Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
5781/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltatervehdys kauniille kukkaselle 🌹 Nuku hyvin.

Terv. risuleuka

Saisinpa nukkua levollisesti pois 😌

Sitä ennen pitää tehdä kuolinsiivous ettei se jää kenellekään riesaksi 😔

Mikäs hätä sulla on? Lähtikö tukkaa suihkussa vai loppuiko maito kaapista? Koita jaksaa itseäsi kuten olet jaksanut ennenkin.

Oletpa lapsellinen. 

Kaikkea muuta. Ja kukas sinä olet olevinasi? Nobody? Ei hätää, et muuksi muutu vaikka kuolisit. Harmittaako?

Tekisi mieli lähteä. Tuo yksi jäisi sitten tänne seuraavaksi 10 v huutelemaan, siinä oppisi sitten mitä loputon odottaminen on....

Vierailija
5782/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuff. Päivä päivältä sitä miettii enemmän, että miten tänne ylipäätään tuli päädyttyä. Pitäisi varmaan kiittää tätä kyselijää, että oma kuuppa alkaa pikkuhiljaa selkiämään. Millaista ajanhukkaa JO se melkein päivittäinen 10 minuuttia täällä on ollut.

Yleensä kun täällä illalla käy kääntymässä, niin sama tenttaus on käynnissä, jollain uunimakkaraa tai vastaavaa tuloillaan iltapalaksi ja joku kyselee auton rekisterinumeroita tai muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5783/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltatervehdys kauniille kukkaselle 🌹 Nuku hyvin.

Terv. risuleuka

Saisinpa nukkua levollisesti pois 😌

Sitä ennen pitää tehdä kuolinsiivous ettei se jää kenellekään riesaksi 😔

Mikäs hätä sulla on? Lähtikö tukkaa suihkussa vai loppuiko maito kaapista? Koita jaksaa itseäsi kuten olet jaksanut ennenkin.

Oletpa lapsellinen. 

Kaikkea muuta. Ja kukas sinä olet olevinasi? Nobody? Ei hätää, et muuksi muutu vaikka kuolisit. Harmittaako?

Tekisi mieli lähteä. Tuo yksi jäisi sitten tänne seuraavaksi 10 v huutelemaan, siinä oppisi sitten mitä loputon odottaminen on....

Et varmaan koskaan tule tajuamaan mitä on odottaa päivästä ja vuodesta toiseen, uskoa ainaisiin lupauksiin ja väsyä ihan täysin. 

Ne "lupaukset", täälläkö ne on tehty? Täältä luettu? Anonyymit ylä ja alapeukut määrittelevät elämääsi?

Vierailija
5784/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat vain leikkiä minun tunteillani ja pitää hauskaa...

Vituttaa kosmisesti kun musta ajatellaan usein näin. Tän näköinen ihminenhän siis ei voi olla epävarma, ujo tai huonoista kokemuksista johtuen varovainen. 

Täällä toinen kohtalotoveri. Ulkonäkö pettää monet

Vierailija
5785/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat vain leikkiä minun tunteillani ja pitää hauskaa...

Vituttaa kosmisesti kun musta ajatellaan usein näin. Tän näköinen ihminenhän siis ei voi olla epävarma, ujo tai huonoista kokemuksista johtuen varovainen. 

Täällä toinen kohtalotoveri. Ulkonäkö pettää monet

Joistakin ihmisistä näkee kauas, että koitetaan piilottaa säröjä tietyillä ulkonäköön liittyvillä toimilla.

Vierailija
5786/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ujo tai epävarma naisten suhteen jos olet mennyt naimisiin parikin kertaa... 

Vierailija
5787/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi matamin kanssa ei ujostuta? 

Silloin kun joku ihminen kolahtaa oikein kunnolla, tulee usein ihan ihmeellinen tuttuuden tunne. Niin kuin oltaisiin tunnettu jo edellisessä elämässä. Se on merkki hyvin speliaalista kohtaamisesta ihmisten välillä, eräänlaisesta sielujen sulautumisesta yhteen. Ujostelu ei tule silloin mieleenkään, se toinen tuntuu ihan suoraan jatkuvan itsestä. Paitsi henkisesti, niin tietysti myös fyysisesti; rakastavaiset haluavat yli kaiken sulautua toisiinsa.

Vierailija
5788/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kaivattuni, sinulla on synttärit 27.8, olehan silloin linjoilla. Haluan yllättää sinut. 😚💕💋

Vierailija
5789/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun joku ihminen kolahtaa oikein kunnolla, tulee usein ihan ihmeellinen tuttuuden tunne. Niin kuin oltaisiin tunnettu jo edellisessä elämässä. Se on merkki hyvin speliaalista kohtaamisesta ihmisten välillä, eräänlaisesta sielujen sulautumisesta yhteen. Ujostelu ei tule silloin mieleenkään, se toinen tuntuu ihan suoraan jatkuvan itsestä. Paitsi henkisesti, niin tietysti myös fyysisesti; rakastavaiset haluavat yli kaiken sulautua toisiinsa.

Tosi viehättävän naisen löysit... 😉

Mulla suu vaan loksahti auki kun näin huh

Mutta ei minulla enää muuta sanottavaa kuin onnellista jatkoa sinulle ja matamille! 

Vierailija
5790/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen oo löytäny ketään enkä haluakaan löytää.

Vierailija
5791/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ujo tai epävarma naisten suhteen jos olet mennyt naimisiin parikin kertaa... 

Eukko pakotti.

Vierailija
5792/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä jos nainen on tehnyt aloitteet molemmilla kerroilla? Tässä ihmeellisessä maailmassa kun tapahtuu sellaistakin. Mullekin on käynyt niin. Olen todistanut sivusta myös sen aktuaalisen hetken, kun yksi ujo ja epävarma mies ei tajunnut ilmiselvää lähestymistä, kun nainen pyysi häntä mukaan asioille pois seurueesta. Äijä vaan hangoitteli vastaan, että ei mulla oo asiaa sinne enkä nyt just jaksa. Muun seurueen piti potkia perseelle, että ja nyt muuten menet, kun neito pyytää. Nyttemmin ovat naimisissa, lapsia ja kaikki.

Vierailija
5793/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eukko pakotti.

Mikä nyhverö, eikö sulla ole omaa tahtoa ollenkaan

Vierailija
5794/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä jos nainen on tehnyt aloitteet molemmilla kerroilla? Tässä ihmeellisessä maailmassa kun tapahtuu sellaistakin. Mullekin on käynyt niin. Olen todistanut sivusta myös sen aktuaalisen hetken, kun yksi ujo ja epävarma mies ei tajunnut ilmiselvää lähestymistä, kun nainen pyysi häntä mukaan asioille pois seurueesta. Äijä vaan hangoitteli vastaan, että ei mulla oo asiaa sinne enkä nyt just jaksa. Muun seurueen piti potkia perseelle, että ja nyt muuten menet, kun neito pyytää. Nyttemmin ovat naimisissa, lapsia ja kaikki.

Thaimaassa jos käy, niin siellä naiset todellakin tekee aloitteita, varsinkin jos näyttää varakkaalta.

Vierailija
5795/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi viehättävän naisen löysit... 😉

Niin mieti millaiselle hävisit, luuseri xD

Jospa se vaan oli parempi. Älä jää kiinni siitä, että vieläkin kirjoittelet tänne.

-Eri

Vierailija
5796/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha-haaa!

Marjaana, I'm back!

Tulen taas ylihuomenna nauttimaan persikkapiirakasta!

Voivoi, analyysissä olin persimoni, lempijätski hazzelpähkinä, kuuna Merkurius, kivenä jokin läpinäkyvä kvartsi tms. jää. Nyt en muista kuolemaksenikaan mikä se viides oli kun en tullut tallentaneeksi. Sinä kenties?

Vierailija
5797/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eukko pakotti.

Mikä nyhverö, eikö sulla ole omaa tahtoa ollenkaan

Ei

Vierailija
5798/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on eräänlainen merkkipäivä👍💚Ei kuitenkaan syntymä, nimi tms.päivä.

Vierailija
5799/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa jos käy, niin siellä naiset todellakin tekee aloitteita, varsinkin jos näyttää varakkaalta.

Jaa, älä nyt masenna. Ei mulle ainakaan tehneet. Kun oma mamma oli kampaajalla ja minä terassilla, niin kyllä niitä pyöri ympärillä suuria parveja iloisine katseineen, mutta ei ne tosissaan seuraan työntyneet.

Joo, pitää näyttää varakkaalta.

Vierailija
5800/12534 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on eräänlainen merkkipäivä👍💚Ei kuitenkaan syntymä, nimi tms.päivä.

Niin on! Samaa oon tässä miettinyt. Mennäänkö jonnekin sitä yhdessä juhlimaan, vaikka samaan paikkaan kuin viimeks!

Ketju on lukittu.