Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aletaanko oleen yhessä, M-nainen?
Noku tässä on noi pari muttaa.
Niin on. Ainakin ne pari.
Vierailija kirjoitti:
Aletaanko oleen yhessä, M-nainen?
Kaivattuni kanssa kyllä voisin. 🥰😘
Hyvää yötä ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden naisten seurasta on ihan kiva nauttia, mutta sinua minun on ikävä.
Jostain syystä nousi kyynelet silmiin kun luin tämän. Kuulin sun äänen. Miksihän kaikki on mennyt niin kuin on mennyt? Ja miksei voitaisi suhtautua elämään vähän rohkeammin? Merkittäviä asioita jää turhan arkuuden vuoksi tapahtumatta. Luulen että viimeiset polttavat kyynelet nousevat silmiin kuolinvuoteella, kun tätä kaikkea miettii.
Anna mies jokin selvä merkki jos olet aidosti kiinnostunut.
Hyvää yötä te kaikki, kaipauksen aalloilla tukka märkänä surffailevat tai ihastuksen laviinilla lautailevat; älkää antako grindin herpaantua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Millanen merkki
Puumerkki. Mieluiten sopimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Anna mies jokin selvä merkki jos olet aidosti kiinnostunut.
Anna nainen jokin selvä tunniste, että tiedän kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Sano joku väri
Sininen💙
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä te kaikki, kaipauksen aalloilla tukka märkänä surffailevat tai ihastuksen laviinilla lautailevat; älkää antako grindin herpaantua. ;)
Muuten ihan kiva, mutta skimbaajat ois voinut jättää pois. -Snoukkari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen merkki
Puumerkki. Mieluiten sopimukseen.
Onko syytä lukea pienellä präntätyt tai taustapuoli? ;)
Vierailija kirjoitti:
Tunniste: Pinkki huppari.🥰
💞
Vierailija kirjoitti:
Sano joku väri
Suklaanruskea😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden naisten seurasta on ihan kiva nauttia, mutta sinua minun on ikävä.
Jostain syystä nousi kyynelet silmiin kun luin tämän. Kuulin sun äänen. Miksihän kaikki on mennyt niin kuin on mennyt? Ja miksei voitaisi suhtautua elämään vähän rohkeammin? Merkittäviä asioita jää turhan arkuuden vuoksi tapahtumatta. Luulen että viimeiset polttavat kyynelet nousevat silmiin kuolinvuoteella, kun tätä kaikkea miettii.
Olen sivusta, mutta tuohon viestiisi voi kyllä samaistua. Noin se on. Pitäis vaan olla rohkeampi elämän edessä ja vähät välittää muista, menneistä ja siitä, että kaikki voi mennä pieleen. Niinhän se voi aina mennä, mutta entä sitten? Ei pidä manata asioita etukäteen ja antaa epäonnistumisen pelon estää elämästä. Pitäis uskaltaa tehdä omannäköisiä ratkaisuja ihan riippumatta siitä, mitä mieltä muut ovat.
Mitä missä ja milloin?