäjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että Asko ja Sotka meni konkurssiin. Koskee eniten kokoomuksen ja perussuomalaisten äänestäjiä, joita varmaan Askon ja Sotkan omistajat ovat. Itse en osta mitään suomalaisilta yrittäjiltä ennenkuin tämä hallitus on pihalla ja kaikki muutokset on peruutettu. Kun kokoomus leikkaa puolet 500 euron toimeentulosta niin minä leikkaan 5000 euroa suomalaisilta yrittäjiltä.
Hyvähän se on kun saadaan kilpailua pois. Jääneet pärjää aina paremmin kun voi hintoja nostaa. Hyvä että vassarikin ajattelee yrittäjäystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Asko ja Sotka oli maaseutujunttien kauppoja.
Vepsäläinen ja Finnish design shop myy kalusteita.
Näinhän se on, Suomen köyhät, nyt vaan entistäkin kyykympään niinkuin eivät jo olisi.