Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (12534)
Hän on käynyt tällä, olen varma. Olenkohan harhainen? Terveiset silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri sanoi minulle, ettei ruokavaliolla juurikaan voi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Tarkoitti että määräänsä enempää. Että itse ei voi juurikaan mitään tehdä. Istuin siinä vieressä ja yritin olla uskomatta.
Määrä se on silti mihin voi. Samoin kuin sanotaan ettei tarvi syödä vitamiineja purkista jos syö monipuolisesti. Kuka syö nykyään hyvin monipuolisesti, aika harva.
Syö kun on nälkä, ja mahdollisimman puhtaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri sanoi minulle, ettei ruokavaliolla juurikaan voi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Tarkoitti että määräänsä enempää. Että itse ei voi juurikaan mitään tehdä. Istuin siinä vieressä ja yritin olla uskomatta.
Määrä se on silti mihin voi. Samoin kuin sanotaan ettei tarvi syödä vitamiineja purkista jos syö monipuolisesti. Kuka syö nykyään hyvin monipuolisesti, aika harva.
Mikä on sellaista suositeltavaa ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaillaas?
Mites niitten tunnisteiden laita?
Hän on hyvä ja aloittaa.
Niin teen! Oot varmaan mun kaivattu, joka on hännitelly mua!
Kylläpä kävi tuuri. Ei muuta kuin happily ever after.
Vierailija kirjoitti:
Olet pahoissa harhoissas, 99,9 todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää tunnisteita, kiitos.
👩🏻🏫
Tähän toivois aina myös kirjaimen.
Kelpaako T?
Kunhan tiedän kenelle menee.
Tiinalle
Vierailija kirjoitti:
Melko varmasti ei. Tän ketjun juju on just se, että täällä voi halutessaan kuulla kenen vaan "äänen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kala, kasvikset, pähkinät, siemenet, marjat, hedelmät, Hyvät rasvat.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä rakastettua enää?🥺
Kerro kuka hän on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko varmasti ei. Tän ketjun juju on just se, että täällä voi halutessaan kuulla kenen vaan "äänen".
Kiitos, nyt on toisaalta paljon parempi mieli kun kuulen tämän teiltä. Näin se hyvin todennäköisesti siis on. Kiitos!
Itse mietin myös sillä tavalla, että se mitä ei ollut olemassa isovanhempien lapsuudessa on lähtokohtaisesti sellaista mitä ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kala, kasvikset, pähkinät, siemenet, marjat, hedelmät, Hyvät rasvat.
Syötkö itse? 😉
Kenen kanssa?
Paljon, joskus myös hieman muuta kuten pari lasia viintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuka hän on
Mutta tuskin kaipaa minua 🥺
Vierailija kirjoitti:
Se mitä monet ei tavallaan ymmärrä, et ihminen pärjää oikeasti aika yksinkertaisella ravinnolla. Ei tarvita monimutkaisia reseptejä, ainostaan suht puhtaita raaka-aineita vaihtelevasti.
Aika paljon nautimme tietämättämme mikromuoveja. Ei niitä ennen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä sinulle sopii, mutta jos hahmotat perus ruokakaupan kautta, niin lähtokohtaisesti kaikki se mitä on hevi-osastolla plus merenelävät, liha, kananmunat, linssit pavut ym.
Ja nämä mahdollisimman hyvälaatuisina.Perusruoka nälän poistamiseksi kannattaa koota nuista.
Varsinkin hedelmissä ja ulkomaisissa kasviksissa on paljon säilöntäaineita ja torjunta-aineita 😨
Siellä lukikin, että nämä mahdollisimman hyvälaatuisina.
Eikä ruokaa ole pakko hankkia perus ruokakaupasta ollenkaan ellei halua, käytin sitä esimerkkiä vain hahmottamiseen.
Ruisleipä ja näkkäri 😋